שתף קטע נבחר

הפועל חיפה: כרטיס למשחק מול נתניה יעלה 10 שקלים

יואב כץ החליט לבוא לקראת האוהדים במשחק בו תנסה הקבוצה להבטיח את ההישארות. הבעלים חזר לארה"ב מבלי לעדכן את אנשי המועדון. קיאנסקאס נעדר מהאימון. אפרים גבאי: "גם אוהדי מכבי חיפה רוצים שנישאר"

אחרי שניצחו בשבת 1:2 את הפועל רעננה, שבו היום (ב') שחקני הפועל חיפה לאימונים לקראת המשחק הביתי הקרוב מול מכבי נתניה. בעקבות הניצחון עלו האדומים מעל לקו האדום ויעקבו הערב אחרי המשחק של יריבתם לתחתית הפועל עכו מול מכבי נתניה. זאת, למרות שמבחינתם התוצאה בו פחות חשובה, כיוון שהם תלויים בעצמם.

 

מלבד ההכנות המקצועיות, בחיפה נערכים לאירוח המשחק בשבת בסמי עופר. במועדון החמיאו לאלף האוהדים שהגיעו לאצטדיון בנתניה במשחק מול רעננה והחליטו לבוא לקראתם. הבעלים יואב כץ נענה גם השבוע לפניית האוהדים וקבע כי כרטיס ליציע המזרחי יעלה 10 שקלים בלבד במכירה מוקדמת (ניתן לקנות בקופת ברק, במשרדי המועדון באצטדיון קרית חיים ובאמצעות ראשי חוג האוהדים).

 

"יואב סומך עלינו, נעבוד על פי אותה המתכונת כמו שהוא עשה כשהיה פה", אמרו במועדון. "זה כולל מוזיקה בעליה למגרש וגיבוש לצוות והשחקנים". כץ עצמו אמר לynet ספורט: "אני סומך על הצוות והשחקנים שיעשו את העבודה כמו שצריך. הייתי חייב לשוב לעבודה, כי אני צריך גם להתפרנס".

 

"יצאנו מבור של 100 מטר"

מנכ"ל הפועל חיפה, אפרים גבאי, אמר היום: "גם אם יואב כץ לא פה, הדמות שלו וכל מה שעשה בחודש האחרון ימשיך להיות. אנשים צחקו לדברים שעשה, אבל עובדה שהדברים הצליחו. עדיין לא סיימנו, נקווה שאחרי שבת נבוא ונחגוג. אני רוצה לפנות לאוהדים - זה רגע האמת של המועדון. יצאנו מבור של 100 מטר, עדיין לא נחלצו ממנו סופית ואנחנו צריכים את כל האוהדים כמו שהיה בשבת בנתניה. כל האוהדים שהתאכזבו ואלו שמחרימים ולא קנו מנויים זה הרגע שהמועדון זקוק לכם. תבואו בשבת ותנו תמיכה. יצאנו במבצע של 10 שקל לכרטיס שזה מחיר לכל כיס וכולם מוזמנים להגיע בהמוניהם".

 

אפרים גבאי. "להערכתי יגיעו 6,000-7,000 צופים" (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
אפרים גבאי. "להערכתי יגיעו 6,000-7,000 צופים"(צילום: זהר שחר)

 

"להערכתי, עם המצב שהקבוצה הגיע שהמשחק תלוי בנו, יגיעו 6,000-7,000 צופים", המשיך גבאי, "המחיר זול מאוד, האצטדיון מפואר, אז אני בטוח שיהיו הרבה חובבי כדורגל שלא קשורים למועדון שירצו להגיע ושנישאר, כולל אוהדי מכבי חיפה שירצו שנישאר בליגה".

 

קייאנסקאס באימון. "אני מקווה להתאושש" (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
קייאנסקאס באימון. "אני מקווה להתאושש"(צילום: זהר שחר)

 

על המשחק הערב בין הפועל עכו לנתניה, הוסיף המנכ"ל: "הגענו למצב שאנחנו לא תלויים באף אחד. אני בטוח ששחקני נתניה, אחרי כל מה שעברו, יבואו בשיא ההתלהבות.

הם רוצים להוכיח לכולם שהם ספורטיבים ואני בטוח שגם נגדנו בשבת הם ישחקו אותו דבר. אבל שוב , אנחנו לא תלויים במשחק הזה והכל תלוי בנו. אם נעלה וננצח את המשחק כמו מול רעננה".

 

טאדס קיאנסקאס נעדר היום מהאימון, עמד בצידי המגרש ועודד את השחקנים. הבלם שעובר טיפולי פיזותרפיה אמר כי יעשה הכל על מנת לשחק בשבת: "יש עוד מספיק ימים ואני מקווה להתאושש".

 

הנהלת המועדון פנתה למשטרה והתריעה כי בגלל המשחק הכפול שיערך בסמי עופר ובשל העובדה שמכבי חיפה משחקת קודם לכן מול הפועל באר שבע במשחק אליו צפויים להגיע כ-30 אלף צופים, עלולים להיווצר פקקי תנועה גדולים שיקשו על אוהדי הפועל חיפה להגיע למגרש. "התרענו, הסמיכות בין המשחקים יכולה להיות מעבר ללא נוחה גם מסוכנת", אמרו הבוקר בהנהלה. לטענת אנשי חיפה, במשטרה השיבו כי הם מתכוונים לערער על שעת המשחק. בחיפה צופים שכ-7,000 אוהדים יגיעו וימלאו את האיצטדיון.


פורסם לראשונה 11/05/2015 09:56

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים