שתף קטע נבחר

"שחקני באיירן איבדו אמון בגווארדיולה"

לותר מתיאוס העביר ביקורת על המאמן בעקבות התבוסה 3:0 לברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות: "הוא גרם לחוסר יציבות". דייגו מראדונה: "מוריניו הרבה יותר טוב מפפ"

באיירן מינכן ספגה בשבוע שעבר תבוסה 3:0 לברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות וסיכוייה לעלות לגמר קלושים. קשה מאוד לראות את אלופת גרמניה מוחקת תוצאה שכזו בגומלין ועולה לגמר, וזאת למרות יכולתה הידועה.

 

 

המאמן פפ גווארדיולה ספג ביקורת בעקבות המפלה, שהגיעה שנה אחרי התבוסה לריאל מדריד אשר מנעה מקבוצתו זכייה במפעל. כעת פתח עליו פה גם לותר מתיאוס, מגדולי השחקנים של באיירן ונבחרת גרמניה בעבר.

 

פפ גווארדיולה. מתיאוס ומראדונה לא מחזיקים ממנו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
פפ גווארדיולה. מתיאוס ומראדונה לא מחזיקים ממנו(צילום: רויטרס)

 

"גווארדיולה אמר לפני המשחק שהעונה גמורה (לנוכח הבטחת הזכייה בבונדסליגה) וביצע שינויים רבים בהרכב", אמר האיש שהניף את גביע העולם במונדיאל ב-1990 בראיון ל'סקאיי גרמניה'. "זה גרם לחוסר יציבות. נראה שהשחקנים איבדו את האמון בו והוא ציפה לזה".  

 

גם כוכב העבר של בארסה ונבחרת ארגנטינה, דייגו מראדונה, הצטרף לרשימת המבקרים: "ז'וזה מוריניו הרבה יותר טוב מפפ גווארדיולה. מוריניו הוא חבר שלי ובשבילי הוא הטוב ביותר בלי שום ספק. זה ממש מסוכן מה שהוא עושה כי הוא מסוגל לדעת מה אתה עומד להגיד, עוד לפני שאתה אומר את זה. פפ זקוק לזמן נוסף על מנת להיות כמו מוריניו".  לשאלה מי טוב יותר, כריסטיאנו רונאלדו או מסי השיב דייגו: "שניהם באותה הרמה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
לותר מתיאוס
צילום: עוז מועלם
מומלצים