שתף קטע נבחר

צילום: AFP

ווימבלדון: יממה לפני רוברדו, סלע הודח בזוגות

דודי ושותפו, סטפן קובק, הפסידו 3:1 לצרפתים קלמון וגיקל. ביום שישי (18:00 שעוננו, דיווח חי ב-ynet), סלע ישחק בסיבוב השלישי מול הספרדי המדורג 15 בעולם: "אפשר לנצח כל שחקן"

הלך המאזן המושלם של דודי סלע בווימבלדון 2009. אחרי שני הנצחונות ביחידים ויממה לפני שהוא עולה למשחקו בסיבוב השלישי בטורניר היחידים, המחבט הבכיר של ישראל הודח הערב (ה') בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות.

 

סלע והאוסטרי סטפן קובק הפסידו במשחק הפתיחה שלהם בטורניר הזוגות 6:2, 6:4, 2:6, 7:6 (3) לצרפתים ארנו קלמון ומארק גיקל. לישראלי היה זה הפסד ראשון העונה על הדשא הלונדוני, אחרי שני נצחונותיו ביחידים.


דודי סלע. יתרכז בטורניר היחידים (צילום: רויטרס)

 

דודי וחברו הטוב פתחו לא טוב והפסידו בשתי המערכות הראשונות. אחרי שלקחו את השלישית, אף הובילו ביתרון שבירה בפתיחת הרביעית, אבל בהמשך הצמד הצרפתי איזן חזרה וסגר עניין עם 3:7 בשובר השיוויון.

 

עם כל הכבוד לזוגות, סלע עכשיו יתרכז בדבר העיקרי - הופעתו השנייה בקריירה בסיבוב השלישי של טורניר גראנד סלאם (הראשונה היתה באליפות אוסטרליה בתחילת העונה). יריבו ביום שישי יהיה המדורג 15, טומי רוברדו, במשחק השלישי במגרש מספר 3.


רוברדו. בוא נקווה שכך לא נראה אותו עם כניסת השבת (צילום: AFP) 

 

המשחק, שייחל בסביבות 18:00 שעון ישראל (שידור ישיר בערוץ הספורט, דיווח חי ב-ynet), יהיה המפגש השלישי בין השניים בקריירה. סלע ניצח בשניים הקודמים, בלי לאבד מערכה מול הספרדי, בטורנירי מיאמי ובייג'ינג בעונה שעברה.

 

"ניצחתי אותו במפגשים הקודמים, אבל הוא שחקן קשה מאוד", אמר סלע ל'ג'רוזלם פוסט' והוסיף, "יש לו המון נסיון והוא כבר הגיע לשלבים המאוחרים של טורנירי גראנד סלאם. אבל אעשה ככל יכולתי, אני תמיד בטוח בעצמי ומאמין שאפשר לנצח כל שחקן".

 

אגב, לחובבי הסטטיסטיקות שביניכם, נספק נתון מעודד - בסיבוב הקודם סלע הדיח את ריינר שוטלר, אשר גם למשחק מולו הגיע עם יתרון של 0:2 בקריירה מהמפגשים הקודמים. לפי העיקרון הזה, אפשר להיות אופטימיים לקראת המפגש ביום שישי מול רוברדו. מעט אחרי כניסת השבת, בשישי בערב, נדע את התשובה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים