החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

איב סאן לורן במבצע אטרקטיבי • 'טאם טאם' מקבלת את תחילת הקיץ עם שתי בשורות • רשת H&O משיקה סט כלי אוכל ייעודי לפיקניק • ב"תפוז" משיקים קולקציה מיוחדת עם מגוון פריטים בהדפסי דמויות • רשת "סלקשיין" משיקה קולקציית קיץ מיוחדת
תמי גיל
ח' אייר התשע"ה / 27.04.2015 14:54

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר מותג המעצבים הבינלאומי איב סאן לורן יוצא במבצע אטרקטיבי: ברכישת מוצרי איפור מסדרת YSL בשווי -200 ₪ ומעלה, מקבלים מראה יוקרתית במתנה.

המבצע יתקיים במהלך חודש אפריל ברשת המשביר לצרכן וברשת ניו-פארם (צילום: יחצ איב סאן לורן).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר חברת בגדי הילדים הפופולארית בישראל ‘טאם טאם’ מקבלת את תחילת הקיץ עם שתי בשורות: ליין בגדי ים אופנתיים ואיכותיים בטכנולוגיית האנטי סאן – מסנני קרינה להגנה על הילדים מפני קרני השמש וכן מותג חדש בשם “פיו פיו” המציע מגוון אוברולים ובגדי ים שלמים לבנים ולבנות.

מה בקולקציה? הקיץ מגיע ומביא עימו את הצבעים החזקים שכל כך מאפיינים אותו. בשתי מילים “צבעי ניאון”. קולקציית בגדי ים במגוון צבעי ניאון זוהרים ובוהקים כמו שילדים אוהבים. אוברולים, מכנסי גלישה זוהרים לבנים.

לראשונה “טאם טאם” מרחיבים את הקולקציה ומציגים ליין בגדי ים שלמים ואופנתיים לבנות עם הדפסים של לבבות, מנומר, סמלי פיס ועוד.

טווחי מחירים: 45-60 שקלים. להשיג ברשתות ובחנויות הנבחרות.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר  רשת H&O משיקה סט כלי אוכל ייעודי לפיקניק, טיולים ובילוי בחוץ וכן מגוון כלים מעוצבים, המתאימים לבילוי קל ומהנה בחוץ.

הסט לפיקניק מעוצב, פרקטי, קל לנשיאה ולרחיצה ומושלם לבילוי מהנה ונוח בחוץ.

עשוי מפלסטיק צבעוני בגוונים של כחול וירוק וכולל: 4 קעריות אישיות, קערה גדולה עם מכסה לסגירה הרמטית, כף גדולה להגשה, קערה מחורצת לסינון ולשטיפת ירקות וסכום ל-4 סועדים.

בנוסף מציעהH&O  מגוון מפות בד חלקות או בדפוסים: פרחוני, פייזלי, פסים, דוגמת טלאים ועוד, מגבות ידיים, כלי פלסטיק לאחסון עם סגירה הרמטית ובמגוון גדלים וכלים מעוצבים עשויים פלסטיק קשיח (צילום: ישראל כהן).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותקיץ של מותגים ברשת “תפוז”. לקראת תחילת עונת הרחצה ב”תפוז” משיקים קולקציה מיוחדת עם מגוון פריטים בהדפסי דמויות הילדים הפופולאריות הלו קיטי, סופרמן, ספיידרמן, בטמן, מיני מיקי מאוס, פו הדב ועוד לתינוקות ולילדים (מידות 2-8).

מה בקולקציה? כל הפריטים שיצבעו את חופי הרחצה. בגדי ים לילדים, שלמים, אוברולים, כפכפי אצבע עם הדפסים של שלל דמויות, סנדלי אצבע עם רצועת גומי בקרסול כדי לשמור על רגל יציבה וכן כפכפי פלטפורמה ממש כמו של הגדולים.

מגבות חוף ענקיות ואפילו מגבות קפוצ’ון. כדי להיות חכמים בשמש, כובע בייסבול, כובעי ראפ ומשקפי שמש בשלל סגנונות.

אם רוצים לשדרג את המראה אפשר לצרף גם תיק ים ממותג עם רצועות או תיק צד גדול.

טווח מחירים: בגדי ים 46.90-59.90 שקלים, משקפי שמש 22.90 שקלים, מגבות 46.90 שקלים, כפכפים 19.90-26.90 שקלים, כובעים 24.90-26.90 שקלים, תיקים 26.90-39.90 שקלים.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר ענקית האופנה והמותגים לכל המשפחה רשת “סלקשיין” הנמצאת בפריסה ארצית ולה 25 סניפים מאילת ועד בית שאן משיקה קולקציית קיץ מיוחדת עד 40 שקלים למיטב הפריטים לרבות בגדי ים, כפכפים ואפילו סנדלים.

בקולקציה: מגוון בגדי ים אופנתיים, לבנות בגדי ים שלמים עם נקודות, כמו כן, סנדלים במחירים זולים יותר מאשר באינטרנט.

סנדלים צבעוניים ונוחים במיוחד ב 11.90 שקלים בלבד. טווח מחירים: קולקציית בגדי ים לילדים עד 39.90 שקלים. בגדי ים לילדים 19.90-49.90 שקלים, סנדלים לים החל מ- 11.90 שקלים, כובעים 17.90-25.90 שקלים.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותמותג נעלי הנוחות האמריקאי האש פאפיס, משיק קולקציה ססגונית ועשירה של נעלי נשים לאביב קיץ 2015, הכוללת עשרות דגמים ייחודיים במגוון רחב של סגנונות.

בקולקציה ניתן למצוא: סנדלים, כפכפים ונעליים במראה יום יומי, לצד נעלי עקב מאובזרות המתאימות ליום יום, למשרד ולערב עם דגש על איכות טכנולוגיות חדישות ונוחות בלתי מתפשרת.

טווח מחירים: החל מ- 199.90 ₪ ועד 319.90 ₪ (צילום: מנחם עוז).

 

גרוש מחורר שיווק, צרכנותקבוצת רולטיים, המתמחה בייבוא ושיווק מותגי שעונים ותכשיטים בינלאומיים, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק תכשיטי המותג הבינלאומי THOMAS SABO  (תומאס סאבו) בישראל.

מותג התכשיטים הגרמני תומאס סאבו נחשב כטרנד עולמי, בזכות תכשיטי הכסף האופנתיים שניתן להוסיף להם אלמנטים כך שניתן לשנות את עיצוב התכשיט, ברמת מחירים אטרקטיביים במיוחד.

קולקציות המותג ישווקו החל מחודש מאי 2015 בישראל, בשלב הראשון ברשת חנויות אימפרס ובשלב השני יפתחו חנויות בוטיק של המותג בקניונים נבחרים ברחבי הארץ.

חזון המותג בחמש השנים הבאות הוא להפוך למובילים בתחום הפרמיום לייף סטייל, במוצרי יוקרה נגישים.

קולקציית התכשיטים של תומאס סאבו מיועדת לנשים ולגברים, מתחלפת ארבע פעמים בשנה, בהתאם לטרנדים המובילים בשוק האופנה, כיאה למותג דינאמי וסופר אופנתי.

מחירי תכשיטי נשים לדוגמא: צמידי בסיס: החל מ- 305 ₪, שרשראות בסיס: החל מ – 195 ₪, תליונים: החל מ- 130 ₪, עגילים: החל מ – 300 ₪, טבעות: החל מ – 500 ₪ (צילום: יחצ טומס סבו).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותקבוצת קרסו מוטורס – יבואנית רנו בישראל, יוצאת במבצע ייחודי על דגם הבסיס של רנו קליאו 1.2 ידני.

במסגרת המבצע מוצע הרכב למכירה החל מ-69,990 ₪ במקום 77,990 ₪, (בהנחה של 8,000 ₪). המבצע בתוקף עד ה- 11.5.15.

הקליאו הינה הדגם הנחשק ביותר בפלח השוק של רכבי הסופר-מיני, ומציעה עיצוב נועז וספורטיבי, צבעוניות ואפשרות להתאמה אישית, טכנולוגיות מתקדמות בשימוש הנהג, ואבזור עשיר הרבה מעבר למקובל בקטגוריה.

דגם הבסיס של רנו קליאו מצויד במנוע 1.2 ליטר אטמוספרי בהספק מרבי של 75 כ”ס המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית. מנוע חסכוני זה תורם להישג מצוין בצריכת דלק משולבת של 18.2 ק”מ לליטר. המבצע יערך בין התאריכים: 04/15/31 – 505/1/11 בכפוף לתקנון (צילום: יחצ רנו).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר הולכים לים או לבריכה? חייבים לעבור בביג שופ. רשת בתי הכל-בו “ביג שופ” מציעה את כל הפריטים הדרושים לים. החל מקולקציית בגדי ים וכפכפים לילדים כמו של הגדולים ועד לאביזרים לים ולבריכה הכל במקום אחד.

קולקציית כפכפי הוויאנס מקוריים לתינוקות ולילדים בהדפסים שונים. החל מהלהיט “פרוזן” שכבש את הילדים הנסיכות אנה ואלזה, כמו כן, מיני ומיקי מאוס, מכוניות, נסיכות של דיסני וגם כפכפים מעוצבים וצבעוניים ממש כמו של הגדולים. מידות 22-34.

טווח מחירים: כפכפי הוויאנס מידות 22-34 מחירים 45-55 שקלים, מכנסי גלישה לבנים לילדים ולנוער 40 שקלים.סניפים: אשדוד היהלומים 7, ירושלים האומן 9, חיפה צומת צ’ק פוסט.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותרשת הרמוניה לבית המונה כ-35 סניפים ברחבי הארץ, מציעה לקראת עונת הקיץ ריהוט גינה ייחודי ומעוצב.

פריטי הריהוט לגן איכותיים, מעוצבים בקווים נקיים וייחודיים ומגיעים מהמותגים המובילים בעולם, הישר לשוק הישראלי במחירים נוחים, המאפשרים ליצור מראה מעוצב ועדכני בכל בית ומתאימים גם לגינה ולמרפסת.

פריטי ריהוט לדוגמא: מערכת ישיבה הכוללת שני כיסאות מתכת ושולחן, סגנון צרפתי ואנגלי – 299.90 ₪,  סט גינה 4 חלקים הכולל שולחן, ספסל, ו- 2 כסאות – 999 ₪,  סט גינה אלומיניום הכולל שולחן ו-2 כיסאות – 699 ₪,  כיסא נדנדה דגם מאוריציוס – 299 ₪,  מיטת שיזוף מתכווננת – 179 ₪ ועוד (צילום: אסף לוי).

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות