שתף קטע נבחר

לאומית: כפר סבא ניצחה ועלתה למקום השני

הקבוצה מהשרון חזרה מהביקור אצל מכבי יבנה עם 0:4 ועקפה את בני לוד בזכות הפרש שערים עדיף. רמת השרון קרובה להבטחת ההישארות אחרי 1:4 ביתי על ראשל"צ

אחרי אובדן הנקודות של בני לוד ב-0:0 מול בני יהודה ביום שישי, ולפני שהיא מארחת בעצמה את המוליכה מהשכונה, קיבלה הערב (ב') הפועל כפר סבא הזדמנות פז לטפס למקום השני בליגה הלאומית עת התארחה אצל מכבי יבנה במסגרת הפלייאוף העליון.

 

 

הקבוצה מהשרון לא פישלה ועם ניצחון חוץ 0:4 התבססה במקום המוליך לליגת העל בזכות הפרש שערים עדיף. הפתיחה את האורחת הייתה נהדרת ובדקה ה-17 היה זה אורן ניסים הוותיק שכבש את הראשון.

16 דקות לאחר מכן ברנקו מיכאלוביץ' הכפיל את היתרון ועידן דוד (דקה 63) ורן יצחק (85) הבטיחו את הניצחון. במשחק נוסף במסגרת הפלייאוף העליון נפרדו מכבי קריית גת והפועל רמת גן ב-0:0.

 

בפלייאוף התחתון, עירוני רמת השרון עשתה צעד חשוב בדרך להבטחת מקום בליגה הלאומית אחרי ניצחון ביתי 1:4 על הפועל ראשון לציון. שלום אדרי (51) כבש ראשון לזכות המקומיים, אבל ניר נחום קבע שוויון בדקה ה-62. דקתיים בלבד לאחר מכן רובי דבורה החזיר את היתרון לרמת השרון, וכעבור שלוש דקות נוספות השלים צמד. מי שנעל את החגיגה היה בן אז'ובל, שכבש את הרביעי בדקה ה-74.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
הפועל כפר סבא
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים