יום רביעי, 22.05.2024 שעה 04:53

באלטולי נגד השופט, רוג'רס ביקר את ניהול המשחק

שברון לב בליברפול אחרי ה-2:1 מול וילה בחצי הגמר ועוד עונה שנגמרה ללא תואר עבור ג'רארד. צפו: מנצ'סטר סיטי מנצחת וקיין חוזר לכבוש בטוטנהאם

|
ג´רארד מאוכזב בסיום. עוד עונה ללא תואר
ג´רארד מאוכזב בסיום. עוד עונה ללא תואר

מאז ההודעת העזיבה של סטיבן ג'רארד לטובת לוס אנג'לס גלאקסי אוהדי ליברפול היו עסוקים בדבר אחד ברור וחד משמעי - הגעה לגמר הגביע האנגלי, ובמילים אחרות כמאמר השלט הנפוץ ביציע אנפילד: "תביאו את ג'רארד לוומבלי". המרסיסיידס כבר הפנימו שמאבק נוסף על תואר האליפות רחוק וגם מאירופה הם לא רוו נחת. אמש (ראשון) החניכיו של ברנדן רוג'רס שוב עשו במכנסיים ונכנעו 2:1 לאסטון וילה בחצי גמר הגביע.

המפגש דווקא נפתח בצורה טובה עבור ג'רארד עם שער מוקדם של פליפה קוטיניו אך כריסטיאן בנטקה ופביאן דלף הפכו את התוצאה ושלחו את טים שרווד לגמר מול ארסנל ב-30.5. מריו באלוטלי שנכנס כמחליף וכבש שער חוקי שנפסל בטענת נבדל שגויה, דאג להעמיד את השופט על טעותו ופרסם את התמונה עם הכיתוב: "אין לי מילים, ברכות לאסטון וילה. אנחנו ליברפול, נרים את הראש במיוחד שמפסידים".

באלטולי מתלונן על השיפוט
באלטולי מתלונן על השיפוט
 

באנגליה מתחו ביקורת על היכולת של ליברפול להתמודד עם משחקי הכרעה כשהזכירו את המעידה בבעיטות עונשין מול בשיקטש בליגה האירופית, המשחק מול באזל בשלב הבתים של ליגת האלופות והמאזן הדל מול הקבוצות הגדולות בליגה האנגלית העונה. מעל לכל התאכזבו עבור הקפטן שיסיים את העונה האחרונה שלו במדי אהובתו ללא שום תואר, שלא לדבר אפילו על המילה אליפות. מרבית התמונות עסקו בעיקר בג'רארד, שחזר אחרי פציעה והתקשה להשפיע על המשחק.

רוג'רס המאוכזב ניסה להסביר: "היינו עצבנים מאוד ונתנו לרגשות להשתלט עלינו, אולי זה קרה כי רצינו יותר מדי. אני מקווה שנדע להשתפר בשביל העתיד". הצפון אירי לא חסך בביקורת על עצמו: "פתחנו טוב אבל הפכנו להיות פאסיבים אחרי השער של קוטיניו. הייתי צריך לשנות את השיטה ולהזיז את כיוון המשחק".

סטיבן ג´רארד מאוכזב (רויטרס)
סטיבן ג´רארד מאוכזב. כל אנגליה התאכזבה בשבילו (רויטרס)
 

המאמן סיכם: "בשנה שעברה היינו מסיימים משחקים בצורה נפלאה, זה לא קורה לנו השנה מספיק. הרמה שלנו ירדה בצורה משמעותית ואני רוצה לברך את אסטון וילה. הם היו הקבוצה הטובה יותר ומגיע להם להגיע לגמר".

בליגה, מנצ'סטר סיטי עשתה צעד משמעותי בהבטחת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה עם 0:2 על ווסטהאם וצימוק הפער ממנצ'סטר יונייטד. סרחיו אגוארו כבש את שערו ה-20 אך לצערם של התכולים דויד סילבה נפצע בצורה קשה ושיתופו בשבועות הבאים מוטל בספק כרגע.

סיטי חוזרת לנצח, 2 -0 על ווסטהאם

מנואל פלגריני, שעתידו התערער, סיפר: "הגענו אחרי שני משחקים קשים ואני שמח שעשינו ניצחון חשוב. הפציעה בדויד עשתה לנו רע כי לפני הפציעה היו לו דקות טובות מאוד". הצ'יליאני סירב להתייחס להאשמות הקשות מצד סוכנו של יאיא טורה: "אני לא מאמין שאחד מהשחקנים היה רוצה לפגוע בי. שום דבר לא קרה ואני לא רוצה להתייחס לזה אפילו".

הארי קיין שוב מצא את הרשת ב-1:3 של טוטנהאם על ניוקאסל וסחט מחמאות רבות. החלוץ הלוהט של התרנגולים שמועמד לתואר שחקן השנה זכה להשוואת לגארי לינקר. קיין סיפר בסיום: "הניצחון הגיע לנו אחרי מספר הופעות מאכזבות. אני שמח לכבוש אבל מעל לכל שניצחנו".

טוטנהאם מנצחת 1:3 את ניוקאסל בחוץ

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */