שתף קטע נבחר

השקיע 10 שקלים וזכה ב-25 אלף

ליאור אהרוני, בעל תחנה למילוי טפסי טוטו, השכיל לנחש במדוייק תוצאות של שמונה משחקים בליגה האירופית - וזכה כנגד כל הסיכויים ב-25 אלף שקלים

לפעמים, שילוב של מזל עם ידע בכדורגל יכול להניב זכייה כספית נדירה. לליאור אהרוני, בעל תחנה למילוי טפסי "ווינר", זה בדיוק מה שקרה אחרי שהביא הביתה 25 אלף ש"ח - בהשקעה של 10 שקל בלבד.

 

 

אהרוני שילב בטופס אחד שמונה ניחושים, ביחס כולל של פי 2,500. המשמעות היא שאם היה "נופל" עם אחד משמונת המשחקים, הוא לא היה מרוויח דבר. אם היה משקיע בטופס כזה מאה שקלים היה מרוויח סכום של 250,000 שקלים, אבל הוא העדיף לא ללכת רחוק מדי.

 

המשחק בין בשיקטאש לליברפול (צילום: AFP) (צילום: AFP)
המשחק בין בשיקטאש לליברפול(צילום: AFP)

 

חגיגת הניחושים של אהרוני התרחשה ביום משחקים של הליגה האירופית. הוא הימר שבמשחק בין דינאמו מוסקבה לאנדרלכט יובקעו לפחות ארבעה שערים (למזלו, השער הרביעי הובקע בתוספת הזמן), וכן שבמחצית המשחק בין זניט  לבין פ.ס.וו. איינדהובן, זניט תהיה ביתרון. מה עוד אהרוני הצליח לנבא? שהקבוצה הספרדית סביליה תנצח בגרמניה את בורוסיה מנשנגלדבאך ושבמשחק בין בשיקטאש לליברפול יובקע לא יותר משער אחד.

 

בהמשך השכיל אהרוני לנחש שדינאמו קייב תגבור על גנגאן בהפרש של לפחות שני שערים; שוויאריאל הספרדית תדלג מעל זלצבורג; שטורינו תנצח בחוץ את אתלטיק בילבאו; ושרומא לא תפסיד לפיינורד. אגב, המשחק האחרון הופסק והיה קרוב לפיצוץ, אבל חודש בהמשך.

 

טוטי ופינאיץ' מרומא. גם הם עזרו למנחש המאושר (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
טוטי ופינאיץ' מרומא. גם הם עזרו למנחש המאושר(צילום: Gettyimages)

 

אהרוני, שבעצמו עד לזכיות גדולות של הלקוחות שלו, היה מופתע, מן הסתם. "אם הייתי מאמין שאזכה, הייתי משקיע יותר. בשביל עשרה שקלים היה שווה להסתכן, כי הלכתי על הפתעות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים