יום רביעי, 29.05.2024 שעה 03:48
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

ברקת: הנופלים יצאו בתחושת אחדות, זו צוואתם

הבעלים של הפועל ב"ש התייחסה למשמעות יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי האיבה בטקס, שהתקיים זו השנה הרביעית ברציפות. ח"כ גלנט: "אין לנו דרך אחרת"

|
אלונה ברקת בטקס יום הזיכרון (מרטין גוטדאמק)
אלונה ברקת בטקס יום הזיכרון (מרטין גוטדאמק)

הפועל באר שבע קיימה היום (שלישי) את טקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה שמתקיים במועדון זו השנה הרביעית ברציפות והיה בנוכחות משפחות האוהדים שנפלו במלחמות ישראל. מי שאמונה על הטקס הזה היא דוברת הקבוצה לשעבר, ציפורה חלפון, שהתגייסה מחדש למען המשימה החשובה למרות שעזבה את המועדון בתחילת העונה הנוכחית.

הפועל ב'ש זוכרת את אוהדיה

חלפון אמרה שמדובר בפרויקט אישי שלה וחשוב היה לה לשמר את המסורת. הטקס בהנחיית מגיש חדשות 2 ואוהד הקבוצה, דני קושמרו ואליו הגיעו חבר הכנסת יואב גלנט, אנשי משטרה וצבא מהאזור, הבעלים אלונה ברקת, שחקני הכדורגל והכדורסל של הפועל באר שבע/בני שמעון. דור מלול ומאור מליקסון נשאו דברים בטקס ורן רובין הקריא את שמות הנופלים.

ש, ברקת וגלנט בטקס (מרטין גוטדאמק)
שי, ברקת וגלנט בטקס (מרטין גוטדאמק)
 

ברקת התייחסה בטקס למשמעות היום ואמרה: "הערב אנו מצטרפים לעם ישראל המתייחד עם משפחות השכול ועם זכר בניהם ובנותיהם שנפלו במלחמות ישראל ובתוכם אוהדיה הנאמנים של הפועל באר שבע. אחיני ואחיותינו שלא השתהו ונהו אחר צו ליבם ומסרו את נפשם במלחמה על הבית. בכל שנה אנו מקווים שלא יתווספו משפחות למשפחת השכול, אך בהתקרב יום הזיכרון תקווה זו מתאדה ונעלמת בחלל המציאות. הנופלים יצאו לדרכם האחרונה מתוך תחושת אחדות וערבות ואנו החיים כאן בזכותם, לא יכולים להרשות לעצמנו שלא ליישם ערכים אלו, זוהי צוואתם ועל פיה אנחנו מחוייבים לפעול. בקיץ האחרון חוותה הארץ מלחמה מדממת נוספת בה נוספו למשפחת השכול 67 משפחות נוספות. בשביל המשפחות יש 365 ימי זיכרון בשנה שהם כאב נטול מעצורים. אנו יודעים כי אין בחיבוק נחמה. משפחות יקרות אתם מקור כוח עצום ורב בשבילנו ואנחנו שולחים לכם חיבוק חם ומתפפלים שעושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו ועל כל עמו ישראל. יהי זכרם של בניכם ובנותיכם ברוך".

טקס יום הזיכרון של הפועל באר שבע (מרטין גוטדאמק)
טקס יום הזיכרון של הפועל באר שבע (מרטין גוטדאמק)
 

ח"כ נחמן שי הוסיף : "אני מגיע לכאן בפעם השלישית ומבין שנפתחה מסורת חדשה וחשובה כל כך. מדי שנה המועדון מקיים טקס אזכרה לחללי ישראל. אין חזק יותר מהמסורת. השבוע הוא המשמעותי ביותר בתולדות המדינה. הנופלים הם הטובים שבנו ואנחנו מרכינים ראש לזכר כולם וחייבים להם את היומיום שלנו ויכולים לקיים שגרה וזוכרים שיש לכל דבר את הפרופורציה הנכונה. אנחנו מודים לכל אחד מהם ובזכותם יכולים להמשיך. אנחנו מחבקים את המשפחות".

נחמן שי. גם הוא נכח בטקס  (מרטין גוטדאמק)
נחמן שי. גם הוא נכח בטקס (מרטין גוטדאמק)
 

סרן זיו שילון שנפצע בעמוד ענן אמר: "היום כל עם ישראל מזיל דמעה על הבן שלך אמא יקרה על הבן המקסים והשובב שרק אתמול הלך לגן. הבן שלך אבא זה שרק אתמול למד איך בועטים בכדור ולרכב על אופניים. יום אחד הופיעו בדלת במקומו שליחיו של קצין העיר ולכם נותרו רק הזיכרונית ואלבומי התמונות. אנחנו מחבקים את המשפחות השכולות ונפגעי פעולות האיבה ולמעשה כבר 67 שנים זו המציאות והיום לא חדל להתקיים. ברגעים הקשים ביותר כל מה שייחלתי זה לחיות למען משפחתי ואהוביי ואני בטוח שהם היו נותנים הכול כדי להיות לצד משפחתם. אני עומד כאן היום ומבטיח שלא אשכח לעולם ואעשה הכול כדי להחלים ולחזור לשרת לקידוש שמם".

אסנת רוזנטל אימו של נועם ז"ל שנפל במבצע צוק איתן אמרה: "נועם התגייס במרץ 2012 לחיל שיריון וחבריו מספרים על נועם שהיה חבר אמיתי. ואהבת לרעך כמוך היה משפט שנכתב עבורו. מפקדיו מספרים על אדם שידע לשמח ולהצחיק אותם. לא מעט חברים אמרו לו שהיה מזל שהיה להם אותו אחרת היו מקבלים שבת. נועם אהב מאוד ספורט משחקי כדורגל וכדורסל ותמיד ארגן את סלון ביתנו לקראת המשחק. כשהזדמן לו הגיע למגרש עם הצעיף האדום. למבצע צוק איתן נקרא נועם עם חבריו לגבול הצפון והיה גרה בתפקידו כחובש קרבי. נועם היה שלם עם חשיבות מבצע צוק איתן. זכות גדולה להיות הוריך ואחיך".

ברקת עם נחמן שי ויואב גלנט בטקס (מרטין גוטדאמק)
ברקת עם נחמן שי ויואב גלנט בטקס (מרטין גוטדאמק)
 

יואב גלנט, לשעבר מפקד פיקוד דרום, אמר: "אנחנו נמצאים בעיצומו של שבוע דרמטי. השבוע הזה הוא שיקוף כמעט מדויק של העשור הדרמטי ביותר של מדינת ישראל בעת החדשה החל משנת 1939 ועד 1949 עם כיבוש אילת וסיום המלחמה. ארבעים שנה כמעט חלפו מאז שנפלו לידי החברים הראשונים שלי. את הטובים מחבריי ופקודיי איבדתי בקרב. יושב כאן אביו של דורון אסולין שנפל תחת פיקודי ברצועת עזה והמחיר כבד ובלתי נסבל אבל אין מטרה ראויה יותר מלהשתתף במלחמה על הגנת העם היהודי. ניצבת כאן מדינה חזקה, עם חזק וצבא חזק. חובה שנזכור את הנופלים ונחזק את המשפחות אבל נדע שאין לנו דרך אחרת".

אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */