האבן לעבר רכבה של מיכל הרצוג עפה על ידי רכב שחלף בכביש

לא מעשה קונדס ולא אלימות • בדיקת מצלמות האבטחה ליד ביתה של משפחת הרצוג גילתה: חלון רכבה של אשת יו"ר המחנה הציוני נפגע מאבן שהותזה מהכביש לאחר שרכב חולף עלה עליה
חיים טוויל
ב' אייר התשע"ה / 21.04.2015 08:38

מבדיקת מצלמות האבטחה באזור ביתם של יו”ר המחנה הציוני ח”כ יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, התגלה כי לא הושלכו אבנים לעבר רכבה של מיכל הרצוג, אלא מדובר בשתי אבנים שהיו על הכביש ורכב שחלף במקום פגע בהן והעיף אותן על רכבה.

אתמול בערב (שני) דיווחה הרצוג למשטרה כי אבן הושלכה לעבר רכבה בשעה שיצאה מביתה בתל-אביב.

היא מסרה למשטרה כי האבן פגעה ברכב ונגרם נזק לשמשת כלי הרכב ולחלון.

המשטרה והיחידה לאבטחת אישים פתחו מיד בחקירה.

יו”ר האופוזיציה, ח”כ יצחק הרצוג, כתב אמש בדף הפייסבוק שלו: “אירוע ניפוץ שמשה לא נעים במכונית של מיכל הערב. חשוב לי להבהיר כי הכל בסדר ואנו ממשיכים בשגרת יומנו. המשטרה חוקרת את האירוע ואנו בטוחים כי תמצה את החקירה בהקדם. תודה גדולה לכל השואלים והדואגים ולילה טוב”.

בעקבות האירוע הזדרז ח”כ מיקי לוי מיש עתיד, לשעבר מפקד מחוז ירושלים במשטרה, להכריז כי על משטרת ישראל להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לשים את ידה על מי שזרקו את האבן.

“כל אלימות ובכללה נגד אישים פוליטיים ובני משפחותיהם ראויה לכל גינוי מכל קצוות הקשת הפוליטית ואלו שידם במעל צריכים לשאת בעונש המקסימאלי הקבוע בחוק העונשין בגין עבירה חמורה זו”.

גם השר יובל שטייניץ מהליכוד מיהר לגנות את האירוע: “ליבי עם מיכל הרצוג ובעלה בוז׳י, כנגד הבריונים האלימים והמסוכנים שהשליכו את האבנים על רכבה. מעשים כאלה מאיימים על אנשי הציבור כולם ועל הדמוקרטיה היקרה לכולנו. אני מצפה מרשויות החוק לתפוס את הפושעים ומקווה שיענשו באופן החמור והמרתיע ביותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות