שתף קטע נבחר

בית"ר נורדיה למען מאבק הקהילה האתיופית

אוהדי הקבוצה הכינו כרזה מיוחדת, בעקבות אירועי השבוע האחרון, שהונפה במהלך ה-3:4 על שמשון ת"א: "שחורה אני ונאוה - עומדים עם אחינו מעדת אתיופיה"

כ-600 אוהדים הגיעו אתמול (ו') למשחק סיום העונה של בית"ר נורדיה ירושלים, בליגה ג' מחוז מרכז, שהסתיים בניצחון 3:4 על שמשון תל אביב.

 

בין עשרות הדגלים והכרזות בלט במיוחד שלט המתבסס על פרק א' בשיר השירים, שהוכן בעקבות אירועי השבוע האחרון: "שחורה אני ונאוה - עומדים עם אחינו מעדת אתיופיה", שנישא אל על לצד דגל שבו נראה מייסד תנועת בית"ר, זאב ז'בוטינסקי, כשהוא שותה בירה.

 

הפסוק משיר השירים. השלט למען הקהילה האתיופית (צילום: הדר אלפסי) (צילום: הדר אלפסי)
הפסוק משיר השירים. השלט למען הקהילה האתיופית(צילום: הדר אלפסי)

 

יש לציין כי במקביל לפעילותה הספורטיבית של הקבוצה מקפידים במועדון למן ראשית הדרך על עשייה חברתית. כך, בין היתר, מעביר המועדון אימוני כדורגל בשיתוף המחלקה לקידום נוער של עיריית ירושלים ופועל בשיתוף פעולה מתמשך עם מעון איל"ן בגילה מחד ועם מתנ"ס יובלים בדרום העיר.

 

כמו כן, דואגים במועדון לתת כבוד לשחקני העבר של בית"ר ירושלים. הפעם הכבוד ניתן לקפטן בית"ר בעבר, שליווה את בית"ר נורדיה ירושלים בהתנדבות למן ראשית הדרך - משה בן ארוש.

 

בעוד שבוע וחצי (19 במאי) תתארח בית"ר נורדיה ירושלים באצטדיון טדי, לדרבי מול קבוצת הוותיקים של בית"ר, במשחק ההוקרה השנתי לזכר קפטן בית"ר האגדי, דוד (דדו) ישי ז"ל. נשיא המדינה ויו"ר בית"ר בעבר, ראובן (רובי) ריבלין, שבנו ונכדותיו מגיעים על בסיס קבוע למשחקיה של בית"ר נורדיה ירושלים, הבטיח את השתתפותו באירוע, כמו גם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הדר אלפסי
השלט ביציעי בית"ר נורדיה
צילום: הדר אלפסי
מומלצים