פרשת רמתי: מנהל סמינר ‘באר מרים’ נשלח ל-7 ימי מעצר בית

בית משפט השלום בירושלים שחרר מנהל סמינר 'באר מרים' שוחרר לשבעה ימי מעצר בית • רמתי עדיין מאושפז במרכז הרפואי 'שערי צדק' • עו"ד איתמר בן גביר: "יש להצטער שהמשטרה פעלה על סמך שמועות ורכילויות"
שי וייספיש
י"ז אייר התשע"ה / 06.05.2015 12:25

בית משפט השלום בירושלים שחרר הבוקר (רביעי) בתנאים מגבילים את אהרן רמתי, מנהל סמינר ‘באר מרים”, ובהם מעצר בית של שבעה ימים בבית אחיו, הפקדה על סך 5000 ש”ח ואי יצירת קשר ועיסוק במקצוע למשך שבעה ימים.

בעוד שבוע יתקיים דיון בשאלה האם להאריך האיסור. התנאים התקבלו בהסכמת המשטרה.

פרקליטו של רמתי, עו”ד איתמר בן גביר, אומר בתגובה: “שמח שאחרי יומיים במעצר מרשי שוחרר, אך לטעמי גם יומיים אלה היו מיותרים.

“המשטרה תשאלה עשרות תלמידות סמינר וחקרה עדים נוספים וכל אלה הפריכו את השמועות. אם מכל הרעש הגדול, החשד המרכזי של המשטרה הוא דיווחים לא נכונים של משכורות – אזי גם מבלי להקל ראש בכך, ברור שנעשה לרב עוול ויש להצטער שהמשטרה פעלה על סמך שמועות ורכילויות, שחלקן הגיעו מגורמים אינטריסנטים שרוצים לפגוע ברב”.

רמתי מאושפז עדיין  במרכז הרפואי ‘שערי צדק’ בירושלים, לאחר שלא חש בטוב בלילה שאחרי מעצרו.

רמתי נעצר ביום ראשון בבית הכנסת ‘מאור חיים’ בירושלים, לאחר פשיטה משולבת של המשטרה וגורמי עירייה, על בניין הסמינר. מהנדס עיריית ירושלים הוציא למקום צו פינוי והריסה.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תגובה
    06/05/2015 16:08
    ישראל
  1. הכל עלילות שפלות מתוך רשעות וקנאה, הבנאדם היציל בנות שנפלו לרחוב, והחזיר אותן לביתן, מתוך 78 בנות שנמצאות בסמינר, רק חמישה הורים מתנגדים, כל אחד מסיבה משונה מהשני.ניסו לשלוח עובדות סוציאליות לשכנע את הבנות שזה לא טוב, ולא הלך. עצרו בנות לחקירה (כנראה להפחיד) ולא הלך, אז מה בסוף צו סגירה מהעיריה שהמקום מסוכן למגורים, ובלוני גז פיראטיים. החרימו מחשבים בניסיון לתפור תיק, ושום דבר, בקיצור, ההר הוליד עכברון קטן.

  2. אם היהודי הזה יושב שם סתם במאסר
    07/05/2015 18:41
    אמתי
  3. על לא עוול בכפו
    יהיו אשר יהיו עם זקן כובע חליפה או לא
    מבטיח אני לכם שכל אותם גורמים רשעים שהביאוהו למצב הזה יגמרו חייהם אוטוטו מתוך יסורים נוראייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם