שתף קטע נבחר

המרוץ נפתח: צוברי ומשיח על הכרטיס לאולימפיאדה

שני הגולשים הוותיקים יחלו את הדרך הארוכה לריו 2016 עם גביע העולם בצרפת, אשר ייפתח מחר (ד'). זו תחרות מבחן ראשונה מבין 5. משיח ל-ynet ספורט: "זו המהות של הספורט"

הגולשים שחר צוברי ונמרוד משיח יפתחו מחר (ד') את ההתמודדות המרתקת ביניהם על כרטיס הבודד להשתתפות במשחקים האולימפיים בריו 2016, כשיזנקו למבחן הראשון בגביע העולם בהייר שבצרפת.

 

עבור שני הגולשים הבכירים של ישראל מדובר בתחרות הראשונה מבין 5 תחרויות מבחן, אשר יכריעו מי מהם ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בריו, באוגוסט 2016, כשלפניהם גם אליפות אירופה, תחרות הקדם אולימפי ואליפות העולם השנה ושנה הבאה. כל דירוג בין 20 הראשונים, יעניק לכל אחד מהם ניקוד (לפי חשיבות התחרות), כשבסופו של דבר יטוס זה שצבר את המספר הרב ביותר.

 

הקרב על ריו מתחיל עכשיו. שחר צוברי (צילום: איגוד השייט) (צילום: איגוד השייט)
הקרב על ריו מתחיל עכשיו. שחר צוברי(צילום: איגוד השייט)

 

"כמובן שההכנות היו על הצד הטוב ביותר", סיפר משיח, מדליסט הכסף מאליפות העולם 2009 ל-ynet ספורט. "אנחנו עכשיו מתחילים כמעט שנה של מבחנים אולימפיים. הדרך לכרטיס עדיין ארוכה מאוד, תמיד לומדים מהטעויות, משנים ומתקדמים, זה המהות של הספורט".

 

צוברי אמר: "התחרות עכשיו היא הכי פחות חשובה מתוך כל החמש שיהיו, אבל עדיין מבחינתי כל תחרות שאפשר לצבור היא ניקוד חשובה. עכשיו זו גם תחרות ראשונה בפורמט החדש, לא יהיו בתים או מוקדמות מהיום הראשון עד האחרון, כולם ראש בראש. יש הרבה מתחרים חזקים והרמה גבוהה והדרך עוד ארוכה".

 

לצד ההתמודדות בין השניים תיקח חלק גם מדליסטית הכסף מאליפות אירופה מעיין דוידוביץ', מבכירות הגולשות בעולם, שהבטיחה השתתפות גולשת מישראל בריו באליפות העולם האחרונה.

 

"זו תחרות מבחנים ראשונה בעצם השנה אבל היא לא המטרה", סיפרה דוידוביץ'. "בראש סדר העדיפויות מבחינת חשיבות זה הקדם אולימפיף אבל בשביל להגיע לשם צריך להמשיך לצבור ניקוד אז התחרות החשובה באמת תהיה אליפות אירופה באמצע יוני, מקווה להתחיל לצבור ניקוד כבר כאן ולגלוש טוב".

 

עוד במשלחת: הגולשת הצעירה נוי דריהן שייצגה את ישראל בקיץ במשחקים האולימפיים לנוער בסין, שייטי מפרשיות ה-470 אייל לוין ודן פרויליך, גל כהן ובן ברק וצוות הבנות נויה ברעם ורימון שושן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים