שתף קטע נבחר

אנגליה: 1:2 למנצ'סטר יונייטד, ברנלי ירדה, ניוקאסל עדיין מסובכת

פרמייר ליג, מחזור 36: השדים האדומים גברו על קריסטל פאלאס ופתחו פער של 7 נקודות מליברפול במאבק על המקום הרביעי. ניצחון החוץ 0:1 על האל לא עזר לקבוצה של שון דיץ'. המגפייס סיימו ב-1:1 עם ווסט ברומיץ' ושמו קץ לסדרה בת 8 הפסדים רצופים

מנצ'סטר יונייטד חיזקה את מעמדה במאבק על המקום הרביעי. השדים האדומים פתחו הערב (ש') פער של שבע נקודות מליברפול (תשחק ביום א' מול צ'לסי שכבר הוכתרה כאלופה) כאשר ניצחו 1:2 בחוץ את קריסטל פאלאס.

 

  • לטבלת הליגה האנגלית
  • לתקצירי הליגה האנגלית 
  •  

    חואן מאטה כבש ראשון (19 בפנדל), ג'ייסון פונצ'און השווה (57) ומרוואן פלאיני העניק (78) את שלוש הנקודות לקבוצה של לואי ואן חאל מבישול של אשלי יאנג. כעת, אם ליברפול לא תנצח את הקבוצה של מוריניו יובטח המקום הרביעי ליונייטד.

     

    מרוואן פלאיני חוגג (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
    מרוואן פלאיני חוגג(צילום: רויטרס)

     

    ברנלי ירדה לצ'מפיונשיפ

    ברנלי נלחמה, השיגה את הניצחון השישי העונה, אבל נפרדה מהפרמייר ליג. שחקניו של שון דיץ' גברו 0:1 בחוץ על האל משער של דני אינגס (62), אבל ישחקו בעונה הבאה בצ'מפיונשיפ. זאת, מכיוון שהפער בין הלפני אחרונה למקום ה-17 נותר שבע נקודות כאשר נותרו שני מחזורים לסיום. האל נותרה גם היא מתחת לקו האדום.

     

    במקום ה-17 מדורגת ניוקאסל, אשר סיימה בתיקו 1:1 ביתי עם ווסט ברומיץ'. לפני המשחק גרם מנג'ר המגפייס ג'ון קרבר להרמת גבות כאשר הצהיר כי הוא המנג'ר הטוב ביותר בפרמייר ליג. זאת, למרות שקבוצתו נוצחה בשמונת המחזורים הקודמים והשיגה שני ניצחונות בלבד מאז שהוא מונה לתפקיד בחודש דצמבר. ויקטור אניצ'בה כבש (32) לווסט ברומיץ', אבל הפעם הציל איוזה (41) נקודה עבור המארחת.

     

    סונה אלוקו מהאל בועט לשער ברנלי (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
    סונה אלוקו מהאל בועט לשער ברנלי(צילום: רויטרס)

    המנג'ר הטוב בליגה? ג'ון קרבר כועס על החלטת שיפוט (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
    המנג'ר הטוב בליגה? ג'ון קרבר כועס על החלטת שיפוט(צילום: רויטרס)
     

     

    סנדלנד ניצחה, אדם ג'ונסון שולב כמחליף

    סנדרלנד העפילה מעל לקו האדום  לאחר ניצחון חוץ 0:2 על אברטון, במשחק שפתח את המחזור.  שני השערים של האורחת נבעו לאחר טעויות בהגנת אברטון ומכדורים שנהדפו והגיעו לדני גרהאם (54) וג'רמיין דפו (85), שניצלו את ההזדמנות וכבשו.

     

    ג'ונסון על כר הדשא, במשחק החוץ בגודיסון פארק (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
    ג'ונסון על כר הדשא, במשחק החוץ בגודיסון פארק(צילום: רויטרס)

     

    לא מעט ידברו בממלכה בשבוע הקרוב גם על ההחלטה של מאמן סנדרלנד, דיק אדובקאט, לעלות ל-16 הדקות האחרונות של ההתמודדות את אדם ג'ונסון. הקשר הואשם, כזכור, בחודש שעבר רשמית בשלושה סעיפים של קיום יחסי מין עם קטינה מתחת לגיל 16, זאת במסגרת פרשה שמסעירה את הכדורגל האנגלי בחודשים האחרונים. ג'ונסון, לו 12 הופעות במדי נבחרת אנגליה, מואשם גם בניסיון פיתוי לצורך ניצול מיני ויתייצב למשפט ב-20 במאי.

     

    לסטר ואסטון וילה התרחקו מהתחתית

    לסטר המשיכה במסע ההתאוששות כאשר ניצחה 0:2 בבית את סאות'המפטון (ניצחון שישי בשבעה משחקים) מצמד של ריאד מחרז (7 ו-20) ועשויה להישאר בליגה. הקדושים נותרו בינתיים מחוץ למקומות המובילים למפעלים האירופיים, למרות שיריבתם במאבק טוטנהאם ספגה תבוסה 3:0 במגרשה של סטוק.

     

    ולאד צ'יריצ'ס מטוטנהאם מורחק (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
    ולאד צ'יריצ'ס מטוטנהאם מורחק(צילום: רויטרס)

     

    צ'רלי אדם (21), סטיבן נזונזי (32) ומאמה בירם דיוף (86) הבקיעו למארחת. התרנגולים איבדו את ולאד צ'ירצ'ס שהורחק (51) בצהוב שני. אסטון וילה התרחקה מהתחתית כשגברה 0:1 בבית על ווסטהאם (טום קלברלי 31).


    פורסם לראשונה 09/05/2015 16:38

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים