שתף קטע נבחר

רביד גזל החליט: הולך לבוררות נגד נתניה

הקבוצה אסרה על הקשר להתאמן אצלה עד שלא יחתום על חוזה חדש, גזל החליט לפנות לערכאות משפטיות. בנתניה זועמים: "השחקן סירב בזלזול לחוזה שהוצע לו"

העימות בין ראשי מכבי נתניה לקשר רביד גזל נמשך. הבוקר (ה') נפגשה הנהלת הקבוצה עם גזל, שהתבקש לא להגיע לאימוני הקבוצה (בטענה שחוזהו הסתיים). בפגישה, בה נכחו נשיא המועדון גיל לב, השחקן עצמו ועורכת דינו קרן שטיינפלד, הובהר לגזל כי הוא לא יוכל להמשיך להתאמן בנתניה ואף הוצע לו פיצוי כספי גדול יותר כדי לזרז את המהלך.

 

השחקן ושטיינפלד סירבו לבקשה והחליטו לפנות בנושא למוסד לבוררות שיבדקו אם יש חוזה לאכיפת ההסכם. "הפגישה לא העלתה שום דבר בעמדתה של מכבי נתניה שממשיכה לטעון, למרות הניסוח החד משמעי של החוזה, שהוא לא בתוקף", סיפרה שטיינפלד.

 

מקורב לשחקן הוסיף בנושא: "אם כל הנושא לא יילך בטוב, הוא יילך ברע". בנתניה מסרו בתגובה: "במהלך הפגישה הציע המועדון לשחקן חוזה חדש לעונה הבאה

, בתנאים אחרים (שהיו הופכים אותו לאחד מבין שלושת השחקנים המשתכרים את השכר הגבוה בקבוצה), אולם השחקן סירב בזלזול. בשל כך ובגלל העובדה שהמועדון לא הצליח להגיע לעמק השווה ולהסכמות עם השחקן, ילובן העניין בערכאות משפטיות. אין למועדון כל כוונה להיגרר לסגנון ההתבטאות של פרקליטת השחקן".

 

ובעניין אחר: אופ"א החליטה להקדים ל-14 ליולי את משחקה של הקבוצה מול סליימה וונדרס ממלטה, בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. בשל כך, תצא נתניה מוקדם יותר למחנה האימונים בטורקיה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים