יום רביעי, 22.05.2024 שעה 05:26
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8225-7335מכבי ת"א1
7426-7535מכבי חיפה2
6136-5435הפועל ב"ש3
5647-4635הפועל חיפה4
4442-3835מכבי בני ריינה5
4145-3535בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • שבת, 25/05, 18:30
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • שבת, 25/05, 18:30
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • שבת, 25/05, 18:30
  • מכבי בני ריינה

טביב: לא פוסל שחקן ערבי או דרוזי בבית"ר י-ם

בניגוד לדבריו של גיא לוי, הבעלים אמר למקורביו: "שיחקו אצלי ערבים בעבר". קריאף בדרך החוצה. כחילה אחרי ה-4:1 למכבי: "קשה מולם". צפו בתקציר

|
אלי טביב (רדאד ג`בארה)
אלי טביב (רדאד ג`בארה)

בבית"ר ירושלים מבכים לא רק את התבוסה המביכה אמש (ראשון) ב-4:1 למכבי תל אביב, אלא יודעים שניצחון של מכבי חיפה הערב מול מכבי פתח תקווה יצמיד את הירוקים לקבוצה בטבלה. בנוסף, בבית"ר מאוכזבים מאוד מהפגיעה הקשה במאזן השערים של הקבוצה בעקבות התבוסה. 

"במאבק על המקום הרביעי גם הפרש השערים חשוב כי הכל צפוף. חבל שאתמול הפסדנו בתוצאה כזו, לא הגיע לנו לצאת ככה מבלומפילד". אמר אחד השחקנים אחרי המשחק.

צפו במכבי ת"א מביסה את בית"ר

עם זאת, בבית"ר התעסקו השבוע בעיקר בדבריו של גיא לוי ב-102FM, אך דבריו של המאמן לאו דווקא תואמים לאלו של הבעלים, אלי טביב. גורם בבית"ר ירושלים אמר כי אין למועדון שום בעיה עם שחקן מוסלמי שיצטרף לקבוצה. אותו גורם אמר כי טביב אמר אתמול למקורביו: "לא נפסול אף שחקן על רקע מוצאו. אם יהיה שחקן ערבי, מוסלמי, לא משנה מה, שיתאים לנו והוא ירצה לבוא לבית"ר לא נפסול אותו. אצלי כבר שיחקו מוסלמים, ערבים ודרוזים".

בחזרה למשחק, חסרונם של צמד הבלמים סזאר ארסו וזאב חיימוביץ' עשה את שלו מכיוון שטל כחילה הוא היחיד שמשחק בעמדה הזו באופן טבעי. כשדושאן מאטוביץ' משחק כבלם שני ושמוליק מלול כמגן שמאלי, בית"ר חשופה יותר והופכת את צד שמאל ומרכז ההגנה לנקודת התורפה שלה.

לוי: אני לא אחראי ושולט בתקשורת

הדבר המעניין הוא שגיא לוי תירגל את אופיר קריאף באימוני הקבוצה כבלם ורק חמש דקות לפני אסיפת הקבוצה המסכמת לקראת המשחק הודיע על שינוי ועל הצבתו של מאטוביץ' כבלם, מה שגרם ללא מעט שחקנים להרים גבה.

בנוסף, החילופים של גיא לוי היו תמוהים. הכנסתו של דני פרדה ב-1:1 לא הועילה וחנן ממן נכנס מאוחר מדי. אופיר קריאף, שלא שיחק אתמול, התחמם עוד מהמחצית הראשונה. "כנראה שלא רוצים את אופיר בבית"ר ומנסים לייאש אותו. חבל שזו הדרך, אבל הוא ימשיך להיות מקצוען וייתן מעצמו הכל עד לסיום העונה. מה יהיה בעונה הבאה? יש סיכוי גדול שקריאף לא יהיה בבית"ר ירושלים". ציינו חבריו הקרובים ביותר של השחקן. נציגיו של קריאף בודקים עבורו אופציות בשוויץ, בלגיה וגם בליגה הספרדית השנייה. אם הקשר יעבור לחו"ל, בית"ר לא תקבל דמי השבחה עבורו.

אופיר קריאף (משה חרמון)
אופיר קריאף (משה חרמון)
 

הבלם טל כחילה התייחס למשחק אתמול: "התוצאה מאוד משקרת. לפחות עד הדקה ה-60 היינו ברמה שווה ואולי קצת יותר טובים. לפי התרגולים בשבוע האחרון, כחילה אמור היה לשחק עם אופיר קריאף במרכז ההגנה, אך לבסוף שיחק עם מאטוביץ': "זה המקצוע שלי בסופו של דבר וצריך להתמודד עם דברים כאלה" הסביר הבלם והוסיף: "דושאן, אופיר, אני צריך להיות מוכן להכל. ללא קשר זה היה משחק מאוד קשה כי הוא נגרר לסגנון של פינג פונג של התקפה אחרי התקפה מכל צד והם קבוצה מאוד מהירה. קשה מאוד לשחק מולם ככה. אני חושב שבסופו של דבר המשחק בינינו לבין מכבי חיפה הוא שיקבע מי יהיה במקום הרביעי. אני בטוח שכבר בשבוע הבא נבוא יותר חזק עם הפנים לנצח, לא משנה באיזה הרכב זה יהיה. יש לנו קהל אדיר מאחורינו שבגללו מעריכים אותנו כמועדון הכי גדול בארץ".

טל כחילה ודושאן מטוביץ´ (יניב גונן)
טל כחילה ודושאן מטוביץ´ (יניב גונן)
 

במחזור הקרוב תארח בית"ר את הפועל באר שבע, שוב פעם מחוץ לטדי בגלל עונש רדיוס. כחילה כבר התרגל: "כבר שכחתי איך נראה טדי. התרגלנו לשחק בחוץ. במושבה הקהל גם עושה אווירה טובה ואני קורא לו למלא את המושבה ולעזור לנו לחזור לנצח. אנחנו ניתן הכל עד הסוף".

בבית"ר ממתינים להחלטתו של טביב בנוגע לעתידו במועדון. גיא לוי מאמין שישאר המאמן בבית וגן גם בעונה הבאה: "אתמול לידור כהן היה חסר ברוטציה כי הוא יודע לעשות לחץ, אבל נלמד להתמודד עם זה, גם לקראת העונה הבאה, עם בנייה חכמה יותר ונכונה. אני מאמין שאשאר בבית"ר, שום דבר בחיים לא בטוח, אבל אני מאמין שזה מה שיהיה". בבית"ר שמחו לשמוע שהאוהד שזרק אבוקה ביציע נתפס. "אם בטעות נענש בגלל אותו אוהד נתבע אותו אישית" נמסר.

בית"ר לדין, שוב בגלל התפרעות אוהדים
בנושא אחר, בהתאחדות לכדורגל הודיעו לבית"ר כי היא תעמוד לדין בסעיפים של התפרעות אוהדים בבלומפילד. בדו"ח השיפוט נכתב כי בדקה הרביעית הודלקה אבוקה ביציעים בהם ישבו אוהדי הקבוצה האורחת. בקבומה מאמינים שלאור העובדה שהזורק נתפס, בית הדין יסתפק בקנס כספי בלבד. הדיון יתקיים מחר (שלישי) בשעה 15:00.

אבוקה ביציע של אוהדי בית&qout;ר (יניב גונן)
אבוקה ביציע של אוהדי בית"ר (יניב גונן)
 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */