שתף קטע נבחר

עם הראש מעל המים: הפועל חיפה ניצחה ועלתה מעל הקו האדום. צפו

דרמה כזאת לא ראינו הרבה זמן: בדקה ה-77 אלי בבייב העלה את רעננה ליתרון, וטל בנין החל להשלים עם הירידה. אלא שאז הגיע חמדי סליחי, שעם צמד תוך שש דקות (84 ו-90) העלה את קבוצתו אל חוף מבטחים

קאמבק ששווה הישארות? הפועל חיפה גברה הערב (שבת) 1:2 על הפועל רעננה  ולראשונה מזה זמן רב  עלתה אל מעל הקו האדום. הקבוצה של טל בנין, שכבר הייתה עם רגל וחצי בליגה הלאומית, השלימה ניצחון שני תוך שבועיים - וגם הפעם הוא היה הכי דרמטי שאפשר.

 

 


 

הפועל חיפה חוגגת, הערב בנתניה (צילום:  ראובן שוורץ) (צילום:  ראובן שוורץ)
הפועל חיפה חוגגת, הערב בנתניה(צילום: ראובן שוורץ)

 

עד עשר הדקות האחרונות הפרצופים על הספסל החיפני אמרו הכל. אחרי מחצית ראשונה איומה האורחת לא הצליחה לאיים על המסגרת או לייצר שער, ואז גם ספגה שער כואב בדקה ה-77 מרגליו של אלי בבייב.

 

כולם בחיפה כבר החלו להשלים עם מר גורלם - חוץ מחמדי סליחי. הזר המצטיין של חיפה כבש שער שוויון בדקה ה-84, והחזיר את הצבע לפנים של טל בנין. שש דקות אחר-כך הוא כבר הקפיץ אותו מרוב שמחה. מסירה נהדרת של זרקו קוראץ' מצאה אותו בזמן הנכון ובמקום הנכון, ומשם הדרך לשער היתרון הסופר-דרמטי של חיפה הייתה קצרה.

 

מהפך ששווה הישרדות, אולי... (צילום:  ראובן שוורץ) (צילום:  ראובן שוורץ)
מהפך ששווה הישרדות, אולי...(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

האדומים חוגגים בחדר ההלבשה בנתניה (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
האדומים חוגגים בחדר ההלבשה בנתניה(צילום: פרטי)

 

 1:2 בסיום לקבוצה של יואב כץ, שעושה צעד ענק בדרך להישרדות, הופכת את הניצחון המקביל של הפועל פ"ת לחסר חשיבות כמעט, מעפילה למקום ה-11 ומתרחקת עד שתי נקודות מהקו האדום. בעקבות זאת, כעת היא תלויה רק בעצמה לקראת הישורת האחרונה וההכרעה על זהות היורדות. לא ייאמן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום:  ראובן שוורץ
שחקני הפועל חיפה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים