"דורון צרחה מכאבים, בכתה והתלוננה"

מצבה של החיילת שנפצעה במועדון הפורום עדיין קשה • חיפושים אחר הצעיר שנפל עליה

דורון גנון // צילום: באדיבות המשפחה // דורון גנון

מצבה של דורון גנון, חיילת בת 19 מקריית גת, שנפצעה באורח קשה במהלך בילוי במועדון הפורום בבאר שבע, ממשיך להיות קשה. מבית החולים סורוקה בבאר שבע נמסר כי גנון סובלת מפגיעה בעמוד השדרה. עוד נמסר כי היא כבר נושמת בכוחות עצמה, אך עדיין מוקדם להעריך את סיכויי ההתאוששות שלה. המשטרה ממשיכה בחיפושים אחרי הצעיר שפגע בה, בלי כוונה, בעקבות תלונה שהגישה משפחתה.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

גנון יצאה ביום שישי עם חברות לבילוי במועדון. בעת שישבה על ספסל, אחד הבליינים במקום, מעד בעת שעמד על בימה מוגבהת ונפל על ראשה. צוות רפואי של מד"א הבהיל אותה לבית החולים סורוקהכשהיא מורדמת ומונשמת. היא עברה ניתוח שארך כשמונה שעות, ומאז היא מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים. אביה, יהודה גנון, סיפר כי בתו סובלת מהיעדר תחושה בגפיים העליונות והתחתונות שלה, ככל הנראה לאחר שנפגעה במפרקת ובצווארה.

"היא הלכה לבלות עם שתי חברות ילדות שלה וישבה יחד איתן במועדון הפורום, כאשר בסמוך, הייתה בימה מוגבהת ועליה רקדו. אחד הצעירים איבד את שיווי משקלו ונפל עליה, פגע בעוצמה בראשה וצווארה, וגרם לשבר קשה במספר חוליות", סיפר.

מיד לאחר הפגיעה, טוענת המשפחה, הצעיר שנפל על דורון, נעלם, ואף לא טרח להושיט לה עזרה. לדברי אחד מבעלי המועדון, יוסי שוורץ, מדובר באזור במועדון בו יש מספר מפלסים, ודורון ישבה במפלס תחתון, כאשר מעליה, על בימה בגובה של כחצי מטר, היו בליינים אחרים. בזמן מסוים, אחד מהם, בעת שהלך על הבימה, הוא מעד ופגע לה בצוואר.

צעקה לעזרה, אבל הפוגע התעלם

לדברי שוורץ, עד כה הצעיר שפגע בדורון לא אותר, ועל פי עדי ראייה, לאחר שנפל עליה, הוא קם והמשיך בדרכו, ולא שם לב שפגע בה. "הוא לא נפל עליה בעוצמה", אמר, "אלא נפל נפילה רגילה וכנראה לא הרגיש בכך", אמר, והוסיף כי נעשים מאמצים לאתר אותו. "צר לי על האירוע שקרה. דיברתי עם בני המשפחה שלה, והסברתי לה מה קרה, ואמרתי שזו תאונה מצערת. אני מאחל לה שתבריא ותרגיש טוב", אמר עוד.

הכתבה הכי נקראת היום באתר: מה עושים כשנשיא ארצות הברית מאבד את הרסן?

לדברי אחיה, שי גנון, לאחר שהצעיר נפל עליה, היא צעקה לעזרה, אבל הצעיר שפגע בה המשיך עם החברים שלו כאילו כלום לא קרה, ופשוט נעלם, כאילו הייתה אוויר. לפי מה שסיפרו החברות שלה שהיו איתה ,דורון צרחה מכאבים, והיא בכתה והתלוננה שיש לה קושי לזוז. בהתחלה החברות שלה חשבו שהיא צרחה בגלל הכאב שבטח יחלוף, אבל הכאב לא חלף אלא הלך והתגבר", סיפר. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר