שתף קטע נבחר

פריצה: "אנחנו יודעים מה צריך לעשות, אם לא ננצח יהיה עוד גמר"

חלוץ מכבי ת"א דרוך לקראת המשחק הערב נגד הפועל ב"ש, בו תנסה האלופה להתקרב להבטחת תואר נוסף. ברק יצחקי יחזור לסגל. גילי ורמוט ישוב להתאמן, הצהובים ינסו לשלבו במשחקים האחרונים

"שום דבר לא נגמר ואנחנו ידענו את זה. הכתירו אותנו כאלופים אבל נותרו ארבעה משחקים ויש המון נקודות בקופה", כך אמר החלוץ השבדי של מכבי ת"א, ראדה פריצה לקראת המשחק הערב בוסרמיל נגד הפועל באר שבע.

 

 

מכבי תל אביב, שלא ניצחה בששת משחקי החוץ האחרונים שלה, סיימה בין היתר בשתי תוצאות תיקו בשני המשחקים האחרונים, מול מכבי פ"ת ומכבי חיפה. תשעה ימים לפני המפגש ביניהן בגמר הגביע, הפסד של מכבי לבאר-שבע, שכבר ניצחה אותה העונה בוסרמיל, יצמק את הפער בצמרת לחמש נקודות בלבד כשיוותרו שלושה מחזורים לסיום. זאת, לפני שעירוני קריית שמונה תגיע ביום ראשון הקרוב לבלומפילד.

 

במכבי מקווים לסגור את הסיפור כבר הערב ולחגוג בשבוע הבא נגד קרית-שמונה. "אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות", הבהיר פריצה. "אם לא ננצח - אז יהיה משחק גמר נוסף בשבוע הבא, אבל יש משחק גדול מאוד לפנינו שאליו אנחנו חייבים לבוא במאה אחוז ריכוז".

 

משחק הבכורה של פריצה במכבי היה נגד באר-שבע בבלומפילד. "אני זוכר את המשחק הזה. זה הסתיים ב-0:5 לטובתנו, היה משחק ממש טוב שלנו ואסתפק גם בניצחון קטן יותר היום. באר שבע זה מקום קשה לשחק בו, הם קבוצה טובה שתעשה כל מה שהיא יכולה כדי לנצח אותנו. זה סוג של גמר".

 

עדן בן-בסט מאוכזב מאוד ממעמדו. במשחק הגביע נגד נצרת הוא הוחלף במחצית ומאז לא נכלל בסגל בשני משחקי הליגה האחרונים. הבעיה מבחינתו שיש לו חוזה של כ-450 אלף יורו וקבוצות יתקשו לקלוט אותו. במכבי עדיין מקווים כי יצליחו לשכנע את מונס דאבור לחזור משווייץ.

 

לראשונה אחרי משחקים רבים, ברק יצחקי יחזור לסגל. מי שיתפוס את מקומו של קרלוס גרסיה הפצוע יהיה דור פרץ. ההתקפה אמורה לכלול את ערן זהבי, דור מיכה וטל בן חיים, כשייתכן כי ברגע האחרון ישובץ פריצה במקום אחד משני האחרונים.

 

מכבי ת"א מקווה לחגוג במחזור הבא (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
מכבי ת"א מקווה לחגוג במחזור הבא(צילום: גיל נחושתן)

 

אחרי חודשיים של התאוששות מהפציעה במשחק הגביע נגד קרית-שמונה, גילי ורמוט צפוי לחזור לאימונים סדירים. המטרה היא לנסות לשלבו באחד

משני המשחקים האחרונים של העונה.

 

אחרי שג'ורדי קרויף סיכם עם מיץ' גולדהאר על המשך העסקתו, כפי שנחשף בשבת האחרונה ב-ynet ספורט, לאחר שהשניים יישבו את המחלוקות (בין היתר בנושא הסמכויות המקצועיות שלו), עובד המנהל המקצועי צמוד למרטין ביין לקראת העונה הבאה. מאחורי הקלעים קיימים עדיין סימני שאלה לגבי המשך דרכו של פאקו אייסטראן.

 

גם הבסקי מודע לחוסר ההערכה של קרויף כלפיו, בעוד הוא מעוניין בשדרוג. הדבר עשוי להוביל למפנה של הרגע האחרון ולעזיבת המאמן, למרות שנכון לעכשיו המגמה היא שהוא יישאר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ראדה פריצה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים