יום ראשון, 12.05.2024 שעה 15:53

ביין: דיברנו עם ג'ורדי ופאקו על מחנה האימון

רמז להישארותם של השניים במכבי ת"א? המנכ"ל דיבר בערב הגאלה שערך המועדון: "נודיע על עתידם במועד הנכון". ההולנדי על ייני: "עזיבתו - הפסד ענק"

|
מרטין ביין ומנכ
מרטין ביין ומנכ"ל יוניס"ף ישראל ( מכבי ת"א)

מכבי תל אביב ערכה הערב (חמישי) ב׳טראסק׳ אשר בנמל תל אביב ערב גאלה מיוחד בו נכחו אנשי הקבוצה, השחקנים, מנויי הזהב והפלטיניום של המועדון, כשגם יו"ר המנהלת יורם באומן, חבר הכנסת צחי הנגבי הגיעו יחד עם דמויות נוספות מההיסטוריה של הקבוצה כגון בוני גינצבורג, אבי נמני וצביקה רוזן.

מרטין ביין (מכבי ת&qout;א)
מרטין ביין (מכבי ת"א)
 

חיילים אשר נפצעו בקיץ האחרון במבצע צוק איתן הוזמנו במיוחד אל האירוע. במהלך הערב נערכה אף מכירה פומבית של פריטים נבחרים אותם יכלו לרכוש באי האירוע כאשר כל ההכנסות מהאירוע ייתרמו על ידי המועדון למען ילדים. 

סיפור מעניין התרחש כאשרחולצת האליפות של 2012/13, חתומה ומומסגרת, נמכרה ב-18 אלף ש״ח. אחרי שרכש את החולצה ב-18 אלף ש״ח, אולם האוהד שקנה אותה הודיע כי יתרום את הסכום ותרם את החולצה למכירה חוזרת. הפעם היא נמכרה ב-20 אלף ש״ח לידי אותו אדם שכבר קנה אותה, וביקש ששמו לא יתפרסם.

צביקה רוזן וערן זהבי (אלירן אביטל) (מערכת ONE)
צביקה רוזן וערן זהבי (אלירן אביטל)
 

בנוסף, נעל ה'נייקי' עימה כבש זהבי במספרת נגד בית״ר ירושלים, חתומה על ידי השחקן עצמו, נמכרה ב-24 אלף ש״ח אחרי שזהבי בעצמו הציע 11 אלף ש״ח עבורה.

שחקני הקבוצה נרתמו לרוח הנדיבה גם כן; ארוחה "במקום של בשר" עם שניים משחקני הקבוצה נמכרה ב-21 אלף ש״ח שהתחלקו בין כל שחקני הקבוצה. גם כאן לא היה מדובר בסוף הסיפור לאחר שהארוחה הוצעה שוב למכירה, ונמכרה מחדש ב-8,000 ש״ח.

ערן זהבי ואבי נמני (אלירן אביטל) (מערכת ONE)
ערן זהבי ואבי נמני (אלירן אביטל)
 

נופש בווילה יוקרתית בתאילנד נמכר ב-1,950 דולר וחבילת אירוח לקלאסיקו בקאמפ נואו בעונה הבאה, הכוללת גם כרטיסים ליציע הכבוד ומפגש עם שחקני בארסה לאחר המשחק, נמכרה ב-12 אלף יורו. חבילה זוגית למשחק של הקבוצה באירופה,  כולל אירוח מלא הכולל טיסות, מלון וכרטיסים למשחק נמכרה ב-10,500 דולר. סך הכל גוייס במהלך הערב סכום של כ-355 אלף ש"ח.

המנכ״ל מרטין ביין נאם בפני הנוכחים: ״זהו אירוע שיהפוך לחלק מהעתיד של מכבי ת״א. זאת הזדמנות לחבר את משפחת מכבי ת״א יחדיו כדי להוקיר את שחקני העבר הגדולים של המועדון וגם את ההצלחות המקצועיות שלנו עד כה העונה.

ג´ורדי קרויף. ישאר? (נעם מורנו)
ג´ורדי קרויף. ישאר? (נעם מורנו)
 

ביין המשיך: "אנחנו נהנים מהישגים בזירה המקומית וזאת המטרה המרכזית שלנו אך השאיפות יתמקדו תמיד לעבר הצלחה גם בזירה האירופית. לשם כך אנחנו מפתחים את המועדון בכל הזירות. אפשרות שכזאת תהיה במחנה האימונים שלנו שייערך בניו יורק ושם נשחק נגד ניו יורק קוסמוס, ניו יורק סיטי וניו יורד רד בול".

עוד אמר המנכ"ל שהגיע העונה: "המועדון הזה תמיד שואף להצלחה, וימשיך לעשות הכל כדי להשיג אותה״. לכלי התקשורת אמר ביין: ״בחרנו במחנה בניו יורק אחרי שדיברנו עם ג׳ורדי ופאקו על זה והסכמנו כולנו שזה ישדרג את מכבי מבחינה מקצועית בגלל הסמיכות לקמפיין האירופי והאפשרות לשחק מול קבוצות גדולות באצטדיון גדול".

אלי דריקס ושרן ייני (אלירן אביטל) (מערכת ONE)
אלי דריקס ושרן ייני (אלירן אביטל)
 

גם בפן המסחרי יש לכך ערך מוסף ולשחק נגד קבוצות כאלה ייתן לנו חשיפה לה זוכות קבוצות גדולות בכל העולם. נמריא לשם ככל הנראה ב-28 ביוני. לגבי עתידם של ג׳ורדי ופאקו כרגע יש הרבה שמועות על עתידם אבל אנחנו נודיע לגביהם במועד הנכון מבחינת המועדון. אנחנו לא יודעים עוד מי מהשחקנים יישאר, מי ימכר ומי יצטרף. בכדורגל זה דינמי. יש לנו הרבה אמביציות ומטרות ושאיפות והמטרה שלנו היא להשאיר שחקנים כמו ערן זהבי וטל בן חיים בסגל כדי שנוכל לעמוד במטרות שלנו ובשאיפות שלנו״.   

בערב נערכו גם מספר טקסי נבחרי העונה כאשר את פאנל הבוחרים הרכיבו בני טבק, גדעון בריקמן, אלי דריקס ובוני גינצבורג. ערן זהבי נבחר לשחקן העונה על ידי השחקנים עצמם. 

ערן זהבי. לקח כבר &qout;דאבל&qout; (יניב גונן)
ערן זהבי. לקח כבר "דאבל" (יניב גונן)
 

בתואר שחקן העונה של הוועדה זכה שרן ייני, שיעזוב בתום העונה לויטסה ארנהיים ההולנדית. ג'ורדי קרויף, מנג'ר הצהובים  הגיב: ״זאת דוגמא לכך שכאשר אתה שחקן כה חיובי, שנלחם על הדשא, זה משתלם. הוא קפטן נפלא וזה הפסד ענק למכבי שהוא עוזב יותר ממה שאנשים מבינים. הדלת שלו לקבוצה פתוחה לתמיד״.

הקפטן עצמו אמר לאחר הזכייה: "שמעתי אנשים שאומרים שאני נוטש, אבל אני לא נוטש. אני מאחל לחברים שלי הצלחה בעונה הבאה ואני מקווה שנצליח בהכל ואני אומר נצליח כי לנצח אהיה חלק ממכבי תל אביב״.
 

שרן ייני. זכה למחמאות מהמנג´ר (יניב גונן)
שרן ייני. זכה למחמאות מהמנג´ר (יניב גונן)
 

בתואר שער העונה זכה זהבי על המספרת מול בית״ר ירושלים. מי שהכריז על הבחירה היו מיקי קופל אחד הספונסרים של הקבוצה וכוכב העבר אבי נמני.בקטגוריית תגלית העונה בקבוצה הבוגרת נבחר דור פרץ ואילו בקטגוריית שער העונה בקבוצת הנוער זכה יונתן כהן על שערו בדרבי התל אביבי.

פרץ סיפר על בחירתו כתגלית העונה:" אתם יכולים להסתכל על זה כמשהו מחייב. אני מתרגש מאוד בטח שזה בעונה הראשונה שלי בבוגרים. אני רוצה לסיים את העונה ואז לחשוב על העתיד. קיבלתי מפאקו אייסטרן הזדמנויות ואני מעריך כל רגע. היה לי כיף וצריך להמשיך הלאה. אין ספק שפאקו עזר לי ותמך בי לכל אורך הדרך".

דור פרץ וגדי ברומר (אלירן אביטל) (מערכת ONE)
דור פרץ וגדי ברומר (אלירן אביטל)
 

כהן אמר לאחר הזכייה שלו: ״השער הזה בדרבי שימח אותי מאוד גם כי הוא היה בבלומפילד. אני שמח על הכבוד שנתנו לי. זה אירוע מרגש לשחקן נוער כמוני גם בגלל שזה עם הקבוצה הבוגרת. מדובר בשחקנים שאני לומד מהם הרבה. לגבי הנוער התחלנו את העונה טוב, אבל חיפה צמצמו את הפער. במשחק העונה בשבת (2:4 למכבי ת"א)  מול חיפה הראינו כמה ווינרים אנחנו וחזרנו מפיגור פעמיים, זה היה צעד מאוד משמעותי לקראת האליפות״.

דור פרץ. נבחר לתגלית העונה (משה חרמון)
דור פרץ. נבחר לתגלית העונה (משה חרמון)
 
אסור לפספס
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */