שתף קטע נבחר

צילום: עוז מועלם

גודס: "נגררנו לקצב האיטי של גלאטסראיי"

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה מהניצחון על הטורקים, אך לא מהיכולת: "בכל פעם שהעלינו את הקצב פתחנו פער, וכשחזרנו לישון בהגנה, הם שוב היו במשחק". מזרחי הפסיק את קריאות הקהל נגד הפועל. צפו בתקציר

מכבי ת"א גברה הערב (ה') 72:81 על גלאטסראיי, אבל קשה לומר שיש לגיא גודס הרבה דברים חיוביים לקחת מהמשחק הזה. הטורקים החלשים גרמו לצהובים להזיע במשך שלושה רבעים וחצי, עד שכוחם לא עמד להם יותר. מעבר לכך, אלבה ברלין הדהימה את פנאתינייקוס, כך שמכבי עדיין לא עלתה להצלבה - וגם לא תעלה אם תפסיד במחזור האחרון בברלין בשבוע הבא (אלא אם גם פנאתינייקוס תפסיד, בבלגרד מול הכוכב האדום).

 

גודס אמר בסיום: "הם באו בלי שום דבר להילחם עליו, בלי שחקני מפתח, ואנחנו נגררנו לקצב האיטי. בכל פעם שהעלינו את הקצב פתחנו פער, וכשחזרנו לישון בהגנה, הם שוב היו במשחק. צריך לעבור משחקים כאלה, ואני שמח שניצחנו. אם נגיע להצלבה צריך להעלות את הרמה, כי הקבוצות ברמה גבוהה מאוד. שתיים-שלוש דקות לא טובות, ואתה בפיגור. 7-8 שחקנים לא יספיקו לסדרת הצלבה. בשבועיים האלה נצטרך יותר שחקנים בכושר ולהרים את הקצב שלהם".

 

יוגב אוחיון: "אני חושב שזה לא היה המשחק הכי יפה לעין, אבל כמה שקשה, ככה מתוק. לא באנו היום באנרגיות הנכונות, וכמובן שגיא נכנס בנו במחצית וניסה להעיר אותנו קצת. אני חושב שברבע השלישי נראינו כבר קצת יותר טוב ומשחק ההגנה שלנו השתפ. ללא ספק, לא נראינו בכמה מהמשחקים האחרונים כמו שאנחנו רוצים להיראות. חסרים לנו כמה שחקנים, חלקם פצועים, ואני בטוח שכשהם יחזרו למיטבם אנחנו נחזור לאיך שנראינו קודם לכן. ביום ראשון מחכה עוד משחק גדול, הדרבי נגד הפועל. אחרי מה שהפועל וכל עולם הכדורסל עבר השבוע, זה לא יהיה משחק קל. מפה אני רוצה שוב לשלוח תנחומים למשפחת שלף".

 

טיוס מול הטורקים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
טיוס מול הטורקים(צילום: ראובן שוורץ)

 

במהלך המשחק חלק מאוהדי מכבי קרא קריאות נגד הפועל ת"א, עד שיו"ר הקבוצה שמעון מזרחי צעק במיקרופון אל עבר היציעים ודרש להפסיק זאת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אוחיון וסמית'
צילום: אורן אהרוני
מומלצים