יום שישי, 17.05.2024 שעה 15:10

נשיא LEN נפגש עם שר התיירות וביקר בוינגייט

נשיא איגוד השחייה האירופי הבטיח: "אליפות אירופה תיערך בישראל, זו עובדה", לנדאו הבטיח תמיכה במימון התחרות. שיא בינלאומי למרק חינאוי

|
שי שכנר עם פאולו בארלי (נדב צרפתי)
שי שכנר עם פאולו בארלי (נדב צרפתי)

פאולו בארלי, נשיא איגוד השחייה האירופי, שכאמור מבקר בימים אלה בישראל לקראת אליפות אירופה בבריכות קצרות שתיערך בווניגייט בדצמבר, נפגש היום (ראשון) בירושלים עם שר התיירות עוזי לנדאו ולאחר מכן הגיע לבריכה בווינגייט לצפות ביומה השני של תחרות הרב אומות לנוער, שנערכת בארץ.

האיטלקי דיבר על התרשומתו עד כה מישראל: "הדבר הכי חשוב זה הבריכה והיא נהדרת". על השאלה אם אליפות אירופה תיערך בישראל גם אם לא ישרור שקט ביטחוני: “ נכון לעכשיו אני בטוח שהתחרות תיערך בישראל, אבל אם יהיה משהו שיקרה רק אלוהים יודע". על הפגישה עם שר התיירות אמר: “לא דיברנו על נושאים ביטחוניים. שוחחנו על הסיוע של הממשלה לארגון תחרות כה גדולה, היות וזה דבר הכרחי". בנוגע לקיומה של התחרות בשנה בה מתקיימת אולימפידה: “אני מאמין שגם טובי השחיינים יגיעו ולא ינוחו. מדצמבר עד הקיץ יהיה מספיק זמן לנוח".

שי שכנר, יו"ר איגוד השחייה הזמני, נכח גם הוא ודיבר על כניסתו לתפקיד: “אני אשמש בתפקיד עד אמצע מאי ואז נבחר את חברי ההנהלה. יכול להיות שאני אשאר כמספר 2 באיגוד".

על טיוטת דו"ח החשכ"ל החמורה, בעקבותיה התפטר יו"ר איגוד השחייה נועם צבי, אמר: “קודם כל, צריך לזכור שמדובר בטיוטה והגשנו דו"ח מפורט משלנו כתגובה. שיפרנו כבר חלק מההליכים, לדוגמה כל הנושא של תוצאות תחרויות. לא אגיד שהיו רמאויות, אבל הייתה אי הקפדה על רישום התוצאות. יו"ר איגוד השחייה היוצא, נועם צבי, לא הסכים להתראיין

שיא בינלאומי לחינאוי, זהב ללוקטב בפורטוגל
והייתה גם שחייה היום, כשתחרות הרב אומות לנוער ננעלה הערב עם יום מצוין לישראלים ובעיקר לשחיין הצעיר מרק חינאווי מהפועל בת ים. חינאווי בן ה-18זכה היום בשתי מדליות זהב, שבר שיא בינלאומי, וכן קבע קריטריון למשחקים האולימפיים לנוער בבאקו.

חינאווי קבע זמן של 15:31.73 ב-1500 מטרים חופשי, ההישג המהיר ביותר שהושג על אדמת ישראל, ובערב הוסיף זהב ב-400 חופשי עם זמן של 3:55.01, כשבשניהם הזמנים שהשיג מהירים מהקריטריון לבאקו. את מדליית הזהב לנער הצעיר העניק יו"ר איגוד השחייה האירופי, פאולו בארלי, שכאמור ביקר בתחרות.

ישראלים נוספים שעמדו על הפודיום היו קיריל ברון, שזכה בארד ב-100 מ' פרפר (56.34); אמיר חביב שזכה במדליית הכסף ב-50 מטרים חזה (28.91) והשיג אף הוא את הקריטריון לבאקו; ואיליה גלדישב שזכה בארד ב- 100 מטרים חזה (1:04.47).

במקביל לתחרות שנערכה בישראל, התמודדה ישראל גם בתחרות הרב אומות לצערים בפורטוגל. כאשר דניס לוקטב כיכב עם הזהב ב-1,500 מטרים עם זמן של 16:04.26 ההישג השני בטיבו השנה באירופה לבני גילו. גם מאי לווי השיגה מדליה שנייה בתחרות, כשזכתה בכסף ב-200 מטרים פרפר.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */