שתף קטע נבחר

בית"ר תתבע את זורק האבוקה במשחק מול מכבי ת"א

הדלקת האבוקה במשחקם של הירושלמים מול האלופה עלתה להם בקנס של 5,000 שקלים, בקבוצה לא מתכוונים לעבור על כך בשתיקה. בני יהודה שילמה את מחיר התנהגות אוהדיה במשחק הצמרת נגד בני לוד ונקנסה ב-2,500 שקלים

מוליכת הליגה הלאומית, בני יהודה, נקנסה בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות בסך 2,500 שקל בפועל. זאת בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה במשחק הצמרת מול בני לוד.

 

השופט ציין בדוח השיפוט כי בדקה ה-46 נזרק מיציע אוהדי בני יהודה בקבוק למגרש, שנחת מטרים ספורים ממנו. מנכ"ל הכתומים, משה דמאיו, ביקש מהדיין להתחשב בעובדה כי "יש שיפור גדול בהתנהגות של הקהל השלנו. מאז המקרה הקודם עם בני לוד נעשתה עבודה משמעותית עם האוהדים. לא הצלחנו לתפוס את משליך הבקבוק".

 

משה דמאיו. שוב בבית הדין (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
משה דמאיו. שוב בבית הדין(צילום: אורן אהרוני)

 

בית"ר ירושלים נקנסה גם היא בגין התפרעות אוהדיה בסכום של 5,000 שקל בפועל ו-10,000 על תנאי. מאמן הפועל ר"ג, דני גולן, שהורחק במשחק הליגה נגד הפועל עפולה בשל יציאתו מהתחום המותר והתעמת עם אוהדי עפולה שגידפו אותו, נכנס ב-1500 שקל.

 

עו"ד רוני מוזסון, שייצג את בית"ר, הפתיע בדיון ואמר: "אנו מודים כי הודלקה אבוקה. מדליק האבוקה נעצר. למרות שהאירוע התרחש בבלומפילד אחראי האבטחה שלנו היה נוכח במקום. אני ראיתי שהאבוקה דלקה והתקשרתי מיד לאחראי האבטחה שלנו שיפנה לאחראי האבטחה בבלומפילד - ואכן לאחר מכן האוהד נעצר.  אני מודה באחריות השילוחית למעשיו ובנסיבות הספציפיות נבקש להקל איתנו. יש בדעתנו להגיש תביעה אזרחית נגד האוהד תוך 14 יום ועותק ממנה יועבר לבית הדין".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אלי טביב
צילום: אורן אהרוני
מומלצים