שתף קטע נבחר

גודס: "ירושלים קלעה 93? ריאל יכולה 120"

מאמן מכבי ת"א התקשה להסביר את היכולת של שחקניו בתבוסה 93:77 הביתית בליגה וחושש מהמפגש מול הקבוצה הספרדית ביורוליג: "היינו מרוקנים, לא היו לנו אנרגיות לחזור". פרנקו: "כשאנחנו משחקים ביחד כמו קבוצה, כך זה נראה"

בדיוק שנה אחרי שדרסה את הצהובים ב-28 הפרש, הפועל ירושלים שוב חגגה בקלאסיקו הישראלי. הפעם החבורה של דני פרנקו ניצחה בחוץ 77:93 את מכבי תל אביב.

 

 

הצהובים נעצרו בתום 17 ניצחונות ליגה רצופים, דווקא לפני המפגש החשוב מול ריאל ביורוליג. "היינו עייפים, חבולים, הכל התנקז למשחק הספציפי הזה", סיפר בסיום מאמן מכבי ת"א, גיא גודס. "היינו באחוזים לא טובים מהשדה ולא היו אנרגיות לחזור. את האמת, היינו די מרוקנים. לא נספר את כל הבעיות, אבל יש גם משחקים כאלה. רוצים להמשיך קדימה".

 

"המשחקים בין ירושלים למכבי מתפתחים למקומות שאנחנו לא צופים אותם", המשיך גודס. "זה לא הרבה פעמים בשליטה שלנו. כשהם פתחו חזק ועלו ל-20 הפרש, לא היו לנו אנרגיות לחזור. אני לא חושש לאליפות כמו שלא חששתי לגביע. כשהכסף על השולחן, לקחנו כבר תואר. יש עוד הרבה זמן עד לאליפות".

 

גודס הוסיף: "קשה להחביא את כל החסרונות. זה לא סוד שכרגע אנחנו מתרכזים באירופה ולצערי שוב קשה לי לתת לשחקנים לנוח. אנחנו צריכים להתקדם מהמשחק הזה, ללמוד ולהמשיך הלאה". על בראין רנדל: "הוא הגיע עם הקאות וקיבל אינפוזיה לפני המשחק. ברור שיש אולי חלק קטן לכך שזה לא משחק על תואר. אפשר לנסות ולספר לשחקנים סיפורים כמה כל משחק חשוב, אבל אין מה לעשות. אני ממש לא רגוע. אנחנו חבולים ועייפים ונוסעים למשחק מול קבוצה טובה מאוד. אם ירושלים קלעה 93, ריאל יכולה לקלוע 120. יש לנו הרבה עבודה".

 

ג'ייק כהן: "לא שיחקנו טוב ועשינו הרבה טעויות בהגנה. הם פשוט הפכו כל טעות לטובתם. אף אחד לא רוצה להפסיד בהפרש כזה ואני מקווה שזה לא יקרה שוב. אני חושב שההפסד הזה ייתן לכולנו מוטיבציה להשתפר ולנצח בשישי מול ריאל מדריד".

 

חיוכים על הספסל של הפועל ירושלים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
חיוכים על הספסל של הפועל ירושלים(צילום: עוז מועלם)

 

מנגד, המאמן המנצח, דני פרנקו, התייחס לניצחון הגדול: "כשאנחנו משחקים ביחד כמו קבוצה, כך זה נראה. בר טימור נתן משחק גדול, אבל בסופו של דבר זה עוד משחק ליגה ושתי נקודות. המטרה היא להגיע לכאן שוב".

 

פרנקו הוסיף: "באנו אחרי שבוע קטסטרופלי של אימונים וחוסרים של שחקנים והתנהגנו על המגרש כמו קבוצה שמבינה שבאה אחרי שבוע מאוד בעייתי. עד אתמול הייתי בטוח שג'וזף ישחק, כי היה נראה שטוני גפני לא ישחק ואז זה השתנה. מכל הסגל שיש לנו הוצאנו כל מה שאנחנו יכולים. שמרנו ושיחקנו כמו קבוצה ובכלל, חוץ מהרבע האחרון מול אשדוד בשבוע שעבר כשנרדמנו, כבר תקופה ארוכה שאנחנו עושים דברים יפים. אני שמח על הניצחון, אבל המטרה שלנו היא להגיע לכל משחק גמר שיהיה.

 

"ניצחון יוקרתי, אבל המטרה היא הפלייאוף". פרנקו (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"ניצחון יוקרתי, אבל המטרה היא הפלייאוף". פרנקו(צילום: ראובן שוורץ)

 

"היו השנה שני גמרים, אחד חשוב יותר ואחד פחות, ויש עוד משחק אחד שאנחנו שואפים להגיע אליו. זה ניצחון ליגה שיש בו מן היוקרה, אבל המטרה היא להגיע

לפלייאוף יותר מוכנים. הבעיה של הפועל ירושלים לא היתה מול מכבי ת"א, אלא להגיע למשחקים המכריעים עצמם. עם כל הכבוד למשחק של היום הליגה מאוד צפופה ואנחנו צריכים קודם כל להגיע למשחק הנכון. ירושלים בדרך כלל לא הצליחה להגיע למשחקים האלה בשנים האחרונות והמטרה היא הפעם להגיע לגמר".

 

יותם הלפרין: "כולנו היינו עדים למשחק טוב שלנו באחד מהאולמות היותר קשים לשחק באירופה. כל השבוע דיברנו על אגרסיביות, הצלחנו לפתוח את המשחק בצורה טובה מאוד והראינו שאנחנו באמת מביאים אגרסיביות". על בר טימור: "זה היה המשחק הכי טוב שלו העונה וכל הספסל נתן תצוגה מצוינת. זה עשה לנו חיים קלים. זו עוד אבן דרך להגיע יותר מוכנים בעוד חודש חודשיים. אני מאוד מקווה שאם וכאשר נגיע לאפריל-מאי בכושר הזה, נוכל לפגוש את מכבי שוב".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים