שתף קטע נבחר

לגיונרים: שערים לנאתכו ורפאלוב

רוסיה: הקשר הישראלי הבקיע בפנדל, קבוצתו גברה 1:3 על יריבתה בדרבי ומדורגת במקום השלישי בטבלה. בלגיה: הפסד קריטי לברוז'. הולנד: 8 דקות לשהר ב-0:1 של ווילם

ביברס נאתכו שוב כבש, צסק"א מוסקבה ניצחה בדרבי. קבוצתו של הקשר הישראלי גברה היום (א') 1:3 בחוץ על לוקומטיב מוסקבה במחזור ה-27 בליגה הרוסית והיא מדורגת במקום השלישי, במרחק של שבע נקודות מהפסגה.

 

זניט סט. פטרסבורג, המדורגת ראשונה, תארח הערב את רוסטוב והשניה קרסנודר תשחק מחר (ב') נגד אמקר. אלן דזגוייב כבש ראשון (35) לזכות צסק"א, באייה אומאר נייסה השווה כעבור שלוש דקות וזוראן טושיץ' החזיר (56) את היתרון לצסק"א, לפני שנאתכו הבקיע את השלישי (68 בפנדל).

 

שער שלא הספיק. רפאלוב (צילום: AFP) (צילום: AFP)
שער שלא הספיק. רפאלוב(צילום: AFP)

 

בלגיה: ליאור רפאלוב כבש (67), במבצע אישי יפה, אבל זה לא הספיק לקלאב ברוז' שנוצחה 3:1 בידי אנדרלכט והתדרדרה עד למקום השלישי בפלייאוף העליון. לברוז' 41 נקודות, שתיים פחות מגנט ואנדרלכט.

 

גרמניה: אינגולשטאדט, קבוצתו של אלמוג כהן, פספסה הזדמנות להבטיח את עלייתה  לבונדסליגה כבר היום, כשנוצחה 3:1 בבוכום. כהן נכלל בסגל, אך לא שותף. אינגולשטאדט מוליכה את ליגת המשנה עם 60 נקודות, שבע יותר מדמשטאדט השלישית שתתארח מחר אצל קרלסרוהה.

 

הולנד: בן שהר שותף 8 דקות ב-0:1 של ווילם II על דן האג. ויטסה ארנהיים של דן מורי תתמודד בחוץ  מאוחר יותר נגד פיינורד.

 

סקוטלנד: ניר ביטון שיחק 90 דקות בניצחון של סלטיק 0:1 באברדין וגם ספג כרטיס צהוב בדקה ה-89.


פורסם לראשונה 10/05/2015 15:31

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים