שתף קטע נבחר

בדקה ה-87: לוזון וצ'רלטון הפסידו בדרבי

צ'מפיונשיפ: קבוצתו של המאמן הישראלי שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-28, דיארה העלה אותה ליתרון (67), אך גואייה השווה (79) והויבלד השלים את המהפך בדרך ל-1:2 הדרמטי. דאבור כבש ב-0:5 המטורף של גראסהופרס על סיון

צ'רלטון נעצרה. אחרי שני ניצחונות רצופים על בלקפול ורדינג, הקבוצה של גיא לוזון התארחה הערב (ו') אצל מילוול וספגה הפסד דרמטי של 2:1 בדרבי של דרום לונדון, 6 מחזורים לסיום הליגה הסדירה בצ'מפיונשיפ.

 

פסח ב-ynet ספורט:

 

צ'רלטון הייתה יכולה לצמק את הפער מהמקום השישי, המוביל לפלייאוף העלייה לפרמייר-ליג בסיום העונה, לפחות זמנית ל-11 נקודות אם הייתה מנצחת, אך היא שיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-28. זה קרה בעקבות נגיעת יד של כריס סולי ברחבה, מילוול קיבלה פנדל, אותו לי גרגורי החמיץ והתוצאה נותרה מאופסת במחצית.

 

כיאל מול גרהאם דוראנס מנוריץ' (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
כיאל מול גרהאם דוראנס מנוריץ'(צילום: Gettyimages)

 

למרות החיסרון המספרי, צ'רלטון הצליחה לעלות ליתרון אחרי ההפסקה. מורגן פוקס שלח את הכדור לרחבה ואלו דיארה כבש (68). זה החזיק מעמד עד הדקה ה-79, אז מגאייה גואייה השווה מתוך הרחבה לפני שבישל ל-יוס הויבלד את שער הניצחון הדרמטי (87). 

ברייטון ובירם כיאל הפסידו 1:0 לנוריץ'. הקשר פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-79 בקרייג מקאייל-סמית'. את שער הניצחון כבש ברדלי ג'ונסון בבעיטה לרשת ממרכז הרחבה (62).

 

בשווייץ, מונאס דאבור, שלא קיבל דקות בצמד משחקי הנבחרת, חזר לגראסהופארס והמשיך בכושר המצוין כשכבש את השער השלישי ב-0:5 המרשים בחוץ על סיון. החלוץ הישראלי הרשית בדקה ה-23, כאשר קבוצתו כבשה חמישייה מדהימה עד הדקה ה-37. בסקוטלנד, ניר ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-66 בניצחון 0:2 של סלטיק על סט מירן. תוצאות נוספות הערב באירופה - ליגה ספרדית: אייבר - ראיו וייקאנו 2:1. ליגה צרפתית: מונאקו - סנט אטיין 1:1.


פורסם לראשונה 03/04/2015 19:03

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים