החשוד בפרשת ההטרדות שוחרר • עו”ד ששי גז: בתיק הזה לא יהיה אישום

בית המשפט סירב לבקשת המשטרה האריך את מעצרו של אברהם טריגר, החשוד המרכזי בפרשת ההטרדות של 'הפלג הירושלמי' - ושחרר אותו למעצר בית • עורך דין ששי גז לחרדים10: "המשטרה נוצלה על ידי צד אינטרסנטי, שניסה למנוע תחרות הוגנת"
אליעזר היון וחיים טוויל
ז' ניסן התשע"ה / 27.03.2015 14:13

פרשת ההטרדות של הפלג הירושלמי: אברהם טריגר, החשוד המרכזי בהטרדה, סחיטה ואיומים של מנהלי חברות גדולות במשק ומפרסמים, שוחרר בצהריים (שישי) למעצר בית –  עד ליום שני, בביתו בשכונת רמות בירושלים.

במהלך הדיון שנערך הבוקר דרשה המשטרה לאסור על טריגר להפעיל את המוקד הטלפוני המכונה ‘קו המאבק’, ממנו מתבצעת הפעילות של אנשי ‘הפלג הירושלמי’, אולם בית המשפט לא קיבל את עמדת המשטרה. בית המשפט אישר כבר ביום רביעי את המשך הפעלתו של הקו.

קריגר שוחרר לפי התנאים עליהם הוחלט כבר בדיון שהתקיים ביום רביעי.

מלבד עו”ד עזריאל קורבצוב, שייצג אותו בדיון ביום רביעי, נשכרו עבור טריגר שירותיו של הפרקליט הפלילי הבכיר, עו”ד ששי גז.

עו”ד ששי גז אמר לחרדים10: “אני אומר שהוא לא ביצע שום עבירה פלילית וחבל שהמשטרה מנוצלת פה על ידי גופים מתחרים, שמנצלים ומנסים לסגור פרנסה בכל מחיר, גם במחיר של שקרים. בתיק הזה לא יהיה כתב אישום ולא כלום. המשטרה נוצלה על ידי צד אינטרסנטי, שניסה למנוע תחרות הוגנת”.

עו”ד עזריאל קורבצוב, אמר לחרדים10: “הרב אברהם טריגר הביאו אותו לבית המשפט. המשטרה ביקשה להוסיף תנאי לשחרור שלו.

“המשטרה דרשה לאסור עליו לעסוק כלל בקו המאבק. היא בעצם באה לסתום פיות, כמו משטרה פוליטית. בעוד בית המשפט קבע שיש חלקים לגיטימיים בהתנהלות שלו.

“כל מה שבית משפט קבע בהארכת המעצר הקודמת, לפני יומיים, זה שלפי שעה יש להפסיק את האופציה של שיחות יוצאות מקו המאבק דרך שלוחה לחברות או למנכ”לים מסויימים. כלומר, שלא תהיה אפשרות שתתקשר לקו המאבק ותהיה אופציה להפניה לחברת תנובה למשל. אבל כל היתר מותר להמשיך בצורה חוקית.

“אבל היום המשטרה באה עם המצאה חדשה: לסגור לגמרי. להוריד את השלטר. כמובן שאנחנו התנגדנו, והמשטרה קיבלה את זה, והוא שוחרר למעצר בית עד יום שני. כל היתר ממשיך רגיל, קו המאבק ממשיך רגיל”.

טריגר נעצר בליל רביעי האחרון יחד עם עוד 21 פעילים של ‘הפלג הירושלמי’. 19 מהעצורים שוחררו בתום חקירה, בעוד שלושה עצורים אחרים הובאו להארכת מעצר בבית המשפט. שניים שוחררו לאחר הדיון, ומעצרו של טריגר הוארך עד היום.

עם צאתו מבית המשפט, התקבל טריגר על ידי חבריו בשירה וריקודים, והוא נישא על הכתפיים ברחבת בית המשפט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות