הבריונות הבלתי פוסקת כלפי להט"בים צעירים ברחבי ארצות הברית ממשיכה לגבות את חייהם של בני נוער רבים, שאינם מסוגלים להתמודד עם הבריונות הפיזית והמילולית, שמתחילה בבית הספר ורודפת אחריהם עד הבית באמצעות הרשת החברתית. גם שתיקת מוסדות החינוך והימנעותם מהעיסוק בנושא, תורמת לעובדה שבני הנוער רואים את אופציית ההתאבדות כפתרון למצב.

לפני שבועיים שמה קץ לחייה קמרון לנגרל (15), ימים ספורים לאחר שהודיעה באופן רשמי באינטרנט לחבריה לכיתה שהיא טרנסג'נדרית ומי שגדלה כנער מעתה מוגדרת ברשת החברתית פייסבוק כנקבה.

במשך שנת הלימודים הראשונה בתיכון, ספגה לנגרל בריונות בלתי פוסקת. הוריה סיפרו כי בשבועות שקדמו למותה הם הבחינו כי היא נעדרת מבית הספר. אך גם כשנשארה בבית הייתה קמרון חשופה לבריונות מצד ילדי כיתתה דרך הרשת החברתית. ההורים ביקשו לדבר עם בית הספר על טיפול בבריונות, אך לטענתם הם לא קיבלו שום תגובה.

עכשיו קוראים ההורים לצוותים החינוכיים  להיות יותר אקטיביים בנוגע לבריונות כדי למנוע הטרדות מהסוג שבתם עברה. דוברת המחוז פרסמה הצהרה בה נמסר: "אנחנו שבורי לב על האובדן, ועושים כל שביכולתנו על מנת לתמוך בתלמידי בית הספר. יש לנו תוכניות לתלמידים בכל הגילאים, בכל רחבי המחוז".

מותה של לנגרל הוא מקרה ההתאבדות העשירי של בני נוער טרנסים בארה"ב השנה, ביניהם רייצ'ל בירק שקפצה מגשר לאחר שספגה התקפות חוזרות ונשנות באינטרנט, וכן המקרים המתוקשרים של לילייה אקורן ואש הפנר שצעדו לתוך כביש סואן ונדרסו למוות.

ההתעללות והבריונות פוגעות גם בילדים בגילאים צעירים, שמתקשים אף יותר להתמודד עם המצב.

כך במקרה של אליסה מורגן בת ה-12 מאיווה, שעברה התעללות בעקבות היותה ביסקסואלית, עד שהחליטה לשים קץ לחייה ותלתה את עצמה במוסך של הבית ב -3 באפריל.

בשלושת השבועות שקדמו למותה, אליסה נמנעה מלהגיע לבית הספר בשל בריונות, שהחריפה לאחר שיצאה מהארון כביסקסואלית. "זה הגיע לנקודה שבה היא לא הייתה מאושרת יותר", סיפרה אימה ניקול, "כאשר אנשים מסביבך אומרים לך שאתה לא ראוי לשום דבר או שלהיות ביסקסואל זה לא נכון או מגעיל, אתה מתחיל לחשוב שאולי אתה לא מתאים לעולם הזה".

ניקול תיארה את בתה כילדה טיפוסית שאהבה לצייר, להתאפר ולעשות תמונות סלפי. לדבריה היא ראתה את אליסה 20 דקות לפני שנכנסה למוסך ותלתה את עצמה, ולא הרגישה כי משהו שונה אצלה. אליסה השאירה מכתב התאבדות בו כתבה: "אני מצטערת ... על הכל... אני פשוט לא יכולה יותר ... אני אוהבת את כולכם. להתראות".

כמו כל ההורים, גם ניקול הביעה את זעמה כלפי צוות בית הספר, שאמר לאליסה שהיא צריכה להיות קשוחה יותר. "לא נראה שהם רצו להתמודד עם המצב. מבחינתי זה נראה כאילו הם רצו לכסות את עצמם".

לפני שנתיים, התאבד תלמיד הומו בן 16 מתיכון נוסף באזור. אמו אמרה כי בית הספר לא התייחס לבריונות עמה הוא התמודד, וטענה כי אליסה היא התלמידה ה-15 מהאזור שהתאבדה ב -12 השנים האחרונות.