שתף קטע נבחר

הסתיימה פגישת שניידר: עדיין מחכים למשקיע

שעיה ובושינסקי נפגשו בקנדה עם הבעלים של מכבי ת"א ודנו בהיערכות לעונה הקרובה. הקבוצה רוצה לשאול שוב את חיים מגרלשוילי, שהגיע באמצע העונה החולפת מוויטסה

הבעלים של מכבי ת"א, אלכס שניידר, נפגש הערב (ב') בקנדה עם היו"ר אביב בושינסקי והמנכ"ל עוזי שעיה כשעל הפרק: היערכות הקבוצה לעונת 2009/10. מהקבוצה נמסר כי "בפגישות דנו השניים עם הבעלים אלכס שניידר בהיערכות לעונה הקרובה. בביקור עודכן שניידר על האפשרות הקיימת לצירוף שותף קנדי לבעלות במכבי ת"א. המגעים עם השותף הפוטנציאלי ימשכו במהלך השבוע ותשובה סופית, בין אם יצטרף ובין אם לא, תינתן בתחילת השבוע הבא".

 

לכשייקבע התקציב, יוכלו במכבי להתחיל להתעסק עם שחקני רכש, כאשר הראשון שעתיד לחתום הוא השוער לירן שטראובר, שכבר סיכם את תנאיו במועדון. הקבוצה תנסה לשאול מחדש את חיים מגרלשוילי, שהגיע באמצע העונה החולפת מוויטסה ארנהיים ומחזיק בחוזה לעונה נוספת בשורותיה.

 

מגרלשוילי שב אתמול להולנד והתייצב הבוקר לאימון הפתיחה של הקבוצה, אולם התבשר כי הוא לא מורשה להתאמן עם חבריו. על פי פרסומים בהולנד, המאמן תיאו בוס לא מעוניין במגרלשוילי לעונה הבאה. "חיים יתאמן לבדו כי הוא לא נמצא בתכניות", הבהיר בוס לתקשורת המקומית והתייחס גם לאפשרות שהשחקן יושאל שוב: "צריך לחכות ולראות מה יהיו ההתפתחויות. כרגע איני סוגר את הדלת בפניו".


גיא צרפתי מול מכבי ת"א. יחזור לצהובים? (צילום: אביהו שפירא)

 

המגן, שהגיע בינואר לקרית שלום, אמור להשתכר כ-400 אלף דולר בעונה הבאה בארנהיים. בשנה שעברה שילמה עבורו מכבי ת"א כ-80 אלף דולר, ובסכום זהה יהיו הצהובים מוכנים לשאולו גם לעונה הקרובה.

 

עוד ברשימה של נמני נמצאים גיא צרפתי, אריק בנאדו ואיתי שכטר, אשר על מועמדותם למכבי ת"א פורסם לראשונה ב-ynet. כמו כן, מחזיק המנג'ר הצהוב במספר שמות של שחקנים זרים, אולם נכון לעכשיו טרם נפתח משא ומתן רשמי עם מי מהשחקנים.

 

נמני יצרף גם מאמן שיעבוד תחתיו, כאשר שיחות ראשוניות כבר התקיימו עם גיא לוי, ניצן שירזי ופרדי דוד. מועמדים נוספים לתפקיד הם אורי מלמיליאן ולופא קדוש.

 

בקבוצה מקויים ששאטורו הצרפתית תהיה מוכנה להמשיך את ההתקשרות עם רודי חדד, שלא נמצא בתכניות לעונה הבאה. עם זאת, במועדון טרם קיבלו מסר כזה או אחר מהצרפתים, ונכון לעכשיו חדד יחזור באופן אוטומטי למכבי עם תום תקופת ההשאלה שלו לקבוצה מהליגה השנייה בצרפת. עוד מנסים במועדון למצוא קבוצה שתקלוט את ג'ונתן אסוס, ששוחרר אף הוא מהמועדון.


ניר לוין. מחלקת הנוער חגגה יסום עונה (צילום: יועד כהן)

 

מחלקת הנוער של מכבי חגגה סיום עונה

מחלקת הנוער של מכבי ת"א, בראשותו של ניר לוין, חגגה אמש סיום עונה בתיאטרון דוהל בשכונת התקווה. כ-600 שחקנים, הורים, אנשי צוות ונציגים של הקבוצה הבוגרת השתתפו באירוע, שכלל בין היתר הופעות אומנותיות והענקת גביעים לחניכים המצטיינים.

 

"סיכמנו עונה מוצלחת בה שמונה קבוצות ממחלקת הנוער של מכבי ת"א זכו באליפויות ובחמישה גביעים", אמר ל-Ynet המנהל המקצועי של מחלקות הנוער, ניר לוין. "סיכמנו בצורה מאוד מכובדת עונה מצוינת, בה עמדנו ברוב היעדים שלנו. אנחנו מקווים שהעונה הבאה תהיה לא פחות מוצלחת".


פורסם לראשונה 22/06/2009 13:01

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלכס שניידר
צילום: אלי אלגרט
מומלצים