שתף קטע נבחר

במכבי מחכים לתקציב: "רק שלא יהיה מאוחר מדי"

הצהובים דואגים שעד שיקבלו אישור לנהל מו"מ רשמיים מול שחקני רכש אופציונליים, אלה כבר יסגרו בקבוצות אחרות. על הכוונת של נמני: בנאדו, צרפתי, גפני, רביבו ושכטר

במכבי ת"א עדיין ממתינים להחלטה של הבעלים אלכס שניידר לגבי גובה התקציב לעונה הבאה. כפי שפורסם ב-ynet כבר בחודש ינואר, התקציב שעמד בעונה החולפת על כ-60 מיליון שקלים, יקוצץ בחמישים אחוזים לפחות וההערכה היא שבעונה הבאה הוא ינוע סביב 25 מיליון שקלים. במועדון מחכים לתשובה לגבי איש העסקים הקנדי, שמנהל משא ומתן לרכישת 30-40 אחוזים מהקבוצה, מה שעשוי להגדיל את התקציב.

 

בקבוצה טוענים כי עד תחילת השבוע יודיע המשקיע האופציונלי על כוונותיו, מה שיוביל להודעה על התקציב שתאפשר התחלה של משאים ומתנים עם שחקני חיזוק. כפי שכבר פורסם ב-ynet בשבועות האחרונים, על הכוונת של המנג'ר אבי נמני נמצאים מספר שחקנים - הבלם אריק בנאדו, הקשרים גיא צרפתי ודוד רביבו, המגן השמאלי רוני גפני והחלוץ איתי שכטר.


בנאדו. האופציה המועדפת על נמני (צילום: אלי אלגרט)

 

בקבוצה הבהירו כי בלמה של מכבי נתניה, זאב חיימוביץ', טרם קיבל פנייה רשמית ממכבי ת"א ומדובר באופציה שנייה במידה ולא יצליחו להביא את בנאדו. בנאדו הוא האופציה המועדפת על נמני לעמדת הבלם הישראלי, כאשר במידה והצדדים לא יצליחו להגיע לעמק השווה בעניין השכר, יפנו מכבי לאופציית חיימוביץ', שהוצע למועדון.

 

במועדון יחלו במגעים רשמיים עם אותם שחקנים כאשר יידעו מה התקציב שעומד לרשותם. הראשון שצפוי לחתום הוא לירן שטראובר, שכבר סיכם עקרונית את תנאיו במועדון וצפוי לחתום באופן רשמי ברגע שיוודא התקציב. במקביל, רוצה נמני להתחזק בקשר אחורי, חלוץ ובלם זרים, כאשר גם בגזרה הזו ישנם מספר שמות אופציונליים.


בוזגלו ויבוריאן. יקצצו במשכורת או לא? (צילום: עוז מועלם)

 

"יש חשש שעד שנוכל לפתוח במשאים ומתנים זה יהיה מאוחר מדי לגבי מספר שחקנים", אישר היום (ה') גורם במכבי ת"א. "דוגמא טובה לכך היא מיכאל זנדברג, שהעדיף בסופו של דבר את הפועל ת"א. הצוות המקצועי כבר יודע באיזה עמדות ובאיזה שחקנים הוא רוצה להתחזק, נתאזר בסבלנות ונקווה שהתנאים יתאימו להבאת השחקנים שאנחנו רוצים".

 

תנאי נוסף לקבלת אישור למשאים ומתנים הוא סיום סאגת הקיצוצים אצל השחקנים הבכירים שכבר חתומים על חוזים לעונה הבאה - איגור טומאשיץ', איליה יבוריאן, גיז'רמו ישראלביץ', יניב עזרן ומאור בוזגלו. היחיד שסגר על קיצוץ של 30 אחוזים בשכרו עד כה הוא יוסי שבחון, כאשר בקבוצה מקווים לסיים את הסאגה עם היתר בימים הקרובים.

 

לגבי בוזגלו יידחה העניין עד שהקשר יחזור מהניתוח לשחזור הרצועות בברכו, אותו יעבור בשבוע הבא בספרד. כידוע, בוזגלו סובל מקרע ברצועות הברך, שייאלץ אותו לעבור ניתוח, וביום ראשון הוא ימריא לספרד, שם ינותח בברכו. במועדון מקווים כי זמן ההחלמה של הקשר הצעיר יקוצר וייקח פחות משישה חודשים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רון פיין
אלכס שניידר
צילום: רון פיין
מומלצים