שתף קטע נבחר

קורנפיין לאוהדים: "היום צריכים אתכם יותר מתמיד"

יו"ר בית"ר ירושלים נפגש עם אוהדים שהעניקו לו גביע הוקרה וביקש שירכשו מנויים, ביום שאלה ייצאו. אחרי המחוות של עטר וברוכיאן, שחקנים נוספים שוקלים קיצוץ מאסיבי. שיתוף הפעולה בין גאידמק ואגייאר עדיין מחכה לאישור

בבית"ר ירושלים עדיין מחכים לתשובות בנוגע לשיתוף הפעולה בין גומא אגייאר לארקדי גאידמק, כשמספר סעיפים במסגרת הסכם התמיכה שמתגבש, עדיין מעוררים מחלוקת ולא נסגרו. היו"ר איציק קורנפיין מקווה שהעניין יתקדם במהירות האפשרית, על מנת להתחיל בהכנות לעונה הבאה.

 

קורנפיין מתכוון לחכות מספר ימים בודדים עד שיחליט ללכת על האופציה המשפטית בדרך לפירוק. "איציק רוצה לשבת עם שחקנים, למרות שהפעולה הראשונה שלו במידה והדברים יסתדרו, היא להחתים מאמן", אמר גורם בבית"ר. במועדון עדיין לא בטוחים אם מבחינה חוקית אפשר יהיה לאפשר לראובן עטר לעבוד בהתנדבות, אחרי זה הציע להתחיל את האימונים ללא תמורה כספית.


אגייאר. בבית"ר עדיין מחכים לתשובות (צילום: טל שחר)

 

מחווה נוספת שהתקבלה כבר לפני כשבועיים, הגיעה מכיוונו של אבירם ברוכיאן, שהודיע כי יסכים לקיצוץ מאסיבי ואמר ליו"ר כי במידה והוא לא ייצא לאירופה - הוא ישחק רק בבית"ר. ל-ynet נוגע כי שני שחקנים נוספים לפחות , יסכימו לקיצוץ דומה ויעדיפו להישאר בכל מקרה.

 

קורנפיין עצמו נפגש לאחרונה עם נציגי אוהדים, מאתר בית"ר.נט, שביקשו להעניק לו גביע הוקרה על ההנהגה שהפגין היו"ר לאורך כל השנה ובמיוחד בתקופה הנוכחית. קורנפיין אמר לאוהדים: "בתקופה כל כך יפה שחוץ מתלונות אני לא מקבל כלום, מרגש לקבל את ההערכה הזו".

 

כמו כן ביקש היו"ר מהאוהדים, לתמוך בקבוצה בדרכים אחרות כמו רכישת מנויים ומוצרי עידוד בחנות הקבוצה. "הקהל של בית"ר יצטרך להראות את עוצמתו דווקא בימים כאלה, גם כדי לעזור ולהוכיח לאנשי עסקים שכדאי להשקיע בקבוצה", אמר קורנפיין לאוהדים, "עכשיו צריך אתכם יותר מתמיד והתמיכה הגדולה צריכה להגיע ביום שייצאו מנויים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דודי ועקנין
צילום: דודי ועקנין
מומלצים