העלתה תמונה בביקיני - והפכה ללהיט רשת

אמא אמיצה פירסמה בפייסבוק תמונה חושפנית בה נראים סימני מתיחה על בטנה • התגובות הדהימו גם אותה

צילום: מתוך פייסבוק //

 

רייצ'ל הוליס, אם לשלושה, שהתה בחופשה במקסיקו כשהחליטה לעשות משהו למען כל האמהות באשר הן: היא הצטלמה כשביקיני זעיר לגופה, תוך שהיא חושפת בגאווה גוף שעבר לידות. 

הוליס, 32, מפיקת מסיבות מלוס אנג'לס, העלתה את התמונה לעמוד הפייסבוק של העסק אותו היא מנהלת, בליווי מסר חזק ומעצים:
"יש לי סימני מתיחה ואני לובשת ביקיני. יש לי בטן שלעולם לא תהיה שטוחה – תוצאה של נשיאת שלושה תינוקות ענקיים בתוכה, ואני לובשת ביקיני. הטבור שלי רפוי (לא ידעתי אפילו שהדבר אפשרי) ואני לובשת ביקיני! אני לובשת ביקיני כי אני גאה בגוף הזה ובכל סימן שיש עליו. הסימנים הללו מוכיחים שהתברכתי מספיק כדי לשאת את ילדיי, והבטן הרפויה הזו מוכיחה שעבדתי קשה כדי להוריד את המשקל שיכולתי. אני לובשת ביקיני כי הגבר היחידי שאכפת לי מדעתו, יודע מה עברתי שהביא אותי להיראות ככה. אותו הגבר אומר שהוא מעולם לא ראה משהו סקסי יותר מהגוף שלי, עם סימני המתיחה והכל. גבירותיי, אלו אינן צלקות, אלו הם פרסים והרווחתן אותם ביושר. השוויצו בגוף הזה בגאווה!".

הפוסט האמיץ הזה, נגע במאות אלפי נשים, וגרף עד כה 360 אלף לייקים  ו-45 אלף שיתופים. 

הוליס יחד עם בעלה דיויד ושלושת ילדיה // צילום: פייסבוק

הוליס הסבירה בראיון, כי בילתה בחופשה בקנקון שבמקסיקו יחד עם דיויד, בעלה ב-11 השנים האחרונות, כשביקשה ממנו לצלם אותה עם בגד הים שלה. כשהביטה בתמונה, הבינה כי מעולם לא נתקלה בתמונה כנה שכזו ברשתות החברתיות, וחשבה לעצמה: "פשוט אעלה את התמונה הזו למען האימהות". 

 


הפוסט כפי שהופיע בעמוד הפייסבוק העסקי של הוליס 

האם האמיצה סיפרה כי התגובות שקיבלה היו מרגשות ומעצימות ביותר, וחשה כי אכן עשתה מעשה מכונן עבור מאות אלפי נשים, שהזדהו עם התמונה ועם המצב הגופני והמשפחתי של הוליס. חלק מהעוקבות אף לקחו את הסיפור צעד קדימה, והחלו להעלות תמונות של עצמן בביקיני לעמוד הפייסבוק שלה. 

דיאטה, אופנה, מתכונים וכל מה שמעניין – עכשיו במדור הלייף סטייל שלנו! 

עוד באתר ישראל היום: האם זה האבא הטוב בעולם? 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר