סוכל ניסיון דקירה בתחנת הרכבת הקלה בירושלים: המחבל נוטרל

מאבטח של תחנת הרכבת הקלה בגבעת המבתר בירושלים הותקף מאחור על ידי מחבל ערבי, כבן 35, שהחל לרוץ לעבר תחנת ההסעה • מאבטחים שהיו בתחנה ביצעו ירי לעבר רגלי המחבל והשתלטו עליו • המחבל פונה להדסה עין כרם
שי וייספיש
ט"ו אייר התשע"ה / 04.05.2015 12:11

מחבל ערבי כבן 35 ניסה הבוקר (שני) לדקור יהודים בתחנת הרכבת הקלה בגבעת המבתר בירושלים. בנס לא היו נפגעים.

ממשטרת ירושלים נמסר, כי מאבטחי הרכבת הקלה שהבחינו במעשה ביצעו ירי והשתלטו על המחבל. המחבל נורה ברגליו ופונה אל בית החולים.

מתחקור ראשוני בזירה עולה, כי מאבטח של הרכבת הקלה הותקף לטענתו מאחור על ידי מחבל ערבי שהחל לרוץ לעבר תחנת ההסעה. מאבטחים נוספים של הרכבת הקלה שהיו בתחנת ההסעה ביצעו ירי לעבר רגלי המחבל והשתלטו עליו.

המחבל פונה על ידי מד״א לבית החולים הדסה עין כרם, כשהוא פצוע באורח קל.

מתבצעות סריקות בזירה ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע. הרכבת הקלה ממשיכה בפעילותה, אולם, על פי הנחיית המשטרה,לא תעצור באופן זמני בתחנת גבעת המבתר.

זירת ניסיון הפיגוע הבוקר סמוכה מאוד למקום בו נרצח שלום שרקי הי”ד לאחר שנהג ערבי דרס אותו ואת הצעירה שירה קליין בעת שעמדו בתחנת אוטובוס.

סגן השר לשירותי דת הרב אלי בן דהן הגיב על ניסיון הפיגוע בגבעת המבתר בירושלים: “לצערנו הרב אנחנו לא לומדים את הלקח  ולא מגיבים בעוצמה על הפיגועים הקודמים, ובכך יוצרים מצב שבו פעולות טרור מסוג זה מקבלות למעשה עידוד.

“אני שוב קורא לממשלת ישראל להרוס את בתי המחבלים ולגרש את משפחותיהם מישראל. בהזדמנות זו אני רוצה לשבח את פעילותם הנחושה של המאבטחים שהשתלטו על המחבל ומנעו אסון”.

פיגוע, רכבת, ירושלים

20150504021234

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עם ישראל חי וקיים
    04/05/2015 12:41
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. המשטרה גיבורה על אתיופים ויהודים בלבד — בושה וחרפה

  2. חטאתי
    04/05/2015 12:44
    שמואל מרדכי
  3. בס”ד
    כל המפגעים יעמדו בתור בבית חולים לאספקת אברים לחולים שמחכים להשתלות

  4. מדה נגד מדה
    04/05/2015 13:29
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. אפילו כל ילד קטן, מבין שכל הפיגועים בירושלם הם בגלל שרודפים הרב אהרן רמתי שליט”א ומשפחתו, זה פשוט נקמת השם, מדה נגד מדה, ישר משמים, מהקב”ה, כדי להראות לנו שהרב אהרן רמתי שליט”א איש צדיק קדוש וטהור. וכל הטרור נגדו מעשה שטן ושליחי השטן.

    אני ממליצה שתרדו ממנו מהר, אחרי שביזבזו את הכספי הציבור על פשיטת ראווה, כולל כל המשרדים, רק מצאו שהגז היה פיראטי, חוץ מזה לא מצאו כלום! דיי תרדו מהעץ… יש גבול להיות עיוורים שסתם מתעללים בו… לא מצאתם על מי להתעלל רק על הרב? הלא הרב רמתי והרבנית, אנשי אמת וצדק, אנשים צדיקים משפחת רמתי! והאלוקים יבקש את הנרדף! ולד’ הישועה.

    ז.ב.י.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   04/05/2015 17:33

      היה צדיק אחד ז”ל מגדולי הדור, חכם גדול, שהיה אומר פתגם מחייבת:
      יש מצוות שאני בורח מהם ויש עבירות שאני שמח לעבור עליהם. והסביר את זה כך:
      לפעמים תשמעו מאנשים ש”מצוה לרדוף או לבייש את פלוני” ממצוות כאלו אני בורח.
      ולפעמים תשמע מאנשים “זה עבירה לעזור לפלוני” כאלו עבירות אני אוהב לעבור עליהם…