שתף קטע נבחר

קינן: "אם לא נעבור את גלנטורן - אכזבה וכישלון"

בלם מכבי חיפה התייחס להגרלה מול היריבה הצפון אירית במוקדמות ליגת האלופות. בוקולי על הקיצוצים: "אנחנו כמו משפחה, ינקל'ה שחר לא היה צריך אפילו לבקש". ניר דוידוביץ' הסכים לקיצוץ בשכרו

שחקני מכבי חיפה הגיעו הערב (ד') לסניף 'וולבו' שבעיר, לאירוע שקיימה חברת 'מאיר' שבעליה הוא נשיא הקבוצה, יעקב שחר. את הסניף מנהל בלם הקבוצה בשנות ה-80, רפי אוסמו.

 

הקשר גוסטבו בוקולי, שהיה הראשון שהסכים לקצץ בשכרו, התייחס לעניין הקיצוצים בשכר להם נדרשו השחקנים ואמר: "אנחנו רואים מה קורה בעולם, אנחנו כמו משפחה ויענקלה לא היה צריך אפילו לבקש מאיתנו לקצץ. אנחנו מוכנים לעשות הכל, גם בברזיל היו תופעות כאלה". גם השוער, ניר דוידוביץ' הסכים כצפוי לקיצוץ בשכרו ויודיע זאת לראשי המועדון.

 

על הגרלת מוקדמות ליגת האלופות, שהועידה לירוקים מפגש נגד גלנטורן מצפון אירלנד, אמר בוקולי: "אני לא מכיר את הקבוצה. הבנתי שהם מאוד פיזיים וחזקים, אבל אפשר לעבור אותם וזו המטרה. לא היה לנו חופש וזה יתרון, אנחנו יודעים לשחק והעובדה שלא היו שינויים בקבוצה היא לטובתנו, כי כל אחד מכיר את השני. אנחנו מוכנים למשחק, נהיה חייבים לנצח בבית מבלי לספוג".  

 

הבלם דקל קינן התייחס להגרלה: "אנחנו מכירים את השם מלפני 11 שנים, נלמד את הקבוצה וכבר עכשיו אפשר לומר שאם לא נעבור אותם, זו תהיה אכזבה וגם כישלון".


ליאור רפאלוב בסניף של 'וולבו' (צילום: עדי סרדס) 

 

על הקיצוץ בשכר אמר קינן: "לאף אחד לא נעים לשמוע שמקצצים בשכר שלו, אבל אמרתי לעוזי מור ולשחקנים שהמועדון הזה תרם לי יותר מאשר אני תרמתי לו, אז לא צריך לומר אמן על כל קיצוץ, אבל אפשר לבוא לקראת הקבוצה ולעזור כשצריך. אנחנו נמצאים במקום הכי טוב בארץ וצריך לדעת להעריך זאת".  

 

על כך ששחר הבטיח לתגמל את השחקנים אם הקבוצה תצליח במסגרת האירופית, אמר קינן: "אנחנו לא צריכים תמריץ כדי להצליח באירופה. בלי קשר לכסף, זו שאיפה ואתגר של כל שחקן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים