שתף קטע נבחר

פארגו: "גלאטסראיי במצבה היא קבוצה מפחידה"

במכבי ת"א יודעים כי ניצחון על הטורקים והפסד של אלבה ברלין לפנאתינייקוס יעניק להם את הכרטיס להצלבה כבר הערב. הגארד לא מקל ראש ביריבה: "גם במפגש הקודם הם היו בסגל חסר וניצחנו רק בהארכה"

העונה האירופית של מכבי ת"א תתנקז למשחק הערב (ה', 21:05, שידור ישיר ב-ynet ספורט) מול גלאטסראיי בהיכל מנורה. הצהובים, שבחודש ינואר עוד הגדירו את העונה כחלומית אחרי ניצחונות על ענקיות היוורליג, ברצלונה וריאל מדריד, הגיעו לשלבי ההכרעה של הטופ 16 עם סגל קצר, הרבה עייפות ואי ודאות בנוגע למקומם בשלב ההצלבה.

 

 

ניצחון על הטורקים יעניק לאלופת אירופה את הכרטיס לשלב הבא עוד הערב, זאת בתנאי שפנאתינייקוס תנצח בבית את אלבה ברלין. כל תסריט אחר ידחה את ההכרעה למחזור האחרון של הטופ 16 שייערך בשבוע הבא, אז תשחק מכבי בברלין ופנאתינייקוס בבלגרד מול הכוכב האדום.

 

מאמן הצהובים, גיא גודס, דיבר אתמול בכנות על הטעות שלדעתו עשתה הקבוצה בכך שלא התחזקה מוקדם יותר העונה, במיוחד בכל הקשור לגל מקל. גודס אמר אתמו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "ברור שרציתי את החיזוק של גל מקל. בגלל זה אנחנו נמצאים במצב הזה, כי יש עומס על שחקנים, יש פציעות, עייפות מצטברת זה מאוד מורכב. התוצאות היום הן בגלל מה שלא קרה לפני חודש-חודשיים. אני כל הזמן הסתכלתי קדימה בזמן שכולם היו בעננים וכעת אנחנו משלמים על זה מס".

 

המשחק הקודם בין הקבוצות באיסטנבול היה דרמטי במיוחד והסתיים עם שלשה עם הבאזר של ג'רמי פארגו. הגארד האמריקני מודע לחשיבות המשחק ואמר: "היו לנו הרבה משחקים חשובים העונה, היינו במצב הזה בעבר ואני חושב שאנחנו מוכנים. אנחנו צריכים להגיע בגישה הנכונה. הכל יכול לקרות, אבל אנחנו צריכים לשאוף לשלוט בקצב המשחק. לא איכפת לי אם נפסיד בשלושה רבעים 100:2, אם נקלע ברבע האחרון מאה נקודות וננצח - זה מה שמעניין אותי. אני רק רוצה לנצח וממש לא איכפת לי איך זה ייעשה".

 

פארגו במפגש הקודם עם הטורקים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פארגו במפגש הקודם עם הטורקים(צילום: AFP)

 

פארגו התייחס לכך שהטורקים מגיעים בסגל קצר, עם הרבה בעיות כלכליות וללא זוראן ארצג

וסינאן גולר: "גם בפעם האחרונה שפגשנו אותם הם היו בסגל חסר. אז זה נגמר רק אחרי הארכה וניצחנו בשיניים. אני מקווה שהפעם זה יהיה שונה. צריך להבין שקבוצות שנמצאות במצב דומה לזה של גלאטסראיי הן קבוצות מפחידות, כי הן מגיעות בלי לחץ ויכולות לשחק בחופשיות. לטורקים אין מה להפסיד, הם רק יכולים להרוויח מלעצור אותנו".

 

באשר לנושא העייפות אמר הרכז: "זה לא הזמן לדבר על עייפות. אם מישהו בקבוצה מתלונן שהוא עייף, תספרו לי ואני אבעט בו (צוחק)". על כך שבמקביל יתנהל משחק שתוצאתו חשובה למכבי ת"א, הוסיף פארגו: "אני לא חושב על המשחק בין פנאתינייקוס לאלבה וגם לא אלך לבדוק מה התוצאה שם במחצית. אני מסתכל רק על המשחק שלנו ואיך לנצח אותו, כי אם נפסיד זה ממש לא משנה מה יקרה במשחק השני. אנחנו קודם כל חייבים לנצח את המשחק שלנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ג'רמי פארגו
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים