שתף קטע נבחר

בנין: "פיללנו להגיע לרגע שבו נהיה תלויים בעצמנו"

מאמן הפועל חיפה לאחר הניצחון 1:2 על רעננה: "נשאר לנו רק עוד משחק אחד. רק אז נוכל להיות רגועים"

בהפועל חיפה יצאו אתמול מרוצים מאוד ובעיקר מחוייכים לאחר הניצחון 1:2 על הפועל רעננה, שהעלה את הקבוצה מעל לקו האדום והגדיל את סיכוייה לשרוד בליגת העל, כשבמחזור האחרון מצפה לה מפגש ביתי עם מכבי נתניה.

 

את מרבית החמאות קיבל אמש החלוץ חמדי סליחי, שהגיע בחודש ינואר האחרון כהבטחה גדולה ובהתחלה איכזב, אך כבש ארבעה שערים בשני המחזורים האחרונים ואמש היה האחראי לניצחון הדרמטי של החיפאים.

 

"הרבה הספידו אותו ואמרו שיואב כץ עשה טעות שהביא אותו בסכומים כאלה גבוהים. גם סליחי עצמו היה מאוכזב מעצמו, אבל הוא האמין והנה - ברגע האמת הוא שיחק אותה ובגדול. נקווה שזה ימשיך ככה עד הרגע האחרון של הליגה", אמר הבוקר (א') גורם בקבוצה על החלוץ, שפרץ בבכי לאחר שריקת הסיום.

 

כץ עצמו ביקש לצנן את השמחה וההתלהבות ומתכוון להוזיל את מחירי הכרטיסים במחזור סיום העונה: "זה לא הזמן לחגוג. מצפות לנו עוד 90 דקות קשות מול מכבי נתניה ואנחנו חייבים לבוא דרוכים ומפוקסים. צריך לנצח את המשחק ואז נוכל לחגוג. אני יודע שלא קל לעמוד בלחץ".

 

ארבעה שערים בשני מחזורים. סליחי (צילום:  ראובן שוורץ) (צילום:  ראובן שוורץ)
ארבעה שערים בשני מחזורים. סליחי(צילום: ראובן שוורץ)

 

היום יהנו שחקניו של טל בנין מחופש ומחר יחלו בהכנות לקראת המשחק מול נתניה.

בנין, שמקבל תמיכה גורפת מהבעלים, ביקש לשמור על איפוק לאחר הניצחון: "רצינו ופיללנו להגיע לרגע בו נהיה תלויים בעצמנו. נשאר לנו עוד משחק אחד בו נצטרך להתפלל ולעשות את העבודה במגרש שלנו כדי לשרוד בליגה. רק אז נוכל להיות רגועים. זו תקופה לא פשוטה".

 

בנין החמיא לבוס שלו והוסיף: "אני חייב לציין את יואב כץ, שמהרגע שנחת בארץ גרם לשינוי הגדול באווירה הכללית. הרבה אנשים לא הבינו למה צריך מסיבות או ארוחות אחרי הפסד. מתברר שזה עובד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום:  ראובן שוורץ
טל בנין
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים