שתף קטע נבחר

צילום: אלי אלגרט

המאמנים חוזים: כספי ייבחר בסיבוב הראשון

קטש אופטימי, אשכנזי מחזיק אצבעות, בלאט מתלבט בין שיקגו לקליבלנד, בלינקו הולך על סקרמנטו וגודס מאמין: "הוא יהיה הישראלי הראשון ב-NBA"

מה חוזה העתיד לעומרי כספי? את זה אף אחד עדיין לא יודע, חוץ אולי מהכוכבים. אם תשאלו את מאמני ליגת העל בכדורסל בעונה החולפת או הקרובה, הם יענו לכם בדרך כלל כי הם לא אוהבים "להמר על שחקנים". אולם במקרה של כספי רובם ככולם מאוחדים: יש מקום לאופטימיות, כספי יבחר בסיבוב הראשון. אם הוא גם יהפוך לשחקן משמעותי ב-NBA? זו כבר שאלה אחרת.

 

דייויד בלאט, שאימן בעונה האחרונה את דינמו מוסקבה, אופטימי: "אני מאמין שעומרי ייבחר בין המקום ה-25 ל-30. אם להיות יותר ספציפי, אלך על שיקגו במקום ה-26 או קליבלנד ב-30. במידה שהוא אכן ייכנס לסיבוב הראשון, אני מאמין שהוא ישחק ב-NBA כבר בעונה הקרובה".


שאראס וכספי. הראשון היה ב-NBA, השני בדרך (צילום: גלעד קוולרצ'יק)

 

אשכנזי: "הוא עוד לא יכול להיות שחקן משמעותי ב-NBA"

מאמן מכבי חיפה, אבי אשכנזי, הולך גם כן עם התחזית של קודמו: "אני רוצה לאחל לו ממש בהצלחה ומחזיק לו אצבעות. אין לי ממש מושג, אני קצת רחוק מזה. מה

 הציפייה שלו? לדעתי הוא יבחר על גבול ה-30. אני לא רוצה

 להיות רע ולהגיד שהוא לא יבחר בסיבוב הראשון, אז אני אגיד 29. זה יהיה בכל מקרה על קצה הסיבוב הראשון. אני עוד לא חושב שהוא יכול להיות שחקן משמעותי, אבל אם הוא יבחר בסיבוב הראשון - זו בהחלט תהיה היסטוריה".

 

ויש כאלה שאופטימיים יותר מהרגיל. אריק אלפסי, מאמן מכבי נתניה, לדוגמא: "אני הולך על 23, בגלל המספר ומשום שזו סקרמנטו. אני חושב שעומרי צריך עוד להשתפשף עוד שנה באירופה או במכבי ואז הוא יגיע לשם הרבה יותר טוב".

 

מאמן עירוני אשקלון בעונה האחרונה, רובי בלינקו: "אני רוצה להיות אופטימי, הוא יבחר במקום ה-23. זה מספר המזל שלי... סתם. הוא לא יהיה בין 20 הראשונים, ונראה לי שהוא יבחר בין המקומות ה-20 ל-30. יש סיכוי גדול שסקרמנטו יקחו אותו. באיזה מקום קליבלנד בוחרת? 30? אז זו עדיפות ב' מבחינתי".


לברון ג'יימס. הקאבס יילכו על כספי? (צילום: רויטרס)

 

דרוקר: "ייבחר בין המקום ה-20 ל-30"

לא מעט מאמנים העדיפו לא לפתוח פה לשטן וסיכמו במשפט-שניים את התחזית שלהם ללילה שבין חמישי לשישי. עוזר מאמן מכבי תל אביב ומי שהדריך את כספי בעונה החולפת, שרון דרוקר, היה הראשון: "עומרי ייבחר בין המקום ה-20 ל-30, אבל אני לא יכול לחזות מיקום ספציפי".

 

עודד קטש, שהיה קרוב מאוד לשחק בניו יורק ניקס, הוסיף: "אני מאמין שעומרי ייבחר בסיבוב הראשון". מאמן הפועל ירושלים, גיא גודס, סיכם: "בהרבה מקומות כתוב שיש לו סיכוי להיבחר בסיבוב הראשון ואני מאחל לו שיעשה זאת. צריך לקחת בחשבון שיש הרבה אלמטים שקשורים בעניין ויש צורך גם במזל. מקווה שהוא יהיה הישראלי הראשון ב-NBA".

 

  • השתתפו בהכנת הידיעה: דנה סידי ואהרל'ה ויסברג

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עומרי כספי
צילום: עוז מועלם
מומלצים