שתף קטע נבחר

ג'ודו: עוד מדליה לשלזינגר תחת בריטניה

גראנד סלאם באקו: הישראלית שמייצגת את בריטניה נוצחה בחצי הגמר, אבל תעמוד על הפודיום אחרי שגברה בקרב על הארד על אוזדובה הפולנייה. בולדר סיימה במקום החמישי

לינדה בולדרשעברה לייצג את ישראל בחודשים האחרונים ורשמה באחרונה הצלחות עם שתי זכיות במדליית הזהב ופעמיים בארד, פגשה היום (ש') בגראנד סלאם באקו את יריבתה הגדולה במשקל עד 70 ק"ג, קים פולינג, עמה התמודדה על הכרטיס למשחקים האולימפיים עוד כשהתחרתה תחת הדגל ההולנדי.

 

לצערה של בולדר, פולינג רשמה ניצחון חמישי מתוך ששת המפגשים האחרונים בין השתיים ועלתה על חשבונה לחצי הגמר. פולינג רשמה ווזארי ויוקו כדי לנצח ולשלוח את הישראלית לבית הניחומים, כאשר בסיום השתיים התחבקו ארוכות.

 

עוד שבוע מוצלח. לידה בולדר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
עוד שבוע מוצלח. לידה בולדר(צילום: אורן אהרוני)

 

בולדר, שעוד לפני כן פתחה את יום התחרויות מול אלנה פרוקופנקו הרוסייה וניצחה באיפון, עשתה בדיוק את אותו הדבר גם מול ברברה טימו הברזילאית בבית הניחומים.

היא התמודדה בקרב על הארד מול ברנאדט גראף האוסטרית, נחלה הפסד שני היום וסיימה במקום החמישי.

 

במשקל עד 63 ק"ג, אליס שלזינגר, המייצגת את בריטניה, השיגה מדליה נוספת, הפעם מארד. היא גברה על נדג'ה באזינסקי מגרמניה וקתרינה האקר מאוסטרליה ופגשה ברבע הגמר את הרוסייה מרתה לבאזינה, אותה ניצחה בווזארי ויוקו בדרך לחצי הגמר. שם כבר חיכתה לשלזינגר קתרין אונטרוורזאכר מאוסטריה, שניצחה ושלחה את הישראלית-בריטית לקרב על מדליית הארד. שלזינגר התאוששה וניצחה את אגתה אוזדובה הפולנייה והיא תעמוד כאמור על הפודיום תחת הדגל הבריטי.

 

אליס שלזינגר. עושה חיל תחת הדגל הבריטי (צילום: איגוד הג'ודו האירופי) (צילום: איגוד הג'ודו האירופי)
אליס שלזינגר. עושה חיל תחת הדגל הבריטי(צילום: איגוד הג'ודו האירופי)

 

באותו משקל, סגנית אלופת העולם והמדורגת ראשונה בעולם ירדן ג'רבי, בחרה השבוע כמו כל ספורטאיות הצמרת, לא לקחת חלק בתחרות ונשארה בארץ, כדי להתכונן לתחרות המאסטארס בשבוע הבא במרוקו.

 

אסף חן, שהיה אמור להתחרות במשקל עד 81 ק"ג, פיספס את הטיסה לבאקו ולכן נמחק מהגרלת התחרות. מחר, ביומה השלישי והאחרון, ישתתפו לי קוכמן (90 ק"ג) ופיטר פלצ'וק (עד 100 ק"ג).


פורסם לראשונה 09/05/2015 11:27

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טל שחר
אליס שלזינגר
צילום: טל שחר
מומלצים