שתף קטע נבחר

ויסנטה דל בוסקה: "זו היתה תאונה"

מאמן ספרד לא מתרגש מההפסד 2:0 לארה"ב, בחצי גמר הקונפדרציות: "אנחנו לא רגילים להפסיד, אבל ככה זה בספורט". קאסייס: "מתוך 10 משחקים כאלו, נפסיד פעם אחת"

לכל דבר טוב יש סוף. לאחר 35 משחקים רצופים ללא הפסד, אלופת אירופה, נבחרת ספרד, הפסידה אמש (ד') 2:0 בחצי גמר גביע הקונפדרציות, ותיאלץ לבלות עוד שלושה ימים בדרום אפריקה, רק כדי להתמודד על המקום השלישי בטורניר, בעוד שהאמריקנים ישבו היום מול הטלויזיה, ויצפו בחצי הגמר השני, בין ברזיל לדרום אפריקה, משם תגיע יריבתם בגמר.

 

 

המאמן הספרדי, ויסנטה דל בוסקה, סיכם: "מדובר בתאונה, עשינו כמה צעדים אחורה, אך עלינו להסתכל קדימה באופטימיות. ארה"ב שיחקה עם המון אנרגיות, מדובר בנבחרת מאוד מהירה. צריך לתת קרדיט להגנה שלה. עשינו הכל כדי לנצח, אבל בסוף כולם אשמים. אנחנו לא רגילים להפסיד, זה לא קל, אבל ככה זה בספורט".


צ'אבי, מול ריקרדו קלארק. לא צריך להסיק מסקנות שליליות (AFP)

 

הקפטן המפסיד, איקר קאסייס: "מתוך עשרה משחקים כאלו, נפסיד פעם אחת. למזלנו הרע זה קרה בחצי הגמר. היו לנו המון הזדמנויות לכבוש, אבל הם ניצלו את הטעויות שלנו - וניצחו. אף אחד לא שמח להישאר כאן עוד שלושה או ארבעה ימים רק כדי לשחק על המקום השלישי, אבל חשוב שנלמד מההפסד הזה".

 

צ'אבי נשמע מאוכזב: "מאוד רצינו להיות בגמר, אבל אני לא חושב שצריך להסיק מסקנות שליליות. במחצית השנייה היתה לי תחושה שנשווה, אבל המזל לא היה לצידנו. אנחנו לא צריכים להוכיח כולם, אנחנו נבחרת מצויינת".


ג'וזי אלטידור חוגג עם צ'ארלי דייויס. עכשיו צריך להראות התמדה (AP)

 

השוער האמריקני, טים הווארד, אמר בסיום: "הניצחון הזה מראה לאן אפשר להגיע כשמשקיעים הרבה, עובדים קשה ועושים הכל אחד לשני. לפעמים כדורגל הוא דבר מאוד מצחיק. לפני שלושה משחקים זה היה בלתי אפשרי לחלום על ערב כזה".

 

המאמן, בוב בראדלי, אמר בסיום: "האתגר שמצפה לנו בגמר הוא אדיר, לא משנה אם זה יהיה נגד ברזיל או נגד דרום אפריקה". בנו של המאמן, מייקל בראדלי, לא ישחק בגמר לאחר שהורחק בכרטיס אדום אמש והפך לאמריקני השלישי שמורחק בטורניר. הקפטן, קרלוס בוקנגרה, סיכם: "הראינו שאנחנו יכולים להתמודד עם כל נבחרת. עכשיו עלינו להראות יציבות".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פרננדו טורס, בסיום
צילום: AP
מומלצים