שתף קטע נבחר

ב"ש: בתו של חובאן נכוותה ממדורת ל"ג בעומר

התינוקת בת השנה וחצי של הקשר הרומני ספגה כוויה מדרגה שנייה ואחרי שטופלה במרפאה בעיר שוחררה. אלישע לוי לקראת מכבי ת"א ביום שני: "ערן זהבי? גם למסי אי אפשר להיערך"

קשרה הרומני של הפועל באר שבע, אובידיו חובאן, עבר אתמול (ד') חוויה לא נעימה לאחר שבתו בת השנה וחצי נכוותה ממדורה בל"ג בעומר. הבת פונתה אל מרפאת בריאותא, שהיא אחת הספונסריות של המועדון, שם אובחנה לה כוויה מדרגה שנייה. היא טופלה במקום ולאחר כשעה וחצי שוחררה לביתה.

 

בינתיים, אוהדי ב"ש חוששים מכך שמכבי תל אביב תחגוג זכייה באליפות באצטדיון וסרמיל ביום שני, כמו שקרה בעונה שעברה וגם לפני עשרים שנה, אך במועדון מתעקשים להצהיר שאחת המטרות שלהם במשחק בין הקבוצות היא לגרום לכך שזה לא יקרה. "נעשה הכל כדי שהאוהדים ישמחו וננסה לנצח כדי להגשים את המטרות שלנו", אמר היום (ה') מאמן הקבוצה, אלישע לוי.

 

אובידיו חובאן. חוויה לא נעימה בל"ג בעומר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אובידיו חובאן. חוויה לא נעימה בל"ג בעומר(צילום: ראובן שוורץ)

 

המאמן נשאל אם היה קונה תסריט של הפסד במשחק הליגה בין הקבוצות במידה שזה יבטיח ניצחון בגמר הגביע, וענה בכנות: "אם מבטיחים לי, אז ברור שאני רוצה את לנצח את גמר הגביע כי אנחנו כבר באירופה בכל מקרה".

 

בכל מקרה, לוי לא מתכוון לוותר מראש על משחק הליגה: "אני תמיד אומר שהמשחק הקרוב הוא הכי חשוב. יש לנו ארבעה משחקים כדי לשמור על המקום השני שמאוד חשוב לנו. אנחנו חוזרים הביתה ונעשה הכל כדי לשמח את האוהדים שלנו. לא כל יום מועדון מגיע לגמר גביע אז ברור שאנחנו גם פוזלים אליו. קשה לי להאמין שאליניב ברדה יתאושש ויוכל לעמוד לרשותנו, אבל כל השאר כשירים ונמצאים בכושר טוב".

 

ערן זהבי. מצליחים למצוא דמיון למסי? (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
ערן זהבי. מצליחים למצוא דמיון למסי?(צילום: אביהו שפירא)

  

כשנשאל כיצד הוא מתכוון להצר את צעדיו של ערן זהבי, הפתיע כשהשווה את כוכב מכבי ת"א לזה של ברצלונה הגדולה, ליונל מסי: "זהבי מוכיח כל שבת שלא משנה איך נערכים אליו הוא נותן מספרים.

אנחנו ניערך גם אליו, אבל בעיקר ניערך כדי לעשות תוצאה טובה. ראינו אתמול את מסי ברמות הכי גבוהות, פתאום עשה שתי הברקות והוכיח שלא עוזר כמה מתכוננים אליו".

 

המועדון החל לשווק היום את המנויים לעונת המשחקים הבאה, אז הקבוצה תשחק לראשונה באצטדיון החדש הנבנה בעיר. המחירים נעים בין 1,500 שקל לכל הגילאים ליציע המערבי-מרכזי, ל-510 לילד, חייל ואישה ליציעים המזרחיים הצדדיים. האוהדים השרופים ימוקמו ביציע שמאחורי השער הדרומי והמנוי לשם יימכר במחיר אחיד של 680 שקל. בהודעה פורסם שהמועדון לא יהיה אחראי לכך אם הקבוצה לא תוכל לפתוח את העונה באצטדיון החדש והמשחקים יערכו באצטדיונים אחרים.

 

כל מי שירכוש מנוי יוכל לרכוש כרטיס בחצי מחיר לגמר גביע המדינה בסמי עופר. לבאר שבע הוקצו 10,000 כרטיסים למשחק הגמר. 8,000 ליציע הצפוני בעלות של 88-44 שקלים, ו-2,000 ליציע המזרחי בעלות של 99-49.5 שקלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים