שתף קטע נבחר

רועי קהת: "שום דבר לא הולך לנו"

אחרי עוד הפסד, הפעם 2:1 לבית"ר ירושלים, בקריית שמונה מקווים כי פגרת הנבחרת תעצור את המומנטום השלילי, הקשר: "החופש יעשה לנו טוב"

המשבר של קריית שמונה נמשך אמש (א') עם הפסד ליגה רביעי ברציפות, הפעם 2:1 ביתי לבית"ר ירושלים. אם עד לפני חודש וחצי הקבוצה של ברק בכר חלמה על הדאבל, היום גם הכרטיס לאירופה בסכנה ממשית. בסיום המשחק האווירה בחדר ההלבשה הייתה קשה בחדר ההלבשה והשחקנים נראו שבורים.

 

 

בכר נאלץ להסתדר אמש עם סגל חסר מאוד וללא הזרים של הקבוצה שנעדרו, כשהמחליפים לא הצליחו להוכיח את עצמם. ההגנה נראתה רע מאוד, והשחקנים מהבירה הגיעו בקלות למצבים. במהלך המחצית השנייה חלה התעוררות בק"ש, אך זה היה מאוחר מדי ורועי קהת הצליח רק לצמק. אם לא די בצרות, וובה בראון ספג צהוב חמישי אמש ויחמיץ את המשחק מול מכבי ת"א בעוד שני מחזורים.

 

קהת, שכבש שער נדיר עם העקב, מבין שהקבוצה שלו במשבר: "זה מומנטום שלילי ששום דבר לא הולך. החופש הזה של הפגרה יעשה לנו טוב. אחרי ארבעה הפסדים חייבים את החופש הזה כדי להרים את עצמנו.

אני בטוח שנראה יכולת יותר טובה אחרי הפגרה. המטרה עכשיו זה להבטיח את אירופה, אנחנו צריכים לדעת לעשות את הסוויץ' ולשנות את המצב. קשה להצביע מה לא עובד, אני בטוח שיש לנו צוות מקצועי שידע לשנות את המצב, הייתי מעדיף לכבוש ממטר ושיסתיים 2:2 ולא גול כזה יפה".

 

הקבוצה צפויה לעמוד לדין בעקבות הקריאות הגזעניות לאלי דסה. ארגון האוהדים של ק"ש הבהיר הבוקר: "זה לא קומץ אוהדי קריית שמונה, זה היה איש אחד שצעק את זה. הארגון BLUE LIONS7 לא היה אשם בזה ובטח לא צעק דבר כזה לשחקן נבחרת. איש אחד צעק לו דבר כזה ואנחנו מנסים לקשור קשרים כדי לבקש התנצלות מאלי דסה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
רועי קהת (מימין)
צילום: אורן אהרוני
מומלצים