שתף קטע נבחר

"אפילו שחקני באיירן מינכן צחקו על בואטנג"

קצת יותר מ-24 שעות לפני משחק הגומלין בין ברצלונה לבאיירן מינכן (שלישי, 21:45) הבדיחות על ההחלקה של בלם באיירן בקאמפ נואו לא פוסקות: "זה מדהים, כולם צוחקים עליו". אנריקה כבר מוכן למפגש השני עם גווארדיולה: "הוא מאמן התקפה, ברור שהם יבואו כדי לתקוף. אנחנו לא רוצים משחק מטורף"

ימים לא נעימים עוברים על ג'רום בואטנג. הבלם הגרמני של באיירן מינכן, שלא הצליח לעמוד על הרגליים אחרי המבצע הגאוני של ליונל מסי   ב-0:3 הענק של ברצלונה, נאלץ לראות מאז איך הרשתות החברתיות צוחקות עליו ומתבדחות על חשבונו.

 

גווארדיולה: "אני לא מנסה להראות שאני המאמן הכי טוב"

 

יממה לפני משחק הגומלין של חצי הגמר במינכן (שלישי, 21:45), מסתבר שההד סביב ההחלקה ההיא של בואטנג ברחבה עדיין לא שכך. כעת מספר ראול בובאדיז'ה, שחקנה של אוגוסבורג (שגברה על הקבוצה של פפ גווארדילה רק בשבת האחרונה), ששחקני הכדורגל בגרמניה עדיין לא נרגעים מהאירוע.

 

הממים ברשתות החברתיות לא איחרו להגיע. מסי מהתל בבואטנג ()
הממים ברשתות החברתיות לא איחרו להגיע. מסי מהתל בבואטנג

 

"מזכירים לו את המהלך, את קטעי הווידאו שהעלו ברשת", סיפר בובאדיז'ה, שגם זכה לכבוש את שער הניצחון של קבוצתו מול באיירן. "דיברתי עם דאנטה (שחקנה של באיירן) לפני המשחק וצחקנו על זה המון. דיברנו בספרדית אז אף אחד לא הבין. זה מדהים. כולם צוחקים עליו, אפילו החברים שלו לקבוצה".

 

אנריקה: "לא רוצים שיהיה משחק מטורף"

בברצלונה מסרבים כמובן להיכנע לשאננות. הקאטלונים אמנם יגיעו להתמודדות ביתרון מבטיח, אבל גם מודעים לאיכות היריבה שמולם - ולכך שרק בשלב רבע הגמר היא מחקה את היתרון הגדול של פורטו.

 

"האם זה הערב הכי גדול של הקריירה שלי? אני מקווה שהוא יגיע בשלב מאוחר יותר", אמר לואיס אנריקה במסיבת העיתונאים שלפני המשחק. "זה ברור שסוארס, מסי וניימאר מבינים אחד את השני היטב. אנחנו לא רוצים משחק מטורף ולהשתגע, רק להשתמש בנשק שלנו".

 

לואיס אנריקה (צילום: EPA ) (צילום: EPA )
לואיס אנריקה(צילום: EPA )

 

לאחר מכן התפנה אנריקה לדבר על הגרמנים. "פפ הוא מאמן התקפה", אמר אנריקה. "ברור שבאיירן תתקוף מחר, ואנחנו נעשה אותו דבר. בסיבוב הקודם הם עשו מהפך מול פורטו, ואנחנו צריכים לשחק כמו ששיחקנו במשחק הראשון".

 

חאבייר מסצ'ראנו: "מבחינתי מסי הוא הטוב ביותר. לא יהיה שחקן כמותו. יש לי אותו קרוב אליי, אז אני יכול ליהנות ממנו. מעולם לא ראיתי אף אחד שמשחק כמוהו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים