יום שלישי, 21.05.2024 שעה 22:34

יוסי בניון מאוכזב (עמית מצפה)

נשארים בארץ? 0:0 בין מכבי חיפה למכבי פ"ת

הירוקים קיבלו הזדמנות לעלות למקום הרביעי, שעשוי להוביל לאירופה, אבל רשמו תיקו שני ברציפות בתום משחק מאכזב. מרקו בלבול הורחק. צפו בתקציר

יום שני, 20/04/2015, 20:00אצטדיון סמי עופרליגת העל - מחזור 30
מכבי פ"ת
הסתיים
0 0
שופט:
מכבי חיפה
ליגת העל 14-15
 פלייאוף עליון 
7032-6736מכבי ת"א1
6438-5336עירוני ק"ש2
6240-6336הפועל ב"ש3
5143-4836בית"ר ירושלים4
5037-5136מכבי חיפה5
4841-3436מכבי פ"ת6
 פלייאוף תחתון 
4444-4333בני סכנין1
4240-3633הפועל ת"א2
4154-4633מכבי נתניה3
3936-3533הפועל רעננה4
3842-2833הפועל עכו5
3447-2533הפועל חיפה6
3259-4333הפועל פ"ת7
3151-3233מ.ס אשדוד8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 1 - 4
  • בית"ר ירושלים
  • הפועל ב"ש
  • 2 - 2
  • עירוני ק"ש
  • מכבי חיפה
  • 0 - 0
  • מכבי פ"ת
  • הפועל פ"ת
  • 2 - 0
  • הפועל עכו
  • הפועל רעננה
  • 2 - 2
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 0 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • 3 - 2
  • בני סכנין
הרכבים וציונים
 
 

למכבי חיפה הייתה הזדמנות להעפיל הערב (שני) למקום הרביעי בטבלת ליגת העל על חשבונה של בית"ר ירושלים, אבל שום דבר לא הולך לה חלק העונה. החבורה של מרקו בלבול פספסה את ההזדמנות עם תיקו שני ברציפות, הפעם עם 0:0 מאכזב מול מכבי פתח תקווה בסמי עופר, זאת במסגרת המחזור ה-30. גם במשחק השלישי העונה של הירוקים נגד החבורה של רן בן שמעון טור ההבקעות שלהם עומד על אפס.

החמצות ועצבים בין מכבי חיפה לפ״ת

הירוקים לא הרשימו ובפתיחת המשחק אף נראו נחותים מהקבוצה של בן שמעון, אבל במחצית השנייה האיכות עשתה את שלה וחיפה הפכה פעילה יותר. יחד עם זאת, תותחים כבדים כמו אלירן עטר, איתי שכטר ויוסי בניון לא סיפקו את הסחורה, ורק רובן ראיוס שעלה מהספסל הצליח להעלות את סף המתח בדקות הסיום - אך לשווא.

האירוע המשמעותי היחיד במשחק הגיע במהלך ההפסקה, כשמרקו בלבול הבין להפתעתו שהורחק מהמשחק, זאת בעקבות שיחות ארוכות ונוקבות שניהל עם צוות השיפוט במחצית הראשונה. עם יכולת כזו, אפשר להבין למה הוא כל כך עצבני. גם לרן בן שמעון אין הרבה סיבות לחייך, שכן עבור קבוצתו מדובר בנקודה שנייה בסה"כ מתוך ארבעה משחקים בפלייאוף העליון.

לפני המשחק ערכה חיפה טקס למאמן הפעיל הוותיק בישראל, אשר עלמני, לכבוד יום הולדתו ה-80. עלמני, שחקן עבר ומאמן במחלקת הנוער של המועדון, קשור למועדון מאז 1948 - 67 שנים. עלמני קיבל תשורה מנשיא מכבי חיפה, יעקב שחר.

אשר עלמני מקבל שי מיעקב שחר (עמית מצפה)
אשר עלמני מקבל שי מיעקב שחר (עמית מצפה)
 

מחצית ראשונה
השופט איתן שמואלביץ' הוציא את המשחק לדרך לעיני רבבות בסמי עופר.

אוהדי מכבי חיפה (עמית מצפה)
אוהדי מכבי חיפה (עמית מצפה)
 

הפרחת יונים בסמי עופר (עמית מצפה)
הפרחת יונים בסמי עופר (עמית מצפה)
 

דקה 5: דקות טובות של מכבי פ"ת, שגם הגיעה למצב קורץ במיוחד ליד השער. דדי בן דיין קיבל את הכדור בתוך הרחבה, התמהמה מעט אבל הצליח להגביה למרכז. רועי דיין בעט בנגיעה ברגל שמאל, אבל פספס את המסגרת.

דקה 13: שוב דדי בן דיין עשה צרות להגנה של מכבי חיפה, הפעם זה גם הלך למסגרת. המגן הוותיק קיבל כדור עומק מיואכים מונונגה ומזווית לא אידיאלית שחרר בעיטה, ולדימיר סטויקוביץ' היה במקום והדף.

דור אלו בורח לאלירן עטר (עמית מצפה)
דור אלו בורח לאלירן עטר (עמית מצפה)
 

דקה 20: למרות התמיכה מהיציעים, הירוקים מתקשים לצאת קדימה. יוסי בניון ניסה להוציא התקפה מתפרצת, מרוואן קבהא ואיוון הרצג סגרו אותו משני הכיוונים, אבל המשחק נעצר דווקא בגלל שאלירן עטר קיבל את הכדור בנבדל.

דקה 23: איתי שכטר סיפק עוד נפילה תיאטרלית באזור הרחבה, איתן שמואלביץ' קנה את ההצגה ושלח את מדו קמארה לבעוט כדור חופשי מ-18 מטרים. זה נגמר בין ידיו הבטוחות של איתמר ניצן.

יוסי בניון (עמרי שטיין)
יוסי בניון (עמרי שטיין)
 

דקה 37: יוסי בניון נפל אל הדשא אחרי כניסה חריפה מאוד מצידו של דור אלו, שראה מיידית את הכרטיס הצהוב. הקפטן של חיפה נשאר לשכב על הדשא ועידן ורד כבר התחיל להתחמם, אבל בניון ביקש להישאר בשלב זה על המגרש. מרקו בלבול החל לאבד את סבלנותו על הקווים.

דקה 42: שכטר ניסה להוביל מתפרצת, התגבר על השמירה של עומר דנינו והצליח למצוא את עטר, שניסה לבעוט חזק אבל שחרר כדור שממש לא הקשה על איתמר ניצן. מחצית עגומה מאוד לשתי הקבוצות עד כה.

טוואטחה מול אלו (עמית מצפה)
טוואטחה מול אלו (עמית מצפה)
 

דקה 45+2: איתי שכטר הראה סוף סוף קצת מהיכולת ההתקפית שלו כששחרר בעיטה עוצמתית אל עבר השער של איתמר ניצן, אבל הכדור שלו הלך למכרז השער והשוער האורח הצליח לקלוט.

מחצית שנייה
דקה 56: כמו המחצית הראשונה, גם חלקה השני של ההתמודדות לא היה משכנע. מרקו בלבול, שהורחק במחצית המשחק, ביצע חילוף בשלט רחוק כשהכניס את רובן ראיוס על חשבונו של אביחי ידין. 

דקה 62: אלירן עטר יכול היה להעלות את קבוצתו על לוח התוצאות כשקיבל כדור רוחב נהדר בעומק הרחבה, אבל בעיטת היעף שלו פגעה בשחקן יריב והכדור יצא לקרן. סוף סוף קצת אקשן מצידם של הירוקים.

קבהא עוצר את שכטר (עמית מצפה)
קבהא עוצר את שכטר (עמית מצפה)
 

דקה 65: יואכים מונונגה הרים כדור למרכז הרחבה, דדי בן דיין נגח תחת לחץ והצליח לשחרר כדור למרכז השער. סטויקוביץ' קלט, אבל גם הקבוצה של רן בן שמעון לא אמרה נואש.

דקה 71: זה היה חייב להיות ה-0:1 של חיפה, אבל איתי שכטר לא הצליח לסיים את זה בשער. החלוץ של חיפה הגיע למצב נוח אבל ניסה להקפיץ מעל ניצן, עטר היה חופשי לגמרי אבל הכדור לא הגיע אליו.

יוסי בניון בורח לדדי בן דיין (עמרי שטיין)
יוסי בניון בורח לדדי בן דיין (עמרי שטיין)
 

דקה 75: עטר סיפק מסירה נפלאה בעקב לטאלב טוואטחה, שחדר לעומק הרחבה אבל נפל אחרי ספק עבירה מצידו של מרוואן קבהא, שכבר ספג כרטיס צהוב. שמואלביץ' סימן להמשיך.

דקה 85: איזו בעיטה מדהימה של רובן ראיוס, שמ-20 מטרים שחרר בעיטה אדירה ברגל שמאל, אבל אז ראה איך איתמר ניצן מתעופף ושולח את זה לקרן. שניות אח"כ אברהם פאס גילח את המשקוף, תהיה כאן הכרעה דרמטית?

איתי שכטר נופל (עמית מצפה)
איתי שכטר נופל (עמית מצפה)
 

מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אלעד גבאי (וויאם עמאשה, 81'), אברהם פאס, אוראל דגני, טאלב טוואטחה, אביחי ידין (רובן ראיוס, 56'), מדו קמארה, יוסי בניון, חן עזרא (עידן ורד, 65'), איתי שכטר ואלירן עטר.

מכבי פ"ת: איתמר ניצן, חגי גולדנברג, עומר דנינו, איבן הרצג, דור אלו (נאור פסר, 80'), דדי בן דיין, מרוואן קבהא, רועי דיין (עוז פרץ, 59'), בראיין גרזיצ'יץ', יואכים מונונגה (דוד סולארי, 66') ועידן שמש.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון