שתף קטע נבחר

פאקו: "אי אפשר להיראות כך, כשאתה רגע לפני היסטוריה"

למרות ה-0:3 על אחי נצרת בחצי הגמר, מאמן מכבי ת"א נשמע מוטרד: "היינו יכולים לקלקל לעצמנו את הכל, להרוס הכל ביום גרוע במיוחד". השחקנים דווקא ביקרו אותו: " פלא שהוא עדיין לא קיבל הצעה להישאר?!"

"המחצית הראשונה שלנו הייתה הגרועה העונה, פשוט הלכנו לישון אחרי השער של ערן זהבי. אני חייב לשאול עצמי למה זה קרה דווקא במשחק חצי גמר שהיינו יכולים לקלקל לעצמנו את הכל, להרוס הכל ביום גרוע במיוחד. אי אפשר להיראות כך, כשאתה רגע לפני הסטוריה, ביכולת הזו נפסיד להפועל באר שבע במחצית". מאמנה של מכבי תל אביבפאקו אייסטראן, אומנם בדרך לטרבל היסטורי וסידר לקבוצתו עלייה ראשונה מזה עשר שנים לגמר, אבל גם הוא ריאלי לגבי היכולת החלשה ב-0:3 על אחי נצרת.

 

 

פאקו שטף את שחקניו עוד במחצית ואמר להם: "מה קורה פה? מה קורה איתכם? זה לא הכדורגל שאני רוצה לראות ואם לא תתעוררו מהר, תעלו עם מחויבות גדולה יותר, לא נזכה בתואר".

 

אם תשאלו את השחקנים, הביקורת צריכה להיות מופנית לעבור פאקו. "משהו פשוט לא מובן לנו עם המאמן הזה", אמרו השחקנים, "לקחת במשחק כזה ולהושיב את דור מיכה ביציע, לא להשתמש בטל בן חיים 90 דקות. לשחק נגד קבוצה מהלאומית עם שלושה קשרים אחוריים, החילופים הי בלי טיפת מעוף. פלא שהוא עדיין לא קיבל הצעה להישאר?!".

 

המאמן, מבחינתו, הסביר את ניהול המשחק שלו: "היו מספיק שחקנים שהגיע להם להישאר למחצית השנייה ואני לא חושב שהיה מקום להחליף את כל השחקנים בהפסקה. את עדן בן בסט הוצאתי בהפסקה כי חשבתי שזה מהלך שיכול לעזור לנו בהמשך". על ההחלטה להושיב את מיכה בספסל: "אין כאן שום זלזול מצדי. על המגרש היום היו שחקנים עם מספיק כשרון ומספיק ניסיון כדי להביס את היריבה. יש לנו סגל גדול ויש בו שחקנים שמגיע להם לשחק כמו גאל מרגוליס. הוא עובד כל השנה. הוא מקצוען ועבר תקופה קשה, ורציתי שהוא יקבל הערכה ממני. מבחינתי היה לו משחק טוב".

 

הבלם קרלוס גרסיה חגג בפרופורציות את העלייה: "אנחנו שמחים שאנחנו בגמר, אבל לא שמחים על הדרך בה עשינו זאת. היה לנו משחק רע מאוד. אתה תמיד עולה למשחק וחולם להבקיע בהתחלה,

אבל היום השער המהיר שכבשנו הוציא אותנו קצת מהמשחק. היינו בטוחים שיהיה לנו קל, אבל לא היינו טובים. חשוב לנו לזכות באליפות נוספת וחשוב לנו לזכות בגביע אחרי עשר שנים. אני לא הכי שמח למרות יום ההולדת שלי, אבל אני חותם בכל עונה להעפיל לגמר הגביע ביום ההולדת שלי".

 

ואז העביר הבלם הספרדי מסר להנהלת הקבוצה, לאחר שמאז חודש יוני הבלם לא שמע על אפשרות שיוארך חוזהו אשר מסתיים בדיוק בעוד חמישה משחקי ליגה. "אין שום דבר חדש, אף אחד לא דיבר איתי", אמר גרסיה, "לא משפיעה עליי העובדה שמכבי לא הודיעה לי על עתידי. אני מפוקס לגמרי במשחקים וזה לא משפיע עליי. הדבר היחיד שקצת מפריע הוא שאתה לא יכול לתכנן את העתיד של המשפחה עם בית הספר לילדים. אלה פרטים קטנים וחשובים, אבל זה הכדורגל ואנחנו צריכים להיות מורגלים גם לרגעים האלה".

 

זהבי חוגג עם מיטרוביץ'. "אולי חשבנו שיהיה קל מדי" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
זהבי חוגג עם מיטרוביץ'. "אולי חשבנו שיהיה קל מדי"(צילום: אורן אהרוני)

 

ערן זהבי סיכם: "אחרי השער הראשון הכל היה נראה קל ואולי חשבנו שיהיה קל מדי. מגיע כל הכבוד לשחקני אחי נצרת שהקשו עלינו מאוד. ברגע ששיחקנו כמו שצריך, אז הבדלי הרמות היו גבוהים. אנחנו נלמד מזה, אנחנו צריכים להיות הרבה יותר חזקים ודינמיים. הגיעו לכאן הרבה אוהדים ואני מניח שהם התאכזבו, מקווה שנשמח אותם בגמר. ברור לנו שהרמה תהיה גבוהה יותר ואם נשחק ככה אז לא נזכה. אם נשחק כמו שאנחנו יודעים, אז הדברים יהיו תלויים בנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
פאקו אייסטראן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים