שתף קטע נבחר

ESPN: הפציעה של מסי - מול מנצ'סטר סיטי

מסתבר כי הכוכב של ברצלונה שיחק פצוע מול ריאל מדריד אחרי שנפגע בתיקול עם דמיקליס. אחרי שהחמיץ את צמד המשחקים של ארגנטינה, מסי דווקא יהיה כשיר למפגש מול סלטה ויגו ביום ראשון

ההיעדרות של ליונל מסי מצמד המשחקים של נבחרת ארגנטינה בשבוע האחרון גרמו לגל שמועות בנוגע למצבו. אמש (ד') התברר כי הכוכב של ברצלונה נפצע בכלל במשחק הגומלין מול מנצ'סטר סיטי אחרי תיקול שספג מבן ארצו, מרטין דמיקליס.

 

 

רשת ESPN העלתה ביממה האחרונה סרטון וידאו שמראה את הרגע בו נפגע מסי בניצחון 0:1 על האנגלים. הוא ניסה לפרוץ באגף ימין ורגע לפני שהעביר כדור רוחב. גלש דמיקליס והצליח לבלום את הניסיון, אך גם פגע בחוזקה ברגלו הימנית.

 

במשחק הזה הוא נפצע? (צילום: AFP) (צילום: AFP)
במשחק הזה הוא נפצע?(צילום: AFP)

ופה הוא שיחק פצוע? (צילום: גטי אימגס ) (צילום: גטי אימגס )
ופה הוא שיחק פצוע?(צילום: גטי אימגס )

 

מסי המשיך לשחק וסיים את המשחק, ומסתבר כי לקלאסיקו מול ריאל מדריד הוא עלה לשחק למרות שלא היה כשיר במאת האחוזים. "הפרעוש" לא הבריק בניצחון 1:2 על היריבה המושבעת, וייתכן כי הפציעה ברגלו הגבילה את התנועה שלו. "הוא היה מוכן לקחת סיכון ולשחק בקלאסיקו", נכתב ב-ESPN.

 

עם הגעתו לכינוס של נבחרת ארגנטינה בארצות הברית, נשלח מסי לבדיקות בקליניקה פרטית, מה שפתח את גל השמועות בנוגע לפציעה שלו. לבסוף הוא לא שותף בשני המשחקים מול אל סלבדור ואקוודור. מסי נחת הבוקר בספרד ונשלח ישר לבדיקות כדי לאבחן את מצבו. הצוות הרפואי שבדק אותו מצא כי הארגנטינאי החלים לחלוטין מהפציעה ברגלו הימנית והוא ישחק ביום ראשון מול סלטה ויגו.

 

 אגב, פגרת הנבחרות פגעה בריאל מדריד, שתיאלץ להסתדר בשבועיים הקרובים ללא פפה. הבלם הפורטוגלי נפצע בשריר רגלו במשחק הניצחון 1:2 על סרביה וחזר לבירה הספרדית על מנת לעבור בדיקות. הוא יחמיץ את המפגש מול מול גראנדה ביום א', אבל עשוי לשוב למגרשים כבר למשחק החוץ מול ראיו וייקאנו במחזור לאחר מכן.


פורסם לראשונה 02/04/2015 06:05

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים