שתף קטע נבחר

תקרית מביכה: נאסר חגג, אוהדי ב"ש קיללו

לאחר השער שלו מול קריית שמונה, שחקנה של הפועל ב"ש השתטח על כר הדשא. חלק מהקהל המקומי שרק לו בוז. אלישע לוי: "צריך להמציא חוק שאוכל לשחק עם 13-14 שחקנים בהרכב"

סיראז' נאסר עלה אתמול מהספסל של הפועל ב"ש וכבש שער שהעלה אותה ליתרון 1:2 מול עירוני קריית שמונה. ועדיין, חלק מאוהדי הקבוצה העכירו את האווירה במהלך החגיגות השער, שבסופו של דבר הספיק רק לתיקו 2:2 נגד הקבוצה של ברק בכר.

 

  

לאחר שכבש את שערו הרביעי העונה בכל המסגרות, רץ נאסר לחגוג מול שער 5, בו יושבים אוהדיה השרופים של הקבוצה. הוא השתטח ונישק את כר הדשא (בדומה לתפילה מוסלמית), כשחלק קטן מאוהדי ב"ש לא אהב זאת והגיב בשריקות בוז וקללות גזעניות. התקרית המביכה הסתיימה במהרה לאחר שחלק מהאוהדים ביקשו מחבריהם לחדול מכך והקריאות "נבלעו" בחגיגות השער.

 

לאחר סיום המשחק ציינו בסביבתו של השחקן שהוא כלל לא היה מודע לתקרית וכי מדובר בחגיגה דומה לזאת שעשה לאחר כל אחד מהשערים שכבש בחמש וחצי העונות שלו בווסרמיל.

 

בפן המקצועי נאסר, שמסיים חוזה בתום העונה הקרובה וינסה למצוא קבוצה באירופה, שוב הוכיח שהוא יכל לתרום לקבוצה הרבה יותר אם רק היה זוכה ליותר קרדיט ממאמנו אלישע לוי. האחרון התייחס קצת בציניות לעניין: "צריך להמציא חוק שאוכל לשחק עם 13-14 שחקנים בהרכב. למאור מליקסון מגיע להיות בהרכב, לנאסר מגיע, לשלומי ארבייטמן, לאליניב ברדה ולדובב גבאי. לפי החוקה אני יכול לשחק רק עם 11. בקבוצה חזקה כמו שבנינו צריך לדעת לעלות מהספסל ולעשות את מה שצריך. אני אוהב את נאסר ומעריך אותו. הוא צריך לדעת להיות סבלני".

 

רק 5,000 צופים הגיעו לווסרמיל. אוהדי הפועל ב"ש (צילום: ישראל יוסף) (צילום: ישראל יוסף)
רק 5,000 צופים הגיעו לווסרמיל. אוהדי הפועל ב"ש(צילום: ישראל יוסף)

 

למרות איבוד הנקודות, מצא המאמן נקודת אור: "הפלייאוף שלנו הוא יותר טוב מהעונה שעברה. כרגע יש לנו נקודה יותר ממה שהשגנו אשתקד. שיחקנו נגד קבוצה חזקה והיינו יותר טובים. אנחנו עושים עונה מצוינת וצריכים להמשיך להיות מפוקסים כדי לסיים במקום השני, להגיע לאירופה ולגמר הגביע. אלו לא דברים שקורים כל יום בב"ש. מבחינתנו לא ריאלי להסתכל עכשיו על מכבי ת"א".

 

עוד אחד שהוכיח שהוא ראוי לקבל יותר דקות, רועי גורדנה, כבש את השער הראשון במשחק, לאחר השמטה של שוער קריית שמונה, גיא חיימוב. גורדנה: "האמת היא שכבר פעם שנייה שיוצא לי לכבוש שער כזה. העיקר שזה נכנס, זה הכי חשוב".

 

רק 5,000 צופים הגיע אתמול לווסרמיל - עובדה שמעידה על סוג של אכזבה של הקהל המקומי מקבוצתו. גורדנה התייחס גם לכך: "הקהל שלנו באמת מדהים ואני לא אומר את זה כדי להתחנף. הם הולכים אחרינו לכל משחק. יש גם משחקים כאלה. יכול להיות שהם מאוכזבים מאיתנו וזאת זכותם המלאה. הפוטנציאל שלנו הוא גדול ואנחנו בעונה די בסדר מבחינתנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שי מוגילבסקי
סיראז' נאסר
צילום: שי מוגילבסקי
מומלצים