שתף קטע נבחר

הבן של בראד ליף מצטרף לנבחרת הנוער

טי ג'יי ליף בן ה-18, בנו של אקס גליל עליון ומכבי ת"א שנחשב לכשרון גדול בארה"ב, ינחת בארץ ויחזק את הנבחרת של שרון אברהמי באליפות אירופה דרג ב'. צפו בביצועיו

התפוח לא נפל רחוק מהעץ. טי.ג'יי ליף (18, 2.07 מ'), בנו של בראד ליף, שחקן העבר האגדי של הפועל גליל עליון ומכבי תל אביב, ינחת מחר (ג') בישראל ויצטרף לאימוני נבחרת הנוער.

 

ליף ג'וניור, שנולד בישראל בתקופה בה אביו שיחק בארץ הקודש, ישהה בישראל שבוע ימים ויערוך שלושה אימונים ראשונים עם הנבחרת שמאומנת על ידי שרון אברהמי.

 

הוא נחשב בשנים האחרונות לאחד הכישרונות העולים בארה"ב ואף נמנה בתחילה על הסגל הרחב של הנבחרת האמריקאית עד גיל 17, אבל נחתך בסופו של דבר. ליף,

שסיים את קריירת התיכונים שלו עם ממוצע מרשים של 27.4 נקודות, 14.2 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים, ישחק בעונה הבאה באוניברסיטת אריזונה שנחשבת לאחת מתוכניות הכדורסל הבכירות בארצות ברית.

 

נבחרת הנוער, שכאמור תודרך הקיץ ע"י שרון אברהמי, תתמודד באליפות אירופה דרג ב' שתיערך באוסטריה בין ה-23 ביולי ל-2 באוגוסט. הכחולים לבנים שובצו לבית 4 יחד עם הנבחרת המקומית, אירלנד, דנמרק, מקדוניה ואיסלנד.

 

סגל הנבחרת נחשב לאחד הכישרוניים בשנים האחרונות ויחד עם ליף ג'וניור יכלול גם את בנו של דייויד בלאט, תמיר, שכבר קיבל דקות ראשונות במדי הפועל ת"א, ובמקביל משחק במסגרת הכרטיס הכפול גם בא.ס רמת השרון מהליגה השנייה, וכן רועי הובר, שנחשב לישראלי הבולט של הפועל כפ"ס מהליגה הלאומית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים