יידוי אבנים, תקיפת שוטרים והצתת פחים

כתבי אישום הוגשו נגד ארבעה צעירים המואשמים בהתפרעות בהפגנת בני העדה האתיופית

צילום: רוני שיצר // אבנים, בקבוקי זכוכית וברזלים לעבר כוחות המשטרה

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום לבית המשפט השלום בעיר ארבעה כתבי אישום נגד ארבעה צעירים המואשמים בתקיפה או בניסיון לתקוף שוטרים בכיכר רבין בעת ההתפרעות בכיכר ביום ראשן השבוע על רקע מחאת בני העדה האתיופית.

ללא הפרעות: שבת עם תחבורה ציבורית בירושלים

לטענת אנשי הפרקליטות ההתקהלות של המפגינים בצומת הרחובות בגין- קפלן היתה ללא רישיון אחרי שחסמו את התנועה במשך כשלוש שעות בנתיבי איילון. משם צעדו לכיכר רבין שם זרקו המתקהלים אבנים, בקבוקי זכוכית וברזלים לעבר כוחות המשטרה. כמו כן עלו למפרסת העירייה שם נהדפו על ידי כוחות המשטרה. במסגרת ההתפרעות זרקו המתקהלים לעבר פניהם של השוטרים תבלינים חריפים, הפכו ניידת משטרה והציתו כמה פחים. במהלך ההתפרעות נפצעו מספר שוטרים חלקם בפגיעות בראשם.

הנאשמים הם: מיגבה לקאו, בן 36 מבת ים, מואשם בתקיפת שוטרים בנסיבות מחמירות ובהתפרעות. נטען נגדו, כי היכה שוטר באמצעות אגרוף ונעץ אצבעותיו בחוזקה בעינו של שוטר אחר - והתנגד למעצר. סינטיאבו זגיה, תושב מעלה אדומים, בן 21, מואשם בניסיון תקיפה בנסיבות מחמירות, בהתפרעות והתנגדת למעצר. הוא מואשם בכך, כי יידה אבנים לעבר השוטרים דחף וקילל את השוטר שניסה לעצור אותו.

שני הנאשמים הנוספים הם עמנואל גנפור, בן 24 מחדרה ואברהם ברהה, בן 22 מלוד. נגד השניים נטען, כי יידו אבנים לעבר השוטרים והפרקליטות מאשימה אותם בשתי עבירות: ניסיון תקיפת שוטרים בנסיבות מחמירות - והתפרעות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר