שתף קטע נבחר

מסי וניימאר כבשו, 0:2 לברצלונה בדרבי

מחזור 33: החבורה של לואיס אנריקה סגרה עניין אחרי 25 דקות מול אספניול והגדילה שוב את הפער מריאל מדריד ל-5 נקודות. ניימאר המשיך בכושר הנהדר עם שער בדקה ה-17, מסי הכפיל עם ה-36 שלו העונה (25), אלבה ומורנו הורחקו בשני הצדדים. צ'אבי השלים 500 הופעות ליגה במדי ברצלונה. 0:3 לאתלטיקו מדריד על אלצ'ה

פוגעת גם באירופה וגם בספרד. ברצלונה גברה הערב (שבת) 0:2 על אספניול בדרבי של קטאלוניה במסגרת המחזור ה-33 והגדילה את הפער מריאל מדריד (תפגוש מחר את סלטה ויגו) לחמש נקודות, כשנותרו רק חמישה מחזורים לסיום העונה.

 

 

החבורה של לואיס אנריקה, שהוגרלה לשחק נגד באיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות, לא נראתה בהלם וכבר ב-25 הדקות הראשונות סגרה עניין. שני מבצעים קבוצתיים יפהפיים איפשרו לניימאר (17) ולליונל מסי (25) לכבוש פעמיים. בהמשך ג'ורדי אלבה (54) והקטור מורנו (93) הורחקו בגלל מילים מיותרות לעבר השופט. בין לבין - צ'אבי עלה מהספסל והשלים 500 הופעות ליגה במדי ברצלונה.

 

לואיס סוארס נעצר אצל קיקו קאסייה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לואיס סוארס נעצר אצל קיקו קאסייה(צילום: AFP)

מהלך המשחק

דקה שישית: כדור עומק חכם חתך את הגנת אספניול, לואיס סוארס ניסה להמשיך עם הראש אבל נעצר אצל קיקו קאסייה. 

 

11': ליונל מסי בעוד מסירת עומק גאונית מצא את ניימאר, שחדר בין הגנת אספניול אבל בעט טיפה גבוה מדי.

 

דקה 17': שער! 0:1 קליל לברצלונה. מבצע קבוצתי נהדר התחיל אצל מסי, נמשך עם כדור רוחב של ג'ורדי אלבה ועם פתיחת רגליים של סוארס והסתיים עם בעיטה מדויקת של ניימאר מקרוב.

 

ניימאר ממשיך להפציץ במדי ברצלונה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ניימאר ממשיך להפציץ במדי ברצלונה(צילום: AFP)

דקה 25': שער! 0:2 לבארסה, ה-36 של מסי העונה. עוד שיתוף פעולה אדיר בין השחקנים של לואיס אנריקה. סוארס החל במהלך, קיבל כדור עומק לאנדרס אינייסטה והעביר רוחב. הפרעוש הארגנטינאי שם את זה ברשת.

 

51': ניימאר לא היה רחוק מצמד, אבל יציאה מצוינת של קאסייה מנעה את השלישי של בארסה.

 

ליונל מסי עם חיוך על הפנים (צילום: GettyImages) (צילום: GettyImages)
ליונל מסי עם חיוך על הפנים(צילום: GettyImages)

דקה 54': כרטיס אדום לג'ורדי אלבה. המגן של ברצלונה בעט בכדור בעצבים, סינן מילים מיותרות לעבר השופט והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים.

 

86': כריסטיאן סטואני יכול היה להחזיר את אספניול לחיים, אבל בעיטה רעה שלו מצאה את קלאודיו בראבו עירני וחד.

 

88': צ'אבי עולה להופעתו ה-500 בליגה במדי בארסה. 

 

דקה 93': כרטיס אדום להקטור מורנו. גם אספניול מסיימת את המשחק בעשרה שחקנים, אחרי שמורנו פרק תסכול על השופט.

 

הרכבים

אספניול: קיקו קאסייה, אנאייטס ארבייה, אלבארו גונסאלס, הקטור מורנו (הורחק, 93), רובן דוארטה, אברהם גונסאלס (סאלבה סביליה, 62), חוסה קאנאס, לוקאס ואסקס, סרחיו גרסיה, ויקטור אלבארס (פאקו מונטנייס, 75), פליפה קאייסדו (כריסטיאן סטואני, 70).

 

ברצלונה: קלאודיו בראבו; דני אלבס, חבייר מסצ'ראנו, ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה (הורחק, 54); סרחיו בוסקטס, ראפיניה (ג'רמי מתיה, 66), אנדרס אינייסטה (צ'אבי, 88); ליונל מסי, ניימאר, לואיס סוארס (איבן ראקיטיץ', 80).

 

אתלטיקו מדריד חוגגת (צילום: AP) (צילום: AP)
אתלטיקו מדריד חוגגת(צילום: AP)

אתלטיקו מדריד הביסה את אלצ'ה

אתלטיקו מדריד הביסה 0:3 את אלצ'ה וצימקה לארבע נקודות את הפער מריאל מדריד (שיחקה משחק אחד פחות) המדורגת שנייה. אנטואן גריזמן הנהדר כבש צמד (55 ו-77) וראול גרסיה השתתף גם הוא (63) בחגיגה. גיירמה סיקיירה מהקולצ'ונרוס נפצע וחואנפראן נכנס במקומו במהלך המשחק. לבנטה גברה 0:1 בחוץ על חטאפה משער של ויקטור קסדסוס (35).


פורסם לראשונה 25/04/2015 16:49

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
ניימאר חוגג גם בדרבי
צילום: AFP
מומלצים