יום שבת, 18.05.2024 שעה 04:24
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

פאקו מרגיע: זה בסך הכל משחק על 3 נקודות

מאמן מכבי ת"א הוריד לחץ לקראת ב"ש הערב ב-20:55. על הביקורות: "לא יכול לעשות כלום לגבי זה". פריצה: "לא יודע אם אשאר". פרץ תורגל במקום גארסיה

|
גאל מרגוליס, דור מיכה, מהראן ראדי ויובל שפונגין
גאל מרגוליס, דור מיכה, מהראן ראדי ויובל שפונגין

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן, ערך אתמול (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הגדול הערב ב-20:55 מול הפועל באר שבע, שעשוי לקרב את הצהובים מאוד אל עבר התואר. לצהובים יתרון של חמש נקודות בפסגה וניצחון במשחק הזה ייתן לבאסקי ולחניכיו מקדמה רצינית מאוד לעבר אליפות שלישית ברציפות.

בפתח דבריו, התייחס אייסטרן לפציעות הרבות של הקבוצה: "גילי ורמוט ייעדר מהמשחק, בעוד ברק יצחקי קרוב להיות להיות כשיר, אך עדיין לא צפוי להיכלל בסגל. ראדה פריצה כשיר לחלוטין".

מכבי ת"א במסע"ת לקראת ב"ש

המאמן התייחס ליריבה ואמר: "הפועל באר שבע מתמודדת על האליפות. היו לנו שני מפגשים קשים נגדם ואני מצפה שזה יהיה כך גם הפעם". כשנשאל האם ניצחון יהפוך את הפער לבלתי סגיר, השיב: "אין דבר כזה. בוולנסיה סגרנו פער של 14 נקודות. אתה תמיד צריך להמשיך קדימה ולא להוריד את הרגל מהגז".

"אתה צריך להיות מוכן לכך שאתה יכול לנצח, אך גם להפסיד. אנחנו חייבים להמשיך כמו שאנחנו, כי שיחקנו טוב בשני המפגשים האחרונים. לב"ש יש שחקנים טובים בחלק האחורי והקדמי והיא קבוצה קשה. כל שלוש נקודות הן חשובות מול כל יריב, בין אם זו ב"ש או קבוצה אחרת. זה רק משחק של שלוש נקודות עבורי", הוסיף אייסטרן.

ראדה פריצה וברק לוי (יניב גונן)
ראדה פריצה וברק לוי (יניב גונן)
 

המאמן התייחס גם לעובדה כי שחקני הקבוצה לא היו בכושר טוב בשני משחקי הנבחרת ונחלו עמה שני הפסדים: "אין מה לעשות בקשר לזה וזה לא יהיה תירוץ. אני לא חושב שהשחקנים שלנו הופכים מטובים לרעים בגלל משחקים לא טובים של הנבחרת. שרן ייני, ערן זהבי, טל בן חיים, כולם שחקנים טובים".

כשנשאל על מצבה של נבחרת ישראל והמעידות נגד וויילס ובלגיה, השיב: "אני לא זה שצריך להיות מודאג, אלא האנשים האחראיים. יש לי כל הרבה דברים להיות מודאג מהם, שזה לא צריך להיות אחד מהם. לוויילס יש שחקנים באיכות טובה מריאל מדריד וארסנל ואני לא חושב שכרגע לישראל שחקנים שיכולים להיות בקבוצות הללו, אבל היא בהחלט יכולה לנצח אותה".

אימון מכבי ת&qout;א (יניב גונן)
אימון מכבי ת"א (יניב גונן)
 

על הביקורות שקבוצתו סופגת לנוכח יכולתה הלא משכנעת, אמר: "כשאתה מדבר על מקור או מישהו שאמר, אני לא מאמין שבנאדם מקצועני באמת יכול להגיד משהו כזה. לפעמים, אומרים שזה הגיון בריא, אבל זה החלק הלא בריא בהיגיון. אני לא יכול לעשות שום דבר לגבי הדעות של אנשים אחרים, אלא רק לגבי יכולתה של קבוצתי".

"יש לי כבוד כלפיי כולם. לכל אחד יש את הדעות שלו על הסגל, אבל בסוף אתה צריך להמשיך איתו כי זה מה שיש. אני אומר לשחקנים שלי: 'מה שיהיה בעתיד לא צריך להשפיע, אלא רק מה שקורה כיום. אל תהיו מוטרדים מכך, אלא רק מעכשיו'".

בן בסט ויצחקי (יניב גונן)
בן בסט ויצחקי (יניב גונן)
 

על האפשרות שיעזוב בתום העונה, אמר: "יכול להיות שאני אמשיך במכבי ת"א, אני לא אדבר על העתיד שלי עד יוני כי כרגע כי יש לנו הרבה דברים להתעסק בהם. לא איכפת לי מזה. אני החלק הכי פחות חשוב במועדון, אחרי השחקנים והקבוצה".

חלוץ הצהובים, ראדה פריצה, השתתף גם הוא במסע"ת והתייחס לתקופה הארוכה שהוא נעדר מהמגרשים: "אני מרגיש טוב עכשיו, כמו שחקן חדש. זו הייתה תקופה טובה עבורי. קשה לי להסביר על הפציעה. זה החל בשריר בבטן ואז הייתה לי בעיה במקום אחר, היו לי הרבה כאבים וזה היה קשה. התאמנתי לבדי במשך שישה שבועות, לא הורשתי לרוץ או לגעת בכדור, אבל עבדתי קשה מאוד ואני מרגיש שהשתפרתי מאוד".

חואן פאבלו ועדן בן בסט (יניב גונן)
חואן פאבלו ועדן בן בסט (יניב גונן)
 

על המשחק אמר: "אנחנו יודעים שהוא יהיה קשה מאוד. ב"ש היא קבוצה טובה והם מתחרים על האליפות, אבל לנו יש את היתרון כי אנחנו בבית ואני חושב שאנחנו יכולים לנצח. אני חושב שלנו יש את היתרון והלחץ הוא עליהם. יש לנו יתרון חמש נקודות והם צריכים לצאת קדימה".

כשנשאל האם ימשיך בשורות הצהובים לנוכח הריחוק ממשפחתו, השיב: "אני לא יודע אם אשאר בישראל, אני לוקח כל שנה בנפרד. אני מתגעגע אל משפחתי כל הזמן והיא רוצה שאחזור הביתה, אבל היא באה לבקר אותי וזו לא הייתה בעיה עבורי".

טל בן חיים, מהראן ראדי ודור מיכה (יניב גונן)
טל בן חיים, מהראן ראדי ודור מיכה (יניב גונן)
 

פריצה התייחס גם למבקרים של הצהובים: "יש לנו קבוצה טובה מאוד השנה. הראינו שאנחנו מספר אחת בארץ ואני לא חושב שאנשים יכולים להתלונן. כמו שאמרנו, אנחנו יכולים לעשות היסטוריה העונה. זה קשה לזכות באליפות כל שנה, אבל יש לנו הזדמנות טובה".

החלוץ התייחס גם למשחקיה של נבחרת שבדיה במוקדמות אליפות אירופה והאפשרות שתעפיל ליורו: "לא ראיתי את המשחק הראשון, אלא רק את השני. אני מקווה ששבדיה תגיע לאליפות אירופה ואם לא, אז שישראל כי אני רוצה שתהיה לי לפחות נבחרת אחת שאוכל לעודד. יש להם עדיין סיכוי גדול להעפיל".

שחקני מכבי ת&qout;א באימון (יניב גונן)
שחקני מכבי ת"א באימון. התרגולים לא מספרים יותר מדי (יניב גונן)
 

פרץ ואיינבינדר תורגלו במקום גארסיה ואיגייבור, זהבי בהתקפה
התרגולים של אייסטרן ובכלל של מאמני מכבי תל אביב בשלוש השנים האחרונות לא מספרים יותר מדי, אך באימון היום (ראשון) לקראת הפועל ב"ש, המאמן תירגל 11 כמעט זהים לאלה שפתחו מול מכבי חיפה, עם שתי הפתעות קלות, אם כי הן אין אינן מעידות שגם במשחק אלו יהיו השינויים.

בהגנה תורגלו חואן פאבלו, שרן ייני, איתן טיבי, דור פרץ במקומו של קרלוס גארסיה ועומרי בן הרוש, כאשר יש לציין שלפני תחילת האימון הבלם הספרדי קיבל טיפולים בגב העליון על כר הדשא. בקישור צוותו גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ' ודן איינבינדר במקום נוסא איגייבור. בחלק הקדמי שמר פאקו על אותה שלישייה של טל בן חיים, דור מיכה וערן זהבי.

נוסא איגייבור, ברק לוי וסהר חסון. הניגרי יישאר בחוץ? (יניב גונן)
נוסא איגייבור, ברק לוי וסהר חסון. הניגרי יישאר בחוץ? (יניב גונן)
 

כאמור, למרות התרגול שחקן בקבוצה העיד כי "תורגלו העונה כל כך הרבה פעמים 11 מסויימים באימון יום לפני ובמשחק עצמו עלו שחקנים אחרים, ככה שזה לא אומר כלום". ברק יצחקי אומנם ערך שני אימונים מלאים אך לא צפוי להיות בסגל של פאקו למשחק. ראדה פריצה צפוי לחזור אחרי למעלה מחודשיים.

הרכב משוער: חואן פאבלו, שרן ייני, איתן טיבי, קרלוס גארסיה (דור פרץ), עומרי בן הרוש, גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ', נוסא איגייבור (דן איינבינדר), דור מיכה, טל בן חיים וערן זהבי. 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */