שתף קטע נבחר

הצגה ראשונה: 1:1 בין הפועל ב"ש למכבי ת"א. צפו

תשעה ימים לפני גמר הגביע בסמי עופר נפגשו שתי הקבוצות למשחק ליגה אחרון לעונה. מכבי תל-אביב עקצה ראשונה עם איגיבור (26), הפועל ב"ש ידעה להשיב עם שער בכורה של אובידיו חובאן (67). חואן פבלו הציל את הצהובים, שצריכים לנצח את קריית שמונה על מנת להבטיח זכייה באליפות באופן רשמי. לפני השריקה: אבוקות ביציע אוהדי מכבי, שלושה נעצרו

מכבי תל-אביב עדיין לא מצליחה לשים יד על צלחת אליפות שלישית ברציפות. הערב (ראשון) נסעה החבורה של פאקו אייסטראן עד לאצטדיון וסרמיל, המקום בו זכתה בתואר בשנה שעברה, וסיימה ב-1:1 עם הפועל באר שבע. ביום רביעי הבא שתי הקבוצות נפגשות שוב בגמר גביע המדינה, ולפחות לפי מה שקיבלנו מהן הפעם אפשר בהחלט לצפות לקרב מרתק על הגביע.

 

 


 

איגיבור לא נותן לבן ביטון להפריע לו (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
איגיבור לא נותן לבן ביטון להפריע לו(צילום: אורן אהרוני)
 

 

ורץ לחגוג עם ניקולה מיטרוביץ' את היתרון של מכבי (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ורץ לחגוג עם ניקולה מיטרוביץ' את היתרון של מכבי(צילום: אורן אהרוני)

 

עוד לפני המשחק התפתחה מיני-מהומה ביציע האוהדים האורחים, לאחר שאלה הדליקו אבוקות. מצלמות האבטחה קלטו אותם, והמשטרה עצרה שלושה מהם ואף תפסה אחד נוסף שתכנן להשליך רימון עשן.

 

כשנשמעה השריקה לא קיבלנו מצבים מסוכנים ליד הרחבות, עד השער הראשון. נוסא איגיבור, שבהמשך ספג צהוב חמישי וייעדר מגמר הגביע, קיבל כדור מדוד מניקולה מיטרוביץ' וכבש את ה-0:1.

 

אובידיו חובאן אחרי שער הבכורה שלו העונה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אובידיו חובאן אחרי שער הבכורה שלו העונה(צילום: אורן אהרוני)

 

ערימת אדומים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ערימת אדומים(צילום: אורן אהרוני)

 

היתרון הצהוב החזיק עד המחצית השנייה. הפועל באר שבע לחצה ולחצה, ובסוף גם השיגה שוויון. אובידיו חובאן, שרק דקה לפני כן איתגר את חואן פבלו וסחט ממנו הצלה נהדרת, ניצל ערבוביייה בהגנה הצהובה, טייל ליד השער וגלגל פנימה את ה-1:1.

 

אוהדי מכבי תל-אביב והאבוקות. המשטרה ביצעה מעצרים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אוהדי מכבי תל-אביב והאבוקות. המשטרה ביצעה מעצרים(צילום: אורן אהרוני)

 

זו גם הייתה תוצאת הסיום במפגש, ונראה כי על אף שהוא לא ממש התעלה לרמות גבוהות שתי הקבוצות יכולות להיות מרוצות ממנו. הפועל ב"ש שרדה 90 דקות בשלום ובלי פציעות נוספות (מלבד זו של ברדה), מכבי ת"א (בעזרתו האדיבה של חואן פבלו) עשתה עוד צעד קטן לקראת האליפות המיוחלת. כדי לזכות בה תצטרך לנצח את קריית שמונה בשבוע הבא. על כל פנים, הכל כבר מוכן לדבר האמיתי.

 

פאקו: "חואן פבלו מעולה כל העונה"

פאקו המסופק אמר בסיום: "היינו צריכים לנצל הזדמנויות ולהוביל 0:2 במחצית הראשונה. חואן פבלו היה מצוין היום, כל העונה הוא מעולה".

 

שרן ייני: "לא ראיתי את רוב המחצית השנייה. שמעתי את הקהל הרבה פעמים מגיב כאילו הפועל ב"ש הגיעה להרבה מצבים. בסדר, זה לא היה משחק טוב שלנו. צריך להרים את עצמנו. אנחנו עדיין בפוזיציה טובה מאוד לזכות באליפות ואנחנו מעריכים כל דקה שאנחנו נלחמים עליה. אין תחושה של שובע".

 

פאקו. "היינו צריכים לנצל הזדמנויות" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
פאקו. "היינו צריכים לנצל הזדמנויות"(צילום: אורן אהרוני)

  

אלישע לוי: "תיקו שיקף. היה קצב מאוד גבוה, היינו מאוד אינטנסיביים. נבוא כמו שצריך משחק על הגביע, אנחנו רוצים לזכות בו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ערן זהבי מול וויליאם סוארס
צילום: אורן אהרוני
מומלצים